רוצה פרטים על לימודי תקשורת ללא פסיכומטרי?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

לימודי תקשורת ללא פסיכומטרי

רוצה לדעת על לימודי תקשורת ללא פסיכומטרי? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד. 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם
שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


לימודי תקשורת בלי פסיכומטרי

 

תואר ראשון בתקשורת מתמקד באמצעי מדיה ובהשפעתם על חיינו במישורים כגון חברה, כלכלה, תרבות, ופוליטיקה. בתואר משלבים קורסים עיוניים יחד עם התנסות מעשית בתחומים כגון עיתונות, יחסי ציבור, שיווק דיגיטלי, יחסי ציבור, ועוד.

 

כדי להתקבל ללימודים, המוסדות מביאים בחשבון את שקלול הציונים בפסיכומטרי ובבגרות (הידוע גם בשם ציון התאמה). לצד אפיק זה, ישנן אפשרויות נוספות להתקבל לתואר, ובחלק מן המוסדות מאפשרים קבלה ללימודים ללא פסיכומטרי, על סמך ממוצע גבוה בתעודת הבגרות. מועמדים המתקבלים במסלול זה נדרשים בנוסף לממוצע הגבוה גם לציון סיווג באנגלית במבחן אמי"ר או אמיר"ם, ולעיתים יש לעמוד בדרישות נוספות המשתנות ממוסד למוסד, כגון בגרות באנגלית בציון גבוה, הגשת מטלות בית, ראיון אישי, ועוד.

 

מוסד הלימוד תנאי קבלה ללימודים ללא פסיכומטרי
אוניברסיטת אריאל בשומרון

מועמדים שלהם תעודת בגרות בממוצע ציונים של 95 ומעלה, יכולים להתקבל ללימודי התקשורת באוניברסיטת אריאל ללא צורך בבחינה הפסיכומטרית. עם זאת, עליהם להיבחן בבחינה לסיווג רמת האנגלית.

 

דרישות הסף כוללות ציון 70 ומעלה בבגרות באנגלית ברמת 4 יחידות או ציון 60 ברמת 5 יחידות.

אוניברסיטת בר אילן (רמת גן) מועמדים שברשותם תעודת בגרות בממוצע ציונים של 98 לפחות, יכולים להתקבל ללימודי התקשורת גם ללא ציון בבחינה הפסיכומטרית.
הקריה האקדמית אונו (קמפוס קריית אונו) קבלה ישירה לחוג בפרסום ותקשורת שיווקית אפשרית לבעלי ממוצע בגרות 92 ומעלה, או 24 נ"ז מן האוניברסיטה הפתוחה, או תואר אקדמי קודם, או תעודת הנדסאי.
מכללת סמינר הקיבוצים

כדי להתקבל ללימודי התקשורת במכללת סמינר הקיבוצים, יש לעמוד בתנאים הבאים:

  • תעודת בגרות.
  • ריאיון אישי.
  • מטלות כתיבה.
אוניברסיטת חיפה ישנה אפשרות קבלה ללא פסיכומטרי על סמך מסלול קדם תואר, שבו לומדים מספר קורסי ליבה לפי החלטת החוג, במהלך הסמסטר הראשון של שנה א'. יש צורך לעמוד בכל הדרישות האקדמיות.
המכללה האקדמית עמק יזרעאל (סמוך לעפולה) במכללה מציעים מסלול קבלה ללימודי תואר ראשון על סמך ציוני הבגרות בלבד, למועמדים עם ממוצע ציונים גבוה במיוחד, אשר נבחנים בבחינת אמי"ר לקביעת רמת האנגלית.
המכללה האקדמית ספיר (שער הנגב) קבלה מן המניין למועמדים שלהם בגרות מלאה בממוצע 75, מבחן קבלה וראיון אישי. כמו כן, יש צורך בבגרות באנגלית ברמת 4 יחידות בציון 70 ומעלה, או קורס אנגלית במכינה. בעלי דיפלומת הנדסאי יכולים להתקבל על סמך ממוצע משוקלל 75 ומעלה בדיפלומת ההנדסאי וציון 70 ומעלה באנגלית. המעבר לשנה ב' מותנה בממוצע 70 ומעלה בקורסי הליבה בסיום שנה א'.
המכללה האקדמית הדסה (ירושלים) לתואר הראשון בתקשורת צילומית במכללת הדסה ניתן להתקבל על סמך בגרות מלאה ובה ציון חיובי בבגרות באנגלית ברמת 4 יחידות לימוד, ציון גבוה במקצוע אמנותי מקנה יתרון, מעבר ראיון קבלה אישי או קבוצתי, ביצוע מטלת בית להגשה, ומעבר מבחן אמיר"ם או אמי"ר.
האוניברסיטה הפתוחה (פריסה ארצית) הקבלה לכל תכניות הלימוד באוניברסיטה הפתוחה היא ללא ציון פסיכומטרי או ציון בבחינות הבגרות. הלימודים לתואר ראשון בתקשורת במוסד זה מתקיימים במסגרת מגוון תכניות לימוד דו חוגיות, כשאר הסטודנטים נדרשים לשלב את לימודי התקשורת עם תחום ידע נוסף כמו למשל יחסים בין לאומיים, ניהול, מדעי המחשב או היסטוריה של המזרח התיכון.


אוניברסיטת בן-גוריון בנגב (באר שבע)

 

הלימודים מתקיימים במסלול דו מחלקתי. תנאי הקבלה ללא פסיכומטרי הינם:

  • ממוצע 98 בבגרות.
  • רמה בסיסי באנגלית.
המכללה האקדמית אורנים (קריית טבעון) במכללת אורנים מתקיימים לימודים לתואר ראשון בחוג לתקשורת ותעודת הוראה. ניתן להתקבל לחוג על סמך תעודת בגרות בממוצע 92 ומעלה, או מכינה קדם אקדמית בממוצע 92 ומעלה. מועמדים שברשותם ממוצע בגרויות שבין 89 – 92 יכולים להתקבל לאחר מעבר ראיון מסיל"ה של משרד החינוך.
אוניברסיטת רייכמן (הרצליה) באוניברסיטת רייכמן מציעים מסלול קבלה על בסיס ממוצע הבגרויות, ללא צורך בפסיכומטרי. יש לגשת למבחן אמי"ר לסיווג הרמה באנגלית.
האוניברסיטה העברית (ירושלים) ללימודי התקשורת באוניברסיטה העברית יכולים להתקבל מועמדים שלהם תעודת בגרות בממוצע ציונים של 10 ומעלה, ללא צורך בציון בבחינה הפסיכומטרית. עליהם להיבחן בבחינת אמי"ר כחלק מתנאי הקבלה, וכן לעבור ריאיון אישי.
המסלול האקדמי המכללה למינהל (ראשון לציון) אין צורך בציון בבחינה הפסיכומטרית כדי להתקבל למסלול לימודי התקשורת במכללה. יש להציג ממוצע 90 ומעלה בבגרויות.

 

  •  * שימו לב - תנאי הקבלה עשויים להשתנות מעת לעת!

 

שירות אישי חינם

צריך פרטים על לימודי תקשורת ללא פסיכומטרי?

רוצה לדעת יותר על לימודי תקשורת ללא פסיכומטרי?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור
מוסדות לימוד לימודי תקשורת ללא פסיכומטרי