רוצה פרטים על קורס עיצוב מטבחים?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

לימודי מעצבי מטבחים

רוצה לדעת על קורס עיצוב מטבחים? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד. 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם
שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


הכשרת מעצבי מטבח

 

מרכז הבית

 

מה הוא החלל הכי חשוב בבית? הנטייה של כולנו היא ודאי לומר "הסלון", אולם האמת היא – שהמטבח הוא מרכז הבית. גדול או קטן, בהיר או כהה, ישן או חדש – המטבח הוא החדר שממנו נובעת ההזנה במרבית הבתים. לכן, בעצם, הוא החדר המרכזי בבית; זה הוא החלל שסביבו תמיד יש התרחשות ולעתים קרובות – התרחשות המחברת בין בני הבית. לא זו בלבד שהוא החלל המרכזי ואחד החשובים בבית, אלא שהוא אחד החללים המורכבים בכל מבנה. קורס עיצוב מטבחים מקדיש עולם שלם ומסלול שלם – להתעמקות בעיצוב ובתכנון נכון של חלל מרכזי וחשוב זה.

 

לימוד עיצוב מטבחים

 

בשנים האחרונות, עם מגמות העיצוב המתפתחות ועם ההתמחות שחלה בתחומי העיצוב השונים, עיצוב מטבחים הפך גם הוא למקצוע בפני עצמו, והוא בהחלט מקצוע הדורש מקצועיות והבנה של המורכבות הטמונה בחדר זה. קורס עיצוב מטבחים נלמד במגוון רחב של היבטים ושל היקפים, אך בכולם, הוא מקנה למשתתפים בו את ההבנה הכוללת הדרושה לעיצוב ולתכנון נכון של מטבחים; על המטבח להיות פרקטי, שימושי וקל לתפעול, להכיל מכשירים חשמליים, מערכות אינסטלציה וחשמל, מערכות גז, אביזרים שונים ועוד – ולתאום את טעמם העיצובי של דיירי הבית. את כל הגורמים הללו יש לקחת בחשבון בעת תכנון ועיצוב מטבח, ויש לדעת כיצד לשלב ביניהם באופן מיטבי – בהתאם לרצונות, למציאות, לצרכים השונים, ולאפשרויות בשטח.

 

כך, לימודי עיצוב מטבחים מעניקים לתלמידים את כל הידע התיאורטי הנדרש בתחומים אלה, היכרות מעמיקה עם מגמות עיצוב ועם אפשרויות תכנון פרקטיות, שימוש בטכנולוגיות תכנון ועיצוב ועוד. בין השאר נלמד גם האופן המתאים להתנהל עם לקוחות בענף זה, וכמובן – הקורסים מכילים יישום ועבודה מעשית רבים, כשבחלקם על הסטודנטים להגיש פרויקט גמר מעשי.

 

נושאי הלימוד בקורסים

 

נושאי הלימוד והתכנים בקורסים השונים לעיצוב מטבחים הם רבים ומגוונים וקיימים שינויים בתכניות הלימודים בין מוסדות הלימוד המציעים מסלול זה. מבין הנושאים הנלמדים בקורסים השונים לעיצוב מטבחים ניתן למצוא נושאים כגון: יסודות השרטוט, יסודות התכנון, מבוא לעיצוב פנים, אוטוקאד – דו-ממד ותלת-ממד, חשיבה עיצובית, טכנולוגיה במטבחים, ריצוף, חיפוי, חומרי גלם, עיצוב ממוחשב, היסטוריה ומגמות בעיצוב מטבחים, תכנון מטבחים, ארונות ומקומות אחסון, תאורה, ריהוט, שימוש בצבעים, מרקמים וטקסטילים, פנג-שווי, מוצרים משלימים בעיצוב מטבחים, פיתוח החשיבה היצירתית והתפישה העיצובית, התנהלות מול ספקים ונותני שירות, התנהלות עם לקוחות, חשיבה עסקית ושיווקית, ונושאים רבים נוספים.

 

מוסדות לימוד אפשריים

 

  • מכללת מנטור (רמת גן) - במסגרת המכללה מתקיימים קורסים בנושאי העיצוב השונים, כולל עיצוב פנים, עיצוב גרפי, וכן קורס לעיצוב ותכנון מטבחים. משך הקורס הוא כ - 3 חודשים, ובמסגרתו מתמחים המשתתפים בהיבטים השונים של עיצוב מטבחים.

 

  • דיפלומה – בית הספר ללימודי תעודה והסמכה – לימודי החוץ של האוניברסיטה הפתוחה – מכללה מובילה זו מקיימת קורס עיצוב ותכנון מטבחים בהיקף של 60 שעות לימוד אקדמיות.

 

  • הבית – המכללה ללימודי עיצוב – מכללה זו מתמחה בלימודי עיצוב מסוגים שונים, והיא מציעה קורס לימודי עיצוב מטבחים וחדרי אמבטיה בהיקף נרחב של 240 שעות לימוד אקדמי הנפרשות על פני 34 מפגשים חד-שבועיים, בשעות אחר הצהריים.

 

תנאי קבלה

 

תנאי הקבלה משתנים בין הקורסים במקומות הלימוד השונים; בחלקם אין כל תנאי קבלה, בעוד שבאחרים נדרשים המועמדים להציג יכולות עיצוביות, לעבור מבחן התאמה או ריאיון קבלה אישי, להתמצא ביישומי מחשב ועוד, ובחלק מן המוסדות אף נדרש רקע קודם בשרטוט.

 

 

אפשרויות תעסוקה

 

בתום מסלולי הלימוד בקורסים לעיצוב מטבחים, תוענק לבוגרים העומדים בכל דרישות המסלול תעודת גמר "מעצב מטבחים" מטעם מוסד הלימודים. כך, כאשר הם מצוידים בכל הידע, הניסיון וההסמכה המתאימים לתחום עיצוב זה, יוכלו בוגרי המסלולים השונים להשתלב בחברות לעיצוב פנים או לאדריכלות, במרכזים לעיצוב הבית ולעיצוב מטבחים, באולמות תצוגה, כמעצבי מטבחים עצמאיים, ועוד.

 


 

שירות אישי חינם

צריך פרטים על קורס עיצוב מטבחים?

רוצה לדעת יותר על קורס עיצוב מטבחים?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור
מוסדות לימוד קורס עיצוב מטבחים
שאלות הגולשים בנושא
לימודי תעודה בעיצוב מטבחים
קורס עיצוב מטבחים - תוכנת ראומפלן
מהו טווח מחירי קורס עיצוב מטבחים?
לימודי עיצוב מטבחים באזור הצפון
קורס עיצוב מטבחים לבעלי תואר בעיצוב פנים
היכן אפשר ללמוד עיצוב מטבחים?
קורס עיצוב מטבחים חיפה