רוצה פרטים על קורס אופיס?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

קורס אופיס

רוצה לדעת על קורס אופיס? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד. 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם
שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


קורס אופיס - לימודי תוכנת Office

מה לומדים ולמה כדאי לי לעשות קורס אופיס?

אין צורך להרחיב על החשיבות של השימוש בתוכנות האופיס השונות. כמעט ולא ניתן למצוא כיום מקצועות אשר נדרשת להן השכלה, בהן לא משתמשים בתוכנות כמו Word, Excel, Power Point ועוד. עורכי דין, רואי חשבון, רופאים, אדריכלים, אנשי תקשורת, אנשי מחשבים - כל אלה ועוד משתמשים באופן יום יומי בתוכנות האופיס השונות של מיקרוסופט, ולכן חשוב מאוד שהם ישלטו בתוכנות הללו בצורה טובה.

השימוש בתוכנות האופיס הוא מורכב, ולכל תוכנה שכזו יש אין ספור אפשרויות. על מנת לכתוב מסמכים פשוטים בוורד אין צורך בקורס אופיס, אך לתוכנה זו (ולתוכנות הנוספות) יש שימושים רבים בהם ניתן להיעזר. תוכנות ה - Excel וה - Power Point הן מסובכות יותר, ועל מנת לעבוד איתן בצורה חכמה ויעילה, חשוב מאוד ללמוד כיצד הן פועלות ומהן הפונקציות העיקריות שלהן.

התוכנות הללו יוצרת סביבת עבודה מתקדמת ואיכותית, המאפשרת תפעול פשוט, יעיל וידידותי של כלי עבודה מתקדמים, בין אם המדובר במסמכים, גיליונות אלקטרונים, מצגות ועוד. לכל תוכנה שכזו יש פתרונות רבים והקורסים הרבים בנושאים אלו, מלמדים בצורה טובה מאוד כיצד לשלוט בכל הפתרונות הללו.

מטרת הלימודים בקורס אופיס היא להציג את הממשקים של התוכנות הללו וללמד כיצד להשתמש בהן בצורה הטובה ביותר, על מנת להשיג אפקטיביות בעבודה. בין נושאי הלימוד העיקריים - הכרת סביבת עבודה Windows XP ו - Windows Vista, הכרת מעבד התמלילים (כתיבת מסמכים, תיקון שגיאות, עבודה עם פסקאות, בניית טבלאות, יצירת כותרות ועוד)Word 2007, שימוש בגיליון אלקטרוני Excel 2007 (חישוב נוסחאות פשוטות, שימוש בפונקציות שונות, הגדרת שמות לתאים ולטווח נתונים, עבודה עם תרשימים ועוד),Power Point 2007 (הכנת מצגות ושקפים באמצאות (שימוש באובייקטים ובתמונות, עבודה עם טקסטים, שילוב קבצי מוזיקה וקבצי וידאו, יצירת אפקטים ועוד), שימוש בתוכנת Outlook (ניהול זמן) ועוד. הסטודנטים יצאו מהקורסים הללו כשהם יודעים כיצד לתפעל תוכנות אלה ברמה המקצועית הגבוהה ביותר.

 


היכן לומדים קורס אופיס?

קורסי אופיס מוצעים בהרבה מוסדות לימוד, וביניהם -

 

  • מכללת עתיד (שלוחת מעלות בלבד)
  • אפיקים
  • חישובית
  • מכללת רון
  • מכון תמליל
  • מכללת לימודית
  • מכללת דעת מחשבים
  • המרכז להשתלמויות רופין
  • בית הספר הארצי להנדסאים, קריית הטכניון

 

לימודי אופיס, כמה זמן לומדים? 

משך הלימודים הוא משתנה. מגוון הקורסים הוא גדול ותלוי במוסד בו החלטתם ללמוד. רוב הקורסים נמשכים מספר חודשים (בין חודשיים לארבע חודשים) ויש גם קורסים ארוכים. הכל תלוי כמובן בכמות ובהיקף של החומר הנלמד.

מהן אפשרויות התעסוקה?

כמעט בכל תחום ובכל עיסוק יש צורך בידע נרחב בתוכנות האופיס. בין אם אתם עורכי דין, רואי חשבון, אנשי הייטק או אנשי פרסום - קורסים אלה יעזרו לכם מאוד בעבודתכם. בנוסף, קורס אופיס יכול לסייע לאלו הרוצים לעבוד כמזכירים (או מזכירות), מנהלי משרד, כתבנים וכתבניות ועוד.
 

שירות אישי חינם

צריך פרטים על קורס אופיס?

רוצה לדעת יותר על קורס אופיס?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור
מוסדות לימוד קורס אופיס
שאלות הגולשים בנושא
לימודי אופיס באזור בני ברק
קורס מדריכי אופיס - היכן מלמדים?
קורס אופיס ופריוריטי - האם יש לימוד עצמי?
קורס למתחילים באופיס בעיר אשקלון
קורס אופיס ברמת גן והמרכז
קורס אופיס למתקדמים בלב המפרץ חיפה
מתי נפתח קורס אופיס?