רוצה פרטים על לימודי פסיכולוגיה לחרדים?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

לימודי פסיכולוגיה לחרדים ולדתיים

רוצה לדעת על לימודי פסיכולוגיה לחרדים? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד. 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם
שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


לימודי פסיכולוגיה BA לחרדים ולדתיים


היכרות מעמיקה עם נפש האדם


הפסיכולוגיה היא תחום מחקר שמעמיק במבנה נפש האדם ומנסה להסביר היבטים שונים בתפקוד, באישיות, בחשיפה, ברגשות ובתפישה. לאורך השנים התפתחו זרמים רבים וגישות מדעיות מגוונות שבוחנות את ההתנהגות האנושית. בלימודי פסיכולוגיה חוקרים מצבים של בריאות וחולי בקרב מבוגרים וצעירים בדרך להבנה מלאה יותר של עולמו הנפשי של האדם. לסטודנטים ישנה הזדמנות להתוודע לעולם מרתק זה ולסוגיות חברתיות, תרבותיות ורפואיות שנגזרות ממנו.


במספר מוסדות לימוד, מתקיימים מסלולים ייחודיים שמאפשרים לגברים ולנשים מהמגזר החרדי ללמוד במסלול ללימודי פסיכולוגיה. הסטודנטים מקבלים כלים ראשוניים בדרך להפוך לפסיכולוגים או לחוקרים שמתמחים בצרכים של החברה שומרת המצוות בישראל. תכניות הלימוד מותאמות לאורח החיים של סטודנטים חרדים ונערכות בהתאם לערכי ההלכה.


למי מיועדים הלימודים

 

לימודים לדתיים ולחרדים בתחום זה מתאימים לכל גבר או אישה חרדיים שברצונם לחקור ולהעמיק במבנה נפש האדם והתנהגותו וללמוד על נושאים כמו רגשות, תפיסות והפרעות. התכנית היא בעלת עניין רב לבעלי זיקה למקצועות טיפוליים בתחומי הרווחה והבריאות.

 

תכנית הלימודים


במהלך התואר הסטודנטים מכירים מגוון גישות וזרמים בחקר נפש האדם, ולומדים על היבטים התפתחותיים, קוגניטיביים, חברתיים ופיזיולוגיים רלבנטיים. לאחר מכן, הם לומדים על שיטות מחקר וניתוח שמאפשרות להסיק מסקנות על תהליכים חברתיים והתפתחותיים. בנוסף, הם חוקרים קשרים בין רגשות, תפישות ודפוסי התנהגות בגילאים שונים כמו ילדים, מתבגרים ומבוגרים ומתוודעים למצבים של פתולוגיה נפשית.
 

מתכונת הלימוד


הלימודים נפרשים על פני פרק זמן של כשלוש שנים. השיעורים מתקיימים בדרך כלל ארבע או חמש פעמים בשבוע. התכניות כוללות שיעורים עיוניים ומגוון תרגולים, מרתונים לכנה לבחינות וסדנאות מעשיות לשכלול מיומנויות פרקטיות. כנדרש במוסדות לימודים לחרדים ולדתיים, מתקיימים הלימודים בהפרדה מגדרית מלאה בין נשים לגברים, שלומדים בימים נפרדים או בשעות שונות.


נושאי הלימוד

 

  • תפקוד המוח האנושי
  • מחלות נפש
  • התנהגות אבנורמלית
  • תהליכי רגרסיה
  • פסיכולוגיה פיזיולוגית
  • הסקה סטטיסטית
  • חשיבה, תפישה ורגשות
  • למידה מול תפיסה
  • טיפול במתבגרים ובילדים
  • השפעות חברתיות
  • שלבים בהתפתחות האדם
  • פסיכולוגיה ניסויית
  • שיטות ניתוח רב משתניות
  • מצבי בריאות וחולי    
  • גישות מדעיות לנפש האדם    
  • ועוד


תנאי קבלה


כדי להתקבל ללימודים המועמדים צריכים להיות בעלי תעודת בגרות מלאה שממוצע הציונים שלה 85 ומעלה, בדגש על הציונים באנגלית ובמתמטיקה כאשר לרוב נדרשת רמת 3 או 4 יחידות לימוד. בנוסף, דרוש ציון של 500 לפחות בפסיכומטרי. ישנה אפשרות קבלה גם לבוגרי מכינה קדם אקדמית לחרדים בציון של 85 לפחות.


בחלק ממוסדות הלימוד קיים אפיק מעבר מהאוניברסיטה הפתוחה, שמאפשר לסטודנטים שעוברים בהצלחה בחינות מעבר להתקבל לשנה ב' של לימודי הפסיכולוגיה. כך יכולים להתקבל גם מועמדים חסרי תעודת בגרות או פסיכומטרי.


מלבד זאת, חלק מן המוסדות דורשים הגעה לרמת פטור באנגלית כחלק מתנאי הקבלה. המועמדים צריכים להגיע לציון של 134 בחלק האנגלית בפסיכומטרי או לחלופין להיבחן במבחן אמיר"ם.

 
תעודה


סטודנטים שמסיימים בהצלחה את לימודיהם במסלול זכאים לקבל תואר ראשון BA בפסיכולוגיה, המוענק מטעם מוסד הלימוד. בוגרים שמעוניינים בכך יכולים להמשיך את לימודיהם לתואר שני בפסיכולוגיה או במקצועות דומים.


מוסדות

  

  • אוניברסיטת בר אילן - הקמפוס החרדי (רמת גן): בקמפוס החרדי של אוניברסיטת בר אילן מתקיימת תכנית שנערכת בשעות נפרדות במסלולים לגברים ולנשים. בנוסף מציעים בקמפוס גם תכניות לתואר ראשון לחרדים כמו למשל כלכלה ומנהל עסקים ומכינות קדם אקדמיות לחרדים. מוסד הלימוד מספק מלגות לימוד לסטודנטים ולסטודנטיות שזקוקים לכך.

 

שירות אישי חינם

צריך פרטים על לימודי פסיכולוגיה לחרדים?

רוצה לדעת יותר על לימודי פסיכולוגיה לחרדים?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור
מוסדות לימוד לימודי פסיכולוגיה לחרדים
שאלות הגולשים בנושא
לימודי פסיכולוגיה לחרדים בצפון
לימודי פסיכולוגיה וניהול במקום חרדי
לימודי פסיכולוגיה בדרום לסקטור חרדי
לימודי פסיכולוגיה לחרדים, היכן מתקיים?
לימודי פסיכולוגיה במכללה חרדית לנשים
לימודי פסיכולוגיה ופסיכותרפיה לחרדיות
לימודי פסיכולוגיה לדתיות - איפה מתקיים?