רוצה פרטים על קורס JAVA?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

קורס JAVA ג'אבה

רוצה לדעת על קורס JAVA? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד. 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם
שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


קורס JAVA - תכנות בשפת ג'אווה

תחום המחשבים הוא ללא כל ספק אחד מהתחומים החשובים והמבוקשים ביותר שקיימים כיום. ישנם לא מעט אנשי מקצוע העוסקים בתחום המחשבים ובראשם עומדים המתכנתים בשלל שפות התכנות. שירותיהם של המתכנתים חשובים לפיתוח האפליקציות והתוכנות שבהן אנו משתמשים מדי יום, וכן יישומים לשימושים עסקיים ותעשייתיים.

 

מה לומדים ולמה כדאי לי לעשות קורס JAVA?

 

ישנן לא מעט שפות תכנות כמו C, ++C , SQL ועוד, אך השפה שחוללה את אחת מהמהפכות הגדולות ביותר בעולם המחשבים היא כמובן ה -JAVA. את השפה פיתח לראשונה ג’ימס גוסלינג במעבדות חברת SUN בתחילת שנות התשעים. היא נחשבת כיום לאחת משפות התכנות הפופולאריות והשימושיות ביותר בעולם, בעיקר בכל הקשור לתוכנות העוסקות באינטרנט. אין ספור אפליקציות תוכנתו בשנים האחרונות באמצעות שפה זו, הן לאינטרנט והן לטלפונים סלולאריים.

 

ישנם לא מעט קורסים בהם ניתן ללמוד את השפה, המיועדים למתכנתים בשפות אחרות, למהנדסים, לאנשי הייטק וגם לאנשים שלא מעולם המחשבים המעוניינים ללמוד ולעבור קורס תכנות מבוקש. בכל חברה העוסקת בתחום האינטרנט אשר מפתחת מוצרים ואפליקציות, יש צורך לאנשי מקצוע איכותיים ששולטים בשפה זו.

 

הקורסים השונים מכשירים את הסטודנטים במגוון שיטות ודרכים לפיתוח בסיסי ופיתוח מתקדם של אפליקציות ומודולים מבוססי JAVA. ישנם קורסים בסיסיים בהם לומדים הסטודנטים את יסודות השפה ורוכשים יכולות פיתוח בסיסיות ב-JAVA ובשפות נוספות. כמו כן, קיימים גם קורסים מתקדמים יותר בתחום וכמובן גם קורסי WEB העוסקים באינטרנט ובטכנולוגיות העיקריות המובילות בו.

 

קורס למתחילים

 

הקורס למתחילים מתאים גם למי שאין ברשותם שליטה קודמת בשפת תכנות זו, וכן למי שמעוניינים לבצע את הצעדים הראשונים לקריירה בהייטק ומחפשים להכיר שפה מבוקשת. במהלכו לומדים מושגי בסיס בשפת הפיתוח ולומדים לפתח באמצעותה יישומיים פשוטים. בדרך כלל מבצעים מספר תרגילים מעשיים כדי להטמיע את החומר הנלמד ולצבור ניסיון. מי שמעוניינים להמשיך לפתח את כישורי הפיתוח יכולים להמשיך להכשרות מתקדמות יותר.

 

 

מתכונת הלימוד

 

ישנם סוגים רבים של קורסי JAVA, ובהם מסלולים קצרים יותר ומסלולים ארוכים יותר. הקורסים הקצרים והבסיסיים אורכים שבועות בודדים, ואילו הקורסים המקיפים יותר והמתקדמים יכולים להגיע להיקף של 300 שעות ואפילו יותר. ישנם קורסים למתחילים, קורסים למתקדמים וגם קורסים המיועדים לאקדמאים ואנשי מקצוע הרוצים לעשות הסבה.

רוב הקורסים הרציניים נמשכים מספר חודשים ובחלקם מקבלים הבוגרים תעודות סיום העוזרות להם בהשתלבות במקומות העבודה השונים. בדרך כלל, השיעורים משלבים בין לימודים עיוניים לבין תרגולים מעשיים של פיתוח התוכנה, לעיתים גם בליווי הדרכות אישיות של צוות המרצים.

 

לימודי ערב


חלק מן הקורסים מתקיימים במתכונת לימודי ערב, והם מתאימים גם לאנשים עובדים. השיעורים מתקיימים לרוב בערב אחד או שני ערבים בשבוע, לעיתים נערכים מפגשים גם בימי שישי בבקרים. תכני הקורסים הנלמדים בערב זהה לקורסי הבוקר, ההבדל המרכזי הוא בשעות הלימוד ובגמישות המסלול.

 

 

נושאי הלימוד

 

  • מחרוזות ומערכים
  • ממשק גרפי
  • מבנה שפת JAVA
  • JavaScript
  • שימוש ב Treading
  • מבנה נתונים
  • תכנות מונחה עצמים
  • תזמון תהליכים
  • שימוש במסדי נתונים
  • מערכות הפעלה
  • פיתוח לטלפונים סלולריים
  • תכנות Wireless    
  • תקשורת מחשבים ב - JAVA    
  • ועוד


היכן לומדים?

 

  • ג'ון ברייס (תל אביב, ירושלים): הקורס בג'ון ברייס כולל כ - 585 שעות לימוד ובמהלכו מכירים טכנולוגיות פיתוח לאינטרנט וליישומים שונים. המסלול כולל מודול Angular JS. המכללה מציעה גם קורס בפיתוח אפליקציות לאנדרואיד. נלמד בשלוחה בתל אביב ובשלוחה בירושלים (שם מתקיים במתכונת ערב).

 

  • מדיאטק ג'ון ברייס חיפה: מוסד זה עורך קורס פיתוח בסביבת Client & Enterprise. התכנית, שהיקפה כ - 590 שעות, מקיפה את הטכנולוגיות העדכניות ביותר בשוק ומשלבת גם פרויקט מעשי לתרגול החומר הנלמד.

 

  • ג'ון ברייס ירושלים: במוסד זה מתקיים קורס ג'אווה להכשרת מפתחי Full Stack. ניתן ללמוד במתכונת אונליין.

   

  • Experis Academy (תל אביב): בחברת אקספריס עורכים מסלול בוטקאמפ לתכנות שבו מכשירים לתפקידי פיתוח Advanced Java Backend. מדובר על מסלול הסבת אקדמאים להייטק המיועד לבוגרים מצטיינים של מדעי המחשב והנדסת תוכנה.

 

  • מכללת נשיא טכנולוגיות (רמת גן): במהלך הקורס לומדים עקרונות מתקדמים בבניית אפליקציות אינטרנט בשפת JAVA. מצטיינים יכולים להשתלב בפרויקטים של המכללה בבניית אתרים ובפיתוח תוכנה. הקורס כולל כ - 260 שעות לימוד וכן שעות נוספות לתרגולים ולהדרכות אישיות.

  

מהן אפשרויות התעסוקה?

כמעט בכל חברה העוסקת בפיתוח תוכנות עבור האינטרנט יש צורך במתכנתי JAVA ובאנשי מקצוע השולטים בשפה זו. ישנן חברות רבות העוסקות באינטרנט ובפיתוח אפליקציות לטלפונים סלולאריים ובכל אלה נדרשים מתכנתים השולטים בשפה זו, ולכן מי ששולטים בה יכולים לפתוח דלת למגוון רחב של אפשרויות תעסוקה בתעשיית ההייטק וגם מחוצה לה. ניתן להמשיך להרחיב את אפשרויות התעסוקה דרך לימוד קורסים בשפות מבוקשות נוספות.

 

 

שירות אישי חינם

צריך פרטים על קורס JAVA?

רוצה לדעת יותר על קורס JAVA?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור
שאלות הגולשים בנושא
מה ללמוד - Java , Dot.Net Web , פיתוח אפליקציות Android
קורס JAVA באינטרנט פרטי או מקצועי?
קורס תכנות java - איפה כדאי ללמוד?
פיתוח מקיף בנושא java
לימודי JAVA - קורס שהוא מעבר לבסיס
קורס JAVA למתקדמים בעלי רקע בתכנות
קורס Javascript basic + advanced