רוצה פרטים על ניהול פיננסי וחשבונאות לחרדים?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

לימודי תעודה בחשבונאות ופיננסים לציבור החרדי

רוצה לדעת על ניהול פיננסי וחשבונאות לחרדים? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד. 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם
שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


קורסים בחשבונאות ופיננסים לחרדים ולדתיים

 

עתידים ליתן דין וחשבון

 

בכל ארגון, חברה ועסק עצמאי דרושים אנשי מקצוע בתחומי החשבונאות והפיננסים, כדי שידאגו לניהול תזרים הכספים ולמשכורות העובדים והמנהלים. על מנת לעסוק במקצועות החשבונאות, אין צורך דווקא לרכוש תואר אקדמי, אלא ניתן ללמוד בקורסים ממוקדים, המקנים ידע מעשי והבנה מקיפה, ולעבור את מבחני ההסמכה הממשלתיים. חרדים ודתיים המעוניינים לרכוש מקצוע מבוקש ולהשתלב בשוק העבודה, יכולים ללמוד במוסדות המקפידים על הפרדה בין נשים וגברים, ושומרים על ערכי הצניעות וכללי ההלכה.

 

 

ההכשרות המרכזיות בתחום החשבונאות

 

הנהלת חשבונות 1+2 - במסגרת ההכשרה המשתתפים לומדים לתפעל את "חשבשבת", תוכנת הניהול הפיננסי המאושרת על ידי משרד התמ"ת. בנוסף, הם מכירים ומתרגלים טכניקה לרישום אירועים חשבונאיים בארגונים ובחברות, ועוסקים בפתרון בעיות שונות שעלולות לצוץ במהלך הפרקטיקה.

 

הנהלת חשבונות 3 - הקורס מיועד לאנשים המעוניינים להרחיב את הידע הבסיסי בניהול חשבונות במטרה להתקדם בתפקיד ולנהל באופן עצמאי עסק קטן. במהלך ההכשרה הסטודנטים מבינים כיצד לבדוק ולאמת מסמכים חשבונאיים וכספיים, הם עורכים דוחות תקופתיים ושנתיים, מכירים את החוקים הרלוונטיים, ומקבלים הכנה מקיפה לקראת בחינות ההסמכה הממשלתיות.

 

חשב שכר בכיר - הקורס מקנה כלים תיאורטיים ויישומיים לחישובי משכורות עובדים ומנהלים. במסגרתו הסטודנטים נחשפים אל הגורמים של מבנה השכר, הם מכירים את תחום המיסוי, מבינים את מקומו של הביטוח לאומי והביטוח פנסיוני, ועוסקים בדיני עבודה.

 

ייעוץ מס - ההכשרה מהווה הכנה מקיפה לבחינות של לשכת יועצי המס, ומקנה כלים מקצועיים לעבודה עצמאית בתחומי הייעוץ. במהלך הקורס המשתתפים לומדים לסייע לבעלי עסקים לערוך את דוחות ההכנסה השנתיים, לדווח לשלטונות המס ולייצג את הלקוחות בפני השלטונות.

 

אפשרויות הלימוד לחרדים

 

לומדה – המכון החרדי ללימודי מקצוע

 

מכון "לומדה" הוא מוסד חרדי להכשרה מקצועית הממוקם בלב השכונות החרדיות בירושלים. המכון הוקם לפני כשני עשורים, והכשיר אלפי גברים ונשים. במכון ניתן ללמוד מגוון רחב של מקצועות תוך הקפדה על מסלולים נפרדים ושמירה על הצביון החרדי בהכוונה של רבנים מוכרים.

 

הקורסים המוצעים בחשבונאות כוללים את התחומים הבאים: הנהלת חשבונות 1+2, הנהלת חשבונות 3, חשב שכר בכיר ויועצי מס. ההכשרות השונות אורכות בין חצי שנה לשנה וחצי, והלימודים מתקיימים פעם בשבוע עד שלוש פעמים בשבוע (תלוי בקורס). מומלץ לעבור מכינה במתמטיקה לפני שמתחילים את הלימודים, ובמקרים מסוימים המכינה היא תנאי קבלה הכרחי. במכון מתקיימים גם קורסי ניהול לחרדים, וכן הכשרות בענפים נוספים.

 

 

המרכז החרדי להכשרה מקצועית

 

המרכז הוקם בשנת 1996 על מנת לאפשר לגברים ולנשים לרכוש הכשרה מקצועית ולהשתלב בהצלחה מרובה בשוק העבודה. בו מקפידים על לימודים ברמה גבוהה תוך שמירה על אווירה תורנית. כיום פועלות חמש שלוחות הממוקמות בירושלים, חיפה, בני ברק, אשדוד ומודיעין עילית, ושלוחה נוספת בבית שמש נפתחה לא מזמן. נכון להיום מבין הקורסים בחשבונאות, בבית שמש מתקיים רק קורס חשב שכר בכיר, המיועד לנשים בלבד.

 

  • הנהלת חשבונות 1+2 – הקורס מתקיים במסלולים נפרדים לגברים ולנשים בכל השלוחות. ניתן להתקבל למסלול מגיל 18 ומעלה עם סיום 12 שנות לימוד, ולאחר שעוברים בחינת התאמה בידע בסיסי. הקורס כולל 390 שעות לימוד, והוא נערך במתכונת דו שבועית. בוגרי הקורס שיעמדו בהצלחה בבחינות הקורס יקבלו תעודה מטעם משרד התמ"ת.

 

  • הנהלת חשבונות סוג 3 - ההכשרה מיועדת לבוגרי 12 שנות לימוד בעלי תעודת סוג 2 מתקדם בהנהלת חשבונות. הקורס נלמד בהיקף של 210 שעות, והוא מתקיים במתכונת דו שבועית. לנשים מוצעים קורסים בכל השלוחות, וגברים יכולים ללמוד בכל סניפי המרכז למעט מודיעין עילית.

 

  • ייעוץ מס - הקורס מוצע לגברים ולנשים באשדוד, בירושלים ובבני ברק. המועמדים נדרשים לעבור מבחן התאמה ולהיות בעלי תעודת סוג 2 בהנהלת חשבונות. הקורס מתפרש על פני שנה וחצי, והוא כולל 700 שעות לימוד ומתקיים פעם או פעמיים בשבוע.

 

  • חשב שכר בכיר - הקורס נלמד בהיקף של 180 שעות, והוא נערך בין פעם לפעמיים בשבוע. בוגרי 12 שנות לימוד, שסיימו מכינה במתמטיקה רשאים להציג את מועמדותם. גברים יכולים ללמוד בירושלים, חיפה, אשדוד ובני ברק. מסלולי הנשים מוצעים באשדוד, ירושלים, בית שמש, בני ברק, חיפה ומודיעין עילית.

 

מכון לנדר – מרכז אקדמי ירושלים

 

מכון לנדר הוא מוסד להשכלה גבוהה, בו ניתן ללמוד לתארים אקדמיים ולהשתתף בקורסים מקצועיים ביחידה ללימודי חוץ. בקמפוס של היחידה ללימודי חוץ מוצע קורס חשבי שכר בכירים. הקורס נלמד בהיקף של 120 שעות אקדמיות, ומתפרש על פני 20 מפגשי ערב. ההכשרה מקנה הכנה מקיפה לבחינות מועצת רואי החשבון, ולעומדים בהצלחה במבחנים אלה תוענק תעודת חשב שכר בכיר מטעם המועצה. בנוסף, בוגרי הקורס יקבלו תעודת חשב שכר בכיר מטעם קבוצת מלם.

 

שירות אישי חינם

צריך פרטים על ניהול פיננסי וחשבונאות לחרדים?

רוצה לדעת יותר על ניהול פיננסי וחשבונאות לחרדים?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור
שאלות הגולשים בנושא
לימודי מדעי המחשב - מסלול לחרדים
האם בית המורה בבני ברק מוכר במשרד החינוך?
בית המורה בבני ברק
מה ההבדל בין תואר MED ל MA?
חוות דעת על מכללת בית רבקה בכפר חבד
לימודי פסיכודרמה לתואר ראשון במלכות
האם יש לימודי פיזיותרפיה במסגרת חרדית?