רוצה פרטים על לימודי ערב - פסיכולוגיה?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

פסיכולוגיה לימודי ערב

רוצה לדעת על לימודי ערב - פסיכולוגיה? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד. 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם
שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


פסיכולוגיה - לימודי ערב

מקצוע הפסיכולוגיה הפך בעשור האחרון לאחד מהמקצועות היוקרתיים ביותר בעולם האקדמי. מסלול הלימודים הוא ארוך ומי שרוצה לעבוד כפסיכולוג קליני צריך ללמוד לתואר ראשון, תואר שני וגם לעבור התמחות ורק אז יוכל לטפל באופן אישי באנשים.

 

אך בוגרים המוכשרים במיוחד, המסלול הארוך הזה (למעלה מתשע שנים) הוא משתלם, מכיוון שמי שפותח קליניקה מצליחה יכול לגבות עבור כל שעת טיפול סכומים נכבדים למדיו להרוויח משכורות גבוהות מאוד.

 

כמה מילים על לימודי פסיכולוגיה

 

אין ספק כי זהו מקצוע עם עניין רב והרבה יוקרה אך הוא עבור סטודנטים רבים הוא גם מורכב קשה מבחינה נפשית. ברוב האוניברסיטאות והמכללות מתקיימים לימודי פסיכולוגיה בשעות הבוקר (לימודי יום), אך ישנם גם כמה מכללות שפתחו מסלולי ערב עבור אנשים עובדים.

 

מסלולי הערב הם מרתקים (לא פחות מאלה של הבוקר), ומציעים מגוון נושאים ייחודיים כמו פסיכולוגיה ארגונית, פסיכולוגיה פוליטית, פסיכולוגיה שיקומית, מבוא לסוציולוגיה, פסיכולוגיה עסקית ועוד.

 


מהם לימודי ערב?

גם בתחום הפסיכולוגיה, כמו בתחומים נוספים, לימודי הערב נועדו לאפשר לאוכלוסיות רבות שאינן יכולות ללמוד במהלך היום, לרכוש את התואר המבוקש הזה. בין אם המדובר בתלמידי תיכון או חיילים שרוצים ללמוד באוניברסיטה (ויש לא מעט כאלה), באקדמאים הרוצים לעשות שינוי מקצוע, באמהות עם ילדים או בהנדסאים למשל, כל אלה בדרך כלל עובדים במהלך היום (או עסוקים בגידול הילדים) ואינם יכולים ללמוד במסגרות לימוד רגילות. בדיוק בשבילם נועדו מסלולי הערב.

תואר ראשון בפסיכולוגיה שנרכש במסגרת של לימודי ערב הוא תואר ראשון לכל דבר. הלימודים בדרך כלל מרוכזים על פני יומיים או שלושה בשעות אחר הצהריים והערב ולעיתים גם בימי שישי.

 

אמנם רוב הלימודים בתחום זה מתקיימים בשעות הבוקר, אך גם בתחום מורכב וחושב זה, יש אפשרויות לאנשים הרוצים ללמוד בערב, במיוחד במסגרת של האוניברסיטה הפתוחה.

 


היכן ניתן ללמוד לימודי ערב בפסיכולוגיה?

 

מכיוון שמדובר בתואר מרוכז ואינטנסיבי, ברוב האוניברסיטאות והמכללות בישראל, הלימודים בתחום זה הם במסגרת של לימודי יום.

 

עם זאת, קיימים מספר מוסדות שבהם מתאפשרים לימודי ערב בפסיכולוגיה, בהם:

 

  • האוניברסיטה הפתוחה (פריסה ארצית): הלימודים באוניברסיטה הפתוחה מתקיימים במתכונת גמישה שבה הסטודנטים לומדים בשילוב למידה מקוונת ומפגשים פרונטליים, כך שהם מותאמים גם לאנשים עובדים. ניתן לשלב את לימודי הפסיכולוגיה עם מקצועות מגוונים ממדעי החברה, רוח או מדעים.

 

 

  • המרכז האקדמי למשפט ולעסקים (רמת גן): לימודי הפסיכולוגיה מתקיימים במסלול ערב גמיש, המתאים לאנשים עובדים, אשר כולל 9 סמסטרים (בהם גם סמסטרים בקיץ).

 

  • אניברסיטת בר אילן (רמת גן): באוניברסיטת בר אילן פועל המדור לתכניות מובנות שבו מציעים לימודים לאנשים עובדים. בין התכנית במדור נכללת תכנית "חץ", ללימודים רב תחומיים במדעי החברה, עם דגש על ניהול ופסיכולוגיה.
     
שירות אישי חינם

צריך פרטים על לימודי ערב - פסיכולוגיה?

רוצה לדעת יותר על לימודי ערב - פסיכולוגיה?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור
מוסדות לימוד לימודי ערב - פסיכולוגיה
שאלות הגולשים בנושא
לימודי פסיכולוגיה דו חוגי - אילו שילובים מומלצים?
שילוב לימודי פסיכולוגיה וביולוגיה
לימודי פסיכולוגיה או סוציולוגיה - מה עדיף?
לימודי פסיכולוגיה כלכלית
עם מה כדאי לשלב לימודי פסיכולוגיה?
לימודי פסיכולוגיה - יעוץ פסיכולוגי?
מה אפשר לשלב עם לימודי פסיכולוגיה כחוג משני?