קורס לינוקס Red Hat בג`ון ברייס הדרכה

קורס לינוקס Red Hat בג`ון ברייס הדרכה

 

קורס Red Hat Linux Administrator and Cloud Engineer בג'ון ברייס הדרכה תל אביב - מסלול ערב

 

המסלול אינו פעיל

 

לינוקס (Linux) היא מערכת הפעלה המבוססת על השימוש בקוד פתוח או חופשי ולפיכך היא נמצאת בשימוש ביותר ויותר תחומים, כאשר יישומיה רק הולכים ומתרחבים. מערכות מבוססות לינוקס נמצאות בשימוש במרכזיות תקשורת וטלפוניה, בשרתים של בסיסי נתונים, באפליקציות מסוגים שונים ועוד. בנוסף, לינוקס משמשת כפלטפורמה אידיאלית לביצוע פיתוחים ולבדיקתם.


Red hat היא אחת ההפצות המבוקשות של לינוקס ובה משתמשים שרתים רבים בתעשייה וחברות גדולות בשוק הישראלי והגלובלי.

 

בג'ון ברייס הדרכה בתל אביב ניתן לקחת חלק בקורס לינוקס שבו לומדים על מערכת Red Hat ורוכשים כלים להתמודדות עם אתגרים עכשוויים בניהול מערכת זו. בקורס מכשירים את המשתתפים כמנהלי תשתית בסביבת red hat ומכינים אותם לבחינות הסמכה בסביבה העדכנית של Rhel8.

 

ניתן ללמוד במתכונת לבחירת המשתתפים: פרונטלי, היברידי, אונליין 100% בלייב עם המרצה

 


תכנית הלימודים


במהלך הקורס לומדים על ניהול מתקדם של מערכות לינוקס ומחשוב ענן. החלק הראשון מתמקד בהיכרות עם לינוקס ברמת משתמש. בהמשך לומדים על הגדרות מתקדמות וניהול המערכת, תוך היכרות עם חידושים וטכנולוגיות עדכניות בליבה החדשה Rhel8. בחלק השלישי לומדים על ניהול שרתים ואבטחת מידע וכן רוכשים מיומנויות ניהול בסביבת הענן ותכנות פייתון.


מתכונת הלימוד


היקף הקורס כ – 285 שעות לימוד. המפגשים בקורס מתקיימים פעמיים בשבוע, בשעות הערב או מסלול משולב עם ימי שישי, בסניף תל אביב. בשיעורים משולבת למידה תאורטית עם תרגול מעשי מקיף, הכולל סדנאות ופרויקטים.

 

ניתן ללמוד גם אונליין, או במסלול היברידי.


על מוסד הלימוד


מכללת ג'ון ברייס הדרכה מקיימת מגוון רחב של הכשרות מקצועיות בתחום תשתיות המחשבים. בין המסלולים המוצעים ניתן למנות קורס תחזוקה ותמיכה במחשבים אישיים, קורס תחזוקה ותיקון סמארטפונים, טאבלטים וניהול מעבדה, קורס מומחה תמיכה טכנית בסביבה ארגונית, קורס למומחי אבטחת מידע וכן קורס ניהול רשתות תקשורת MCSA.


תנאי קבלה


מסלול זה מתאים לאנשים מתחום התשתיות וכן מתחומי הרשתות והתקשורת, המבקשים ללמוד לקראת הסבה לעיסוק במערכות לינוקס וקוד פתוח. לצורך הקבלה, נדרשים המועמדים להיות בעלי היכרות עם מערכות הפעלה והשימוש בהן וכן להכיר סביבת רשתות כפרוטוקול IP.

 


תעודה


לתלמידים העומדים בדרישות התכנית מוענקת תעודת גמר מטעם ג'ון ברייס הדרכה.

 

במסלול מקבלים הכנה להסמכת מנהל מערכות לינוקס RHCSA.


אפשרויות עבודה


בתום הלימודים בקורס, יכולים בוגריו להשתלב בעבודה בכל אחת מן החברות המשתמשות במערכות לינוקס, לנהל בעבורם את המערכות הללו, לפתח שימושים ויישומים נוספים המבוססים עליהן ועוד.

 

למידע נוסף לחצו: ג`ון ברייס הדרכה | john bryce