לימודי הגברה לחרדים בקולות - המכללה החרדית למקצועות הסאונד והמוסיקה

רוצה לדעת על לימודים בנושאי מוסיקה וריקודים? רוצה שנחזור אליך עם תשובות?

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...
 

הגעת לדף עם מידע על קורס הגברה לחרדים - קולות.

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


קורס הגברות שטח P.A לחרדים בקולות - המכללה החרדית למקצועות הסאונד והמוסיקה

 

לבעלי אוזן חדה בלבד

 

הכינוי PA מתייחס לתחום הגברת הקול, ובהקשר המילולי הוא שם קיצור למונח - "Public Address", או בעברית - קריאה לציבור, המצריכה, כמובן - הפצת קול למרחקים. בימינו, אין מדובר רק בפעולה טכנית של הרמת ווליום, אלא בעשייה אסתטית; תחום מקצועי זה מיועד לאנשים בעלי שמיעה חדה, אנשים המסוגלים להתגבר על ההפרעות הקוליות המתרחשות בזמן הופעה חיה או במהלך אירועים באולמות. עליהם להיות מסוגלים להתמודד עם צלילים גבוהים מדי, עם בס חלש מדי, עם בייס דראם עמום או עם אפקטים מוגזמים – ולמצוא את האיזון הצלילי המדויק. 

 

לימודי הגברה מתאימים במיוחד לאלה שכבר עוסקים בתחום, לאנשים המעוניינים לעסוק בענף ההגברה והתאורה במסגרות מקצועיות שונות, וכן ללהקות ולהרכבים המבקשים לדעת לשלוט בציוד ההגברה באופן עצמאי. אנשים העוסקים במקצוע מתארים אותו כתחום מדהים, מאתגר ומרתק. המגביר זוכה לעבוד עם בשמחות ובאירועים וכן עם מוסיקאים מוערכים, והעבודה כרוכה לעיתים בנסיעות לחו"ל ובהגברת האדרנלין.

 

על הקורס במכללת קולות

 

קורס הגברות בשטח P.A במכללת קולות מכשיר תלמידים לעיסוק כטכנאים הבקיאים ושולטים במערכות הגברה, לעבודה באולמות אירועים ובבימות הופעה. הקורס נפרש על פני כחודשיים וכולל 40 שעות לימוד, במתכונת של מפגש אחד בשבוע. כל מפגש אורך ארבע שעות אקדמיות, ועל כל כיתה נמנים לא יותר מ - 12 תלמידים. ניתן להשתתף בקורס במתכונת לימודי בוקר או לימודי ערב. תכנית הקורס מתעדכנת על פי דרישות משרד התמ"ת, והיא כוללת שעות תרגול מעשי מונחה באולם מצויד במיכשור הנדרש.

 

נושאי הלימוד במסלול

 

בקורס הגברה P.A נלמדים יסודות תורת הסאונד והאקוסטיקה ונרכשים כלים לעבודה עם ציוד ההגברה. משתתפי הקורס נחשפים לסוגים שונים של מגברים, רמקולים ומיקרופונים, ולומדים עקרונות מנחים לבחירת מיקום נכון שלהם בחלל. הם קונים שליטה בשימוש בקונסולות ולומדים להקים מערכות הגברה קבועות. להלן חלק מן הנושאים בקורס:

 

  • קונסולה אנלוגית
  • מוניטורים
  • סאונד במה
  • סוגי מגברים
  • מיקסר דיגיטלי
  • פיתוח שמיעה
  • ניקוי רעשים
  • אפקטים ומעבדים
  • תכנון במה ואיזון בין כלים
  • פיק אפים לגיטרות
  • ועוד
  • שימוש במיקרופונים ובמגברים
 

 

פרטים נוספים
 
במקרים בהם הלימוד בכיתה מתקדם בקצב יחסית מהיר, לתכנית הקורס מתווספים נושאים נוספים, הכוללים לימודי תאורה ולימודי הפקה. הסטודנטים לומדים לתפעל מערכת תאורה ולסנכרן את פעילותה עם מערכת הגברה. בנוסף, הם לומדים לעבוד עם תוכנת קיובייס למטרת הפקה של דיסק הופעה חיה. לצורך כך, משתתפי הקורס עוסקים באפשרויות ההקלטה של התוכנה, בהכנה לשלבי הגימור, בעריכת סאונד, עיבוד וסינתזה. הם לומדים שיטות המרה מפורמט אנאלוגי לדיגיטלי, לקראת שלב הצריבה.
 
אפשרויות תעסוקה
 
בוגרי קורס הגברה בקולות - המכללה החרדית למקצועות הסאונד והמוסיקה יכולים להשתלב בעבודה כשכירים בחברות הגברה, באולפנים, באולמות אירועים והרצאות, או כעצמאיים, המציעים שירותים לבעלי שמחה ולאומנים. באתר המכללה מוזכר פרויקט השמה בעבודה של חברת הגברה, המיועד לבוגרי הקורס.
 


** לתשומת לבך נכונות המידע עלולה להשתנות מעת לעת. המידע המוצג כאן נכתב ונערך על ידי צוות האתר. למען הסר ספק בין האתר למוסד הלימודים לא מתקיים קשר מכל סוג שהוא.
שאלות נפוצות מתוך פורום קורס הגברה לחרדים - קולות
האם בית המורה בבני ברק מוכר במשרד החינוך?
1 2 תגובות
בית המורה בבני ברק
1 3 תגובות
מה ההבדל בין תואר MED ל MA?
1 1 תגובות
חוות דעת על מכללת בית רבקה בכפר חבד
1 1 תגובות
לימודי פסיכודרמה לתואר ראשון במלכות
1 3 תגובות
האם יש לימודי פיזיותרפיה במסגרת חרדית?
1 3 תגובות
לימודי טוענת רבנית - תנאי קבלה
1 3 תגובות
לימודי מכשור רפואי לנשים
1 7 תגובות
חוג פיתוח קול בירושלים לחרדיות
1 1 תגובות
לימודי הידרותרפיה לחרדים
1 1 תגובות