רוצה פרטים על לימודי הסבה למערכות מידע?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

הסבה מקצועית למערכות מידע עסקיות

רוצה לדעת על לימודי הסבה למערכות מידע? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד. 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם
שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


הסבה ל - SAP, רוצים לעבור ליישום מערכות מידע?

 

יש לכם תפקיד חדש במשרד

 

סיבות רבות מביאות אנשים לחפש אחר הסבה מקצועית לאחד מענפי ההייטק: היעדר תעסוקה, חיפוש אחר שכר גבוה, רצון להשתלב בתעשייה המצויה בצמיחה, וכן הלאה. אחד היעדים האפשריים עבור אלה המחפשים הסבה להייטק הוא תחום יישום מערכות המידע ותכנון משאבי ארגון על פי מודל SAP. תחום זה יכול להתאים לבעלי אוריינטציה כלכלית, כמו למשל - בוגרי חשבונאות, מהנדסי תעשייה וניהול, בוגרי מנהל עסקים, כאלה שלמדו לוגיסטיקה, וכן עובדים בניהול תפעולי המחפשים להטמיע מערכת SAP בארגונם.

 

מערכות ERP

 

היום מתאפשר "מיקסום" של הפוטנציאל העסקי של ארגונים, וזאת באמצעות שימוש במערכות מידע אינטגרטיביות. מטרת מערכות אלה היא יצירת קשרים לוגיים בין כלל הנתונים הנאספים מן המחלקות שבתוך הארגון, ובשילוב עם מידע על ארגונים חיצוניים. בחינה וניתוח קפדניים של הנתונים הנאספים מקנים הבנה מקיפה, המאפשרת היערכות מיטבית לתרחישים עתידיים, והתייעלות כללית. השימוש במערכות ERP (תכנון משאבי ארגון) נפוץ כיום בכל ארגון עסקי מוביל.

 

 

מה עושה מיישם SAP?


מיישמים אחראיים על הגדרה ואפיון של דרישות במערכת התוכנה, בהתאם לצורכי הארגון. הם מתמצאים במודולים השונים הקיימים במערכת (כגון לוגיסטיקה, משאבי אנוש, פיננסים ועוד) ותפקידם להתאים את תצורת המערכת, התפריטים והדוחות למטרות ויעדי הארגון. הם גם מפקחים על הביצועים בפועל לאחר ההגדרות ועל פתרונות לתקלות.

 

מיישמי Business One

 

אחת ממערכות ה - ERP החשובות כיום היא מערכת SBO - Business One. מיישם מערכת SBO הוא בעל השפעה מכרעת על מערכת המידע העסקית של הארגון, ועל כן על קבלת ההחלטות בו. הוא אחראי על תפעול המערכת, אפיונה, ליווי העבודה, פיתוח דוחות ותפריטים, סיפוק תמיכה טכנית ותחזוקה.

 

האם כדאי לעבור הסבה?

 

יש לזכור, כי מדובר בכניסה טרייה לתחום שבו מועסקים עובדים רבים, ואלה כבר הספיקו לצבור ניסיון וידע. על מנת להתחרות עימם דרושה מוטיבציה גבוהה ורצון רב ללמידה. לעתים ההכשרה אינה זולה, והשכר ההתחלתי בעבודה אינו גבוה. שעות העבודה הן ארוכות, ולא תמיד מתאימות לאלה שמעוניינים להקדיש זמן רב למשפחה. כמו כן, לא לכל מי שמסיים את קורסי ההכשרה בהצלחה מובטחת עבודה.

 

ויחד עם זאת, קורסי ההסבה בתחום מעניקים כלים טכנולוגיים חשובים בידי בוגריהם. כך, אם לדוגמא אתם מגיעים עם רקע וניסיון תעסוקתי בתחום הרכש או הניהול הפיננסי, ואתם רוצים לשדרג את הידע הקיים שלכם, באמצעות למידה של הטמעת מערכות מידע עסקיות, קורס ההסבה עשוי לסייע לכם לפתוח לעצמכם כיוונים חדשים ונוספים בקריירה.

 

תוכלו לשמש כמדריכים או כמנהלי הדרכה בחברות וארגונים לתחום מערכות המידע, או להציג את הטכנולוגיות החדשות לעובדים במקום העבודה הנוכחי שלכם. מי יודע? אולי תצליחו לשכנע את המעסיק לממן לכם את הקורס לטובת כל אנשי המשרד. שעות הלמידה בקורסי ההסבה ל – SAP  מותאמות לאנשים עובדים, וניתן לבצע חלק מהלמידה מהבית.

 

נושאי הלימוד

  • עבודה עם SQL
  • טכנולוגיות עסקיות
  • ניהול מכירות ורכש
  • תהליכי יישום בארגון
  • בדיקות ובקרת ביצועים
  • ניהול התראות ואישורים
  • מערכת Business One
  • הנהלת חשבונות ופיננסים
  • שיקולים בבחירת מערכות ERP
  • ועוד

 

כמה זמן לומדים?


היקפי ההכשרות נעים בדרך כלל בין מספר חודשים לשנה אחת. מכיוון שמדובר במסלול הסבה המיועד לאנשים עובדים, המפגשים מתקיימים בדרך כלל בשעות הערב ובמספר מצומצם של ימים בשבוע. לצד הלימוד העיוני של עקרונות העבודה על המערכת, נכללים בקורס גם תרגילים מעשיים שבהם מתנסים הלכה למעשה בשימוש במודולים בתוכנה.

 

קורס אונליין

 

בחלק מן המוסדות מציעים קורסים במתכונת מקוונת, או במסלול היברידי המשלב מפגשים בכיתה עם לימוד מקוון. ברוב המקרים מדובר על קורס אונליין שנלמד בשידור חי באמצעות ZOOM, המשתתפים יכולים לקחת חלק פעיל בשיעורים לייב וגם לבצע תרגולים שונים דרך חיבור בענן למערכות סאפ. במוסדות אחרים מציעים שיעורים מוקלטים שבהם ניתן לצפות בהתאם ללוח הזמנים האישי, מה שיכול להתאים במיוחד לאנשים עובדים המחפשים מסלול גמיש ללמידה.

 

מחיר - כמה זה עולה?


עלויות הקורס משתנות, המחיר נע בין 8,500 - 20,000 שקלים במרבית המקרים, אולם עשוי להיות גבוה או נמוך מטווח זה. העלות נקבעת על פי קריטריונים שונים כגון משך הלימוד, למידה פרונטלית או מקוונת, תרגולים מעשיים ועוד.

 

איפה לומדים?

 
קורסים רלוונטיים מוצעים על ידי בתי הספר הבאים:
 
  • מכללת INT (מספר ערים): במכללה מתקיים קורס מישמי SAP שבו ניתן להכיר מודל לוגיסטי, מודל פיננסי ומודל כוח אדם של המערכת. הקורס כולל תרגילים מעשיים שבהם מבינים צורכים עסקיים של ארגונים. המסלול מיועד לבעלי ניסיון בענפי החשבונאות, הלוגיסטיקה ו מנהל העסקים שברצונם להתקדם לתפקידי מיישמים. עוד ניתן ללמוד קורסים במקצועות כגון דאטה אנליסט, סייבר, בדיקות תוכנה, ניתוח בינה עסקית ועוד.

 

  • קרן מעגלים (ערים שונות): "מעגלים" היא קרן במימון המדינה שבה נערכים קורסים המיועדים לעובדים במקצועות שוחקים שברצונם לעבור הסבה. מעת לעת מציעים בקרן קורס הדרכה והטמעת מערכות SAP ו - ERP, שמיועד לבעלי אוריינטציה למחשבים שמעוניינים לעבור הסבה מקצועית ועומדים בתנאי הזכאות של הקרן. ניתן ללמוד מקצועות רבים נוספים כגון שיווק, בניין, בטיחות, טכנאות ועוד.

 

  • מכללת סמארט קולג' (פרישה ארצית): במכללה זו ניתן ללמוד בקורס יישום SAP שבו מתמקדים במודל הפיננסי והלוגיסטי. המסלול יכול להוות הסבה לרואי חשבון וכלכלנים או לאנשי לוגיסטיקה המעוניינים בהסבה. במכללה ניתן ללמוד גם קורסים בבינה עסקית, בדיקות תוכנה, ניהול רשתות ועוד.

 

מהן אפשרויות התעסוקה?

 

בוגרי הקורס יכולים להשתמש בידע שברשותם כדי לקדם את הקריירה ולהשתלב בתפקידי מיישמים ומטמיעים בחברות הייטק, שבהן מתמחים בפיתוח של מערכות ERP. כמו כן, באפשרותם לשמש אנשי תמיכה ולהציע שירותי תחזוקה ועדכון גרסאות לארגונים עסקיים. היות וסוגים רבים של ארגונים משתמשים כיום במערכת זו, היצע אפשרויות התעסוקה הנפרש בפני הבוגרים הוא רחב למדי.

 

 

קורס ABAP


קורס מתקדם זה מיועד למיישמים פעילים ומהווה אפשרות ללימודי המשך לבוגרי ההסבה שברצונם להמשיך להתמקצע. בקורס ניתן להכיר שפת פיתוח בשם ABAP, שפה אשר פותחה על ידי חברת סאפ למטרת הפעלת המערכות העסקיות של החברה. המשתתפים באותם קורסים מתנסים בכתיבת קוד ולומדים נושאים חשובים בתחום מערכות המידע וניתוח המערכות.
 

 

שירות אישי חינם

צריך פרטים על לימודי הסבה למערכות מידע?

רוצה לדעת יותר על לימודי הסבה למערכות מידע?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור
שאלות הגולשים בנושא
התלבטות: קורס הדרכה והטמעת Sap או יישום SAP /ניתוח מערכות מידע
לימודי הדרכה והטמעת SAP
הדרכת והטמעת מערכות erp-sap