רוצה פרטים על קורס VBA?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

קורס VBA ליישומים מתקדמים ב - EXCEL

רוצה לדעת על קורס VBA? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד. 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם
שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


קורס VBA – Visual Basic for Applications

 

אוטומציה, באמצעים פשוטים

 

Visual Basic for Applications – VBA, היא שפת תכנות בסיסית מבית חברת "ויז'ואל בייסיק", הנמצאת בשימוש בתוכנת אקסל הנפוצה. ה – Excel היא חלק בלתי נפרד משימושי המשרד הממוחשב במערכות ההפעלה Office. לימודי תכנות באמצעות שפה זו מתייחסים ליצירה של פקודות אפשריות בתוך גיליונות העבודה של אקסל, פקודות המייעלות משמעותית את העבודה החישובית בתוכנה ומאפשרות התאמה אישית לצורכי המשתמש. כל אדם המשתמש באקסל בעבודתו על בסיס קבוע, ולריכוז של נתונים רבים – מומלץ לו ללמוד לעומק את השימוש בשפת VBA.

 

על הקורסים

 

קורס VBA מעניק למשתתפים בו את כל הכלים הנחוצים לעבודה באמצעות פקודות התכנות והאוטומציה הקיימות בתוכנת אקסל. הלימודים מתמקדים בהסברים תיאורטיים, אך הם נערכים בכיתות מחשבים, כך שניתנת לכל תלמיד האפשרות לתרגל את מה שהוא לומד בזמן אמת. בנוסף,  המנחים בקורסים אלה משתמשים בהדגמות רבות, בסימולציות, בתרגילי בית הניתנים לתלמידים, ובספרות עזר מקצועית.

 

מקומות מסוימים מציעים קורסים בסיסיים בלבד, הדומים לגרסה מתקדמת של לימודי אקסל. במקומות אחרים מוצעים מסלולי לימוד ארוכים יותר, שבהם הדגש הוא על תכנות בשפת VBA. הלימוד בכל הקורסים מעניק לתלמידים את הידע ואת כלי העבודה הבסיסיים באופן המאפשר להם להמשיך ולפתח בעצמם נוסחאות ופקודות על פי הנדרש. כדאי לציין עוד, כי מלבד השימוש בכל האפשרויות שמציעה תוכנת אקסל, לימוד של שפת VBA אף מאפשר יישום של פקודותיה בתוכנות אופיס נוספות.

 

 

נושאי הלימוד

 

תכניות הקורסים השונות מתמקדות בנושאים הבאים:
 

  • פקודות בשפת VBA
  • טיפול בשגיאות
  • הוספת תפריטים לאקסל
  • רישום פרוצדורות
  • שימוש בתפריטים ובקיצורי דרך
  • היכרות עם העורך
  • הגדרת משתנים, טווחי משתנים, וקבועים
  • לולאות ומשתנים
  • הוספת פקודות מאקרו להפעלה אוטומטית
  • בניית קובצי תוסף
  • תנועה בין תאים ובין גיליונות וחוברות עבודה
  • ועוד

 

מוסדות לימוד אפשריים

 

  • מבט שלישי – בית הספר הגבוה ליישומי אקסל מתקדמים – מציע קורס VBA בהיקף של 14 שעות לימוד אקדמיות, הנפרשות על שני ימי לימוד מלאים (החל משעות הבוקר). הקורס מתקיים בתל אביב.

 

  • מכון לנדר – היחידה ללימודי חוץ במכון לנדר מציעה קורס אקסל למתקדמים שמטרתו היא לימוד השימוש במגוון הפונקציות המורכבות בתוכנה זו. הקורס מקיף 27 שעות אקדמיות ב - 9 מפגשים, אחת לשבוע בשעות אחר הצהריים והערב.

 

  • מכללת ג'ון ברייס הדרכה – מקיימת מסלול ללימודי "Microsoft Excel Programming using VBA". אורך המסלול 40 שעות, והוא מוצע במתכונת של חמישה ימי לימוד מלאים ברצף. למכללה מגוון סניפים ברחבי הארץ.

 

  • מוסדות לימוד נוספים – המקיימים קורס VBA לארגונים ובאופן פרטי בתיאום מראש, הם: תפניטק מבית האוניברסיטה הפתוחה, ו -OPM הדרכה ופיתוח.

 

קהל היעד

 

הקורס מיועד לאנשים המשתמשים בעבודתם בתוכנת אקסל בשימושים מתקדמים ומבקשים לייעל אותם. ביניהם גם – מנהלי כספים וחשבים, כלכלנים, תקציבאים, מנהלי מערכות מידע, מהנדסי תפעול וייצור, אנשים מתחום השיווק, ועוד.

 

 

תנאי הקבלה

 

הקבלה לקורסים מותנית, במרבית מוסדות הלימוד, בהיכרות מעמיקה עם תוכנת אקסל, בניסיון בעבודה עמה, וכן בשליטה בסיסית בשפה האנגלית. מסלולים מסוימים אף דורשים היכרות עם כלים לעיבוד נתונים. עם זאת, בחלק ממוסדות הלימוד נדרש ידע בסיסי בלבד בשימושי מערכת Windows ותוכנות Office.

 

לסיכום

 

קורס VBA יעניק לכם את האפשרות לתכנון ולביצוע של אוטומציה בעריכת חישובים פיננסיים מורכבים, במעקבים אחרי מלאי ומכירות, ועוד. הקורס נותן לכם כלי אמיתי לשימושכם החופשי – המתאים עצמו לצרכים שלכם.
 

שירות אישי חינם

צריך פרטים על קורס VBA?

רוצה לדעת יותר על קורס VBA?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור
שאלות הגולשים בנושא
איפה לומדים לקורס אקסל למתקדמים vba?
קורס VBA - מועדים ותעסוקה לבוגרים
קורס VBA בתל אביב
מה עלות קורס vba?
איפה ניתן ללמוד קורס VBA?
לימודי VBA בשעות הערב בתא