רוצה פרטים על קורס SQL?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

קורס SQL - לימודי תעודה

רוצה לדעת על קורס SQL? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד. 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם
שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


קורס SQL

תחום המחשבים הוא תחום מרתק הכולל בתוכו תתי תחומים רבים כמו חומרה, תוכנה, רשתות, אינטרנט ומערכות מידע. רבים מהעוסקים במחשבים מתמחים באחד מהתחומים הללו כאשר הרוב המכריע של העובדים בקיאים בשפת תכנות אחת לפחות.

שפת ה - SQL - בראשי תיבות: Structured Query Language, פותחה בשנות השבעים, והיא משמשת לאיתור נתונים במערכות מידע, הנדרשים לפתרון בעיות או למתן מענה לשאלה ספציפית. היא אינה מפעילה פונקציות על נתונים, אלא שולפת אותם ממאגר הזיכרון. השפה פועלת באופן עצמאי מבסיס הנתונים, וניתן לשלב את העבודה איתה יחד עם שפות אחרות, לביצוע פעולות חישוביות על הנתונים המאוחזרים. פעילותם של אתרי אינטרנט רבים נשענים כיום על שאילתות SQL.

 

מה לומדים ולמה כדאי לי לעשות קורס SQL?

בשל הצורך באנשי מקצוע בתחום, פתחו מספר מכללות בישראל קורסים בהם ניתן ללמוד שפה זו. זוהי סביבה יחסית קלה ללימוד ותפעול, ובזכות הכלים שרוכשים הסטודנטים בקורסים השונים, הם יכולים להשתלב בהצלחה בשוק העבודה הפרטי מיד עם סיום הקורס.

 

 

מתכונת הלימוד

 

משך הלימודים בתחום זה הוא משתנה, ונקבע על פי סוג הקורס והיקף החומר הנלמד. חשוב מאוד להתאים את הקורס לרמה של כל סטודנט .רוב הקורסים אורכים כמה חודשים לפחות כאשר סך השעות נע בין 108 - 360 שעות לימוד אקדמיות. המפגשים מתקיימים פעם או פעמיים בשבוע, לרוב בשעות אחר הצהריים והערב. השיעורים משלבים בין הרצאות פרונטליות בכיתה, תרגולים מעשיים במעבדות מחשבים והכנה לבחינות ההסמכה דרך תרגילים וסימולציות. בחלק מהמסלולים המשתתפים מכינים גם פרויקט גמר מסכם לקראת סוף הקורס.
 

 נושאי הלימוד

 

בין הנושאים הנלמדים בקורסים:

 

  • תכנות ב - SQL
  • TSQL
  • פיתוח פרוצדוראלי
  • שפת ה - PL/SQL
  • גיבויים ושחזורים
  • מבוא לארגון קבצים
  • תחזוקת רשתות     
  • Stored Procedure
  • ועוד
  • התקנת SQL Server     
 


תנאי קבלה

 

קורסי SQL מיועדים לבעלי ידע בתחום התכנות וניסיון מקצועי בענפי מערכות המידע, מערכות ההפעלה, ניהול התשתיות ופיתוח התוכנה. בחלק מן המוסדות מקבלים מועמדים בעלי רקע אקדמי במקצועות טכנולוגיים שונים, אולם מוסדות אחרים מסתפקים בהשכלה תיכונית מלאה וידע ברמה גבוהה בשפה האנגלית ובהפעלת מחשבים. במרבית המקרים, המועמדים צריכים גם לעבור בחינות מיון, שבוחנות את שליטתם בתחום בסיסי הנתונים והתכנות.

 

  • רוצים להרחיב את שליטתכם בעוד שפות תכנות? קראו גם על קורס R

 

תעודה

 

משתתפים שמסיימים בהצלחה את הקורס, מקבלים תעודת גמר, שמוענקת על ידי מוסד הלימוד. בדרך כלל, הם צריכים להיות נוכחים בכל השיעורים ולהגיש את פרויקט הגמר על מנת לקבל את הדיפלומה. כמו כן, בוגרים שעוברים בהצלחה את בחינות ההסמכה החיצוניות שעורכת חברת מיקרוסופט זכאים לקבל בנוסף תעודת הסמכה בין לאומית מטעם החברה.

 

היכן לומדים?

 

  • מדיאטק ג'ון ברייס חיפה: מציעים תכנית להכשרת DBA בסביבת SQL server 2014. התכנית כוללת UPGRADE לשנת 2016 והיא כוללת כ - 294 שעות ליומד ועוד 120 שעות לפרויקט הגמר המעשי.

 

  • מכללת נשיא טכנולוגיות (רמת גן): קורס ניהול בסיסי הנתונים SQL של מכללת נשיא מכין את התלמידים לניהול בסביבת מיקרוסופט וגם מכין לקראת בחינות ההסמכה של חברה זו. הקורס כולל כ - 108 שעות לימוד וכן שעות נוספות שמוקדשות לתרגול אישי.


  • NAYA College (הרצליה): במכללה מוצע קורס פיתוח בשפה זו, המיועד למי שיש להם היכרות מוקדמת עם התחום, כולל מי שעוסקים במדעי הנתונים או בהנדסת נתונים. היקף הקורס כ - 25 שעות אקדמיות.


מהן אפשרויות התעסוקה?

המסלולים השונים בתחום זה מכינים את הסטודנטים גם לתפקידי מפתחים בשפה זו וגם לתפקיד ה-DBA (בסביבות שונות). יש צורך הולך וגדל באנשי מקצוע המתמחים ב - SQL, ולכן לא קשה למצוא עבודה בתחום. כל מי שמסיימים בהצלחה את הקורסים הללו יכולים למצוא את מקומם בחברות הייטק, חברות סטארט אפ, חברות פרטיות או חברות במגזר הציבורי.

 

 

שירות אישי חינם

צריך פרטים על קורס SQL?

רוצה לדעת יותר על קורס SQL?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור
מוסדות לימוד קורס SQL
שאלות הגולשים בנושא
הסבה לתכנות
לימודי תכנות או לימודי BI?
לימודי אבטחת מידע או תכנות דוט נט ואנדרואיד?
קורס תכנות במכללת הייפראקטיב
קורס תכנות או מנהל עסקים - מה ללמוד?
קורס תכנות ממר"ם
אנליסט מתלבט לגבי המשך - תכנות או קורס BI?