רוצה פרטים על קורס וורדפרס?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

קורס וורדפרס WordPress

רוצה לדעת על קורס וורדפרס? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד. 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם
שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


קורס וורדפרס – הקמת אתרים ב - WordPress

 

בנייה עצמאית

 

מערכת וורדפרס – WordPress – היא מערכת לבניית אתרי אינטרנט ולניהול תוכן אינטרנטי, אחת הנפוצות ביותר בשימוש בעולם כולו. ייחודה של מערכת זו הוא שהיא משתמשת בשיטת תכנות שנקראת "קוד פתוח" – PHP, הנסמך על בסיס הנתונים MySQL, ובאופן זה היא פשוטה לשימוש ולתכנות, ואף לתפעול שוטף.

 

השימוש בוורדפרס מאפשר לאנשים שאינם מתכנתים מקצועיים לבנות בכוחות עצמם אתרים מקצועיים המתפקדים כהלכה, כאשר באמצעות הפונקציות הקיימות במערכת ניתן בקלות להרחיב את האתר, לעצב אותו באופנים שונים, להוסיף לו תכנים, לנהל ממשק משתמש, ועוד.


על הקורסים בתחום

 

קורס וורדפרס מוצע בוריאציות שונות. במרבית המקרים הלימודים מתקיימים און-ליין באמצעות האינטרנט, במתכונות ובשיטות לימוד שונות. במקרים מעטים יותר מתקיימים הלימודים כקורסים פרונטליים מסודרים במוסדות לימוד מוכרים, ואלה נערכים בדרך כלל אחת לשבוע בשעות המותאמות לאנשים עובדים.

 

כך או כך, הלימודים בקורס וורדפרס מעניקים את כל הידע הדרוש להיכרות מעמיקה עם מערכת זו, לתפעולה ולשימושיה הרבים – וכמובן, ליישומים באמצעות כל אלה. בהתאם, הקורסים כוללים תרגול מעשי רב של המשתתפים בהם ולרוב – באמצעות עבודה על הקמת אתר עצמאי במהלך הקורס, ולימוד של כל הטכניקות והיישומים בעזרת שימוש ישיר באתר זה.

 

אחד התוספים החדשים למערכת וורדפרס הוא אלמנטור (Elementor). זהו תוסף בפיתוח ישראלי בעזרתו ניתן לעצב דפי נחיתה ואתרים ללא צורך בידע בתכנות. קורס אלמנטור מתאים ליזמים, בעלי עסקים ומעצבים המעוניינים להכיר את התוסף וללמוד כיצד להשתמש בו לצורך ייעול פרויקטים והגדלת הרווחים.

 

נושאי הלימוד בקורסים

 

מרבית הקורסים בתחום כוללים את הנושאים הבאים או חלק מהם לפחות:

 

  • שלבים בהקמת אתר
  • פאנל הניהול בממשק
  • תחזוקה וגיבוי
  • ניהול דומיין וניהול אתר
  • ניהול משתמשים
  • קביעת אפשרויות התצורה
  • עבודה עם תוספים
  • היכרות עם מערכת וורדפרס
  • תכנות בקוד פתוח
  • עבודה שוטפת באמצעות המערכת
  • עבודה עם התבניות הקיימות במערכת
  • ועוד


קהל היעד ותנאי הקבלה 

 

קורס וורדפרס מיועד לכל מי שמבקש להתמקצע בשימוש במערכת WordPress, וזאת לצורך בנייה ותפעול של אתרים בעבור עצמו, או בעבור אחרים – באופן מקצועי. כך, הקורס מתאים מאוד לבוני אתרים, למעצבי אתרים, לאנשי תוכן ולמנהלי אתרים. הקורסים האינטרנטיים אינם מעמידים, באופן טבעי, כל תנאי קבלה, בעוד שבקורסים הפרונטאליים לעתים מועמדים תנאים כשליטה בסיסית בקריאה באנגלית, וכמובן – שליטה בסיסית לפחות בתפעולי מחשב.

 

מוסדות

 

  • חשיפה - האוניברסיטה הפתוחה (הכפר הירוק): בשלוחת הכפר הירוק של בית הספר חשיפה מתקיים קורס וורדפרס שבו לומדים על בניה ועיצוב אתרים לניו מדיה.

 

  • מכללת IPC (ירושלים, קורס היברידי): קורס בניית אתרים של מכללת IPC מתקיים במתכונת היברידית, הכוללת למידה אונליין ומאפשרת לצפות בשיעורים מכל זמן ומקום, ובהתאם לקצב האישי.

 

  • מכללת מנטור (רמת גן): בקורס וורדפרס במכללת מנטור יכולים גרפיקאים ומעצבים ללמוד ליצור ולעצב שלל סוגי אתרים ללא צורך בקוד. בקורס שמונה מפגשים. קיים במכללה גם קורס וורדפרס מורחב בן 13 מפגשים.

 

  • מדיאטק ג'ון ברייס חיפה: במוסד זה מתקיים קורס בניית אתרים בוורדפרס Web Creator שבו רוכשים כלים לבניית אתרים ודפי נחיתה בסיסים גם ללא ידע קודם בתכנות, וללא תלות במתכנתים או במעצבים גרפיים.

 

  • מכללת השרון (כפר סבא): מכללת השרון מציעה קורס הכשרת מפתחי אתרים בוורדפרס שכולל 12 מפגשים ומתפרש על פני כ - 48 שעות אקדמיות. בתכנית מכירים את כל הכלים לבניית אתרים מקצועיים ולתפעולם השוטף.

  

  • המכללה לניו מדיה: מכללה זו מציעה קורס וורדפרס שכולל שבעה מפגשים ונפרש על פני 24 שעות לימוד. במסלול מתוודעים למיומנויות בסיסיות במערכת ולכלים מתקדמים יותר.

 

לסיכום

 

לאור כל האמור לעיל – ברור כי למרות פשטותה של המערכת והשימוש בה – מומלץ מאוד ללמוד אותה באופן מסודר מאנשים מקצועיים, וזאת כדי לחסוך זמן ומאמץ מיותרים הכרוכים בלימוד עצמאי שלה, וכן כדי לוודא שלא פספסתם אף אחת מהפונקציות הקיימות בה לשימושכם.

  

שירות אישי חינם

צריך פרטים על קורס וורדפרס?

רוצה לדעת יותר על קורס וורדפרס?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור
מוסדות לימוד קורס וורדפרס
שאלות הגולשים בנושא
קורס בניית אתרים באמצעות WordPress
לימודי בניית אתרים בוורדפרס
בניית אתרים בwordpress - משך הלימודים
מועדי קורס בניית אתרים באמצעות WordPress
לימודי וורדפרס - מחיר ולוחות זמנים
היכן מתקיים קורס וורדפרס?
מה העלות של קורס וורדפרס?