רוצה פרטים על משפטים וחשבונאות?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

תואר ראשון במשפטים וחשבונאות

רוצה לדעת על משפטים וחשבונאות? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד. 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם
שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


לימודי משפטים וחשבונאות

 

יוקרתו הידועה של מקצוע המשפטים מביאה מדי שנה סטודנטים רבים בשעריהם של בתי הספר למשפט במוסדות האקדמיים השונים. עם זאת, לביקוש הרב ישנם גם חסרונות שכן פעמים רבות הוא נמוך מן ההיצע. אי לכך, מוסדות הלימוד מציעים שילוב של לימודי משפטים עם תארים יוקרתיים כגון חשבונאות, כלכלה, מנהל עסקים, תקשורת ועוד.

 

לימודי משפטים וחשבונאות מיועדים לאלו המעוניינים להשתלב בתחום המסחרי ולהתמחות בדיני חוזים ותאגידים ותחומים אחרים נוספים המשיקים לעולם העסקי. מסלול דו חוגי זה לתואר ראשון מעניק לבוגר יתרון משמעותי על פני מתחריו בשוק העבודה, בבואו להשתלב במשרדי עריכת דין ומשרדי רואי חשבון.

  

מה לומדים?

 

המסלול לתואר ראשון משולב נחשב למאתגר ותובעני ועל כן מיועד לסטודנטים בעלי יכולת לימודית גבוהה המוכנים להשקיע את כל מרצם בתואר. תוכניות הלימוד מתרכזות בהקניית כלים ישומיים מתקדמים בענפי המשק השונים ובפיתוח יכולת ניתוח וניסוח.

 

 לאור התהליכים הגלובאליים המעודדים כניסת משקיעים וחברות ענק מחו"ל, חלה עלייה בביקוש לבעלי השכלה אקדמית בתחום הפיננסי. מוסדות לימוד רבים ברחבי הארץ נותנים מענה לצורך זה ומכשירים אנשי מקצוע בתחום במסלולים חד חוגיים או במסלולים משולבים.

 

תכניות הלימודים השונות מקנות לסטודנטים דרכי חשיבה בתחום הביקורת, וכן שליטה והבנה מעשית של שיטת המיסוי בארץ במטרה לסייע לשילובם בעמדות מפתח בתחום הניהול הפיננסי וראיית חשבון.

 

במהלך לימודי משפטים רוכשים ידע עיוני ומעשי בעקרונות היסוד של שיטות חקיקה שונות, מכירים מושגים בפסיקה ונחשפים תיאוריות מחקריות רלוונטיות.

 

הסטודנטים לומדים עקרונות במיסוי, ביקורת וניהול. כמו כן נלמדים תהליכי עריכת דוחות פיננסיים של חברות, מסירה של מידע כספי, ביצוע השקעות ופיתוח ותהליכים משמעותיים נוספים בעולם הארגוני והעסקי.

 

 

מה הם תנאי הקבלה?

 

תנאי הקבלה למסלול זה נחשבים לגבוהים באופן יחסי. המועמדים נדרשים לציון גבוה בבגרות ובפסיכומטרי. בדרך כלל ממוצע הבגרות הוא 100 ומעלה, והציון הנדרש בפסיכומטרי הוא 600 ומעלה, אם כי קיימים מוסדות שבהם הדרישות גבוהות יותר. כמו כן, יש צורך בציון גבוה בבגרות במתמטיקה ובאנגלית ברמת 4 או 5 יחידות.

 

בחלק מן המוסדות מחייבים מועמדים שציוני הבגרות שלהם ברמה של 4 יחידות נמוכים מ- 80, או מועמדים שסיימו ברמה של 3 יחידות לימוד במתמטיקה להשתתף בלימודי מכינה טרם הלימודים.

 

 

תואר כפול

 

בחלק ממוסדות הלימוד מתקיימת תכנית זו במתכונת תואר כפול, משמעות הדבר היא כי הבוגרים זכאים לקבל שתי תארים ראשונים, האחד LLB והשני BA. במקרים מסוימים תואר ה - BA המוענק הוא בתחום מנהל העסקים.

 

במוסדות לימוד אחרים מתקיימים הלימודים במתכונת דו חוגית שבה מקבלים תואר ראשון יחיד, כגון במתכונת של חטיבה או התמחות לבחירה. במקרים אחרים לומדים הסטודנטים במתכונת חוג לאחר תואר, המאפשרת להרחיב את האפשרויות לתעסוקה אחרי סיום הלימודים.

 

איפה לומדים?

  

  • המסלול האקדמי המכללה למינהל (ראשון לציון) - המכללה למינהל רואה בתואר המשולב את אחת התכניות היוקרתיות שלה והבוגרים זכאים בתום לימודי תואר ראשון במשפטים (LL.B) ו-B.A בחשבונאות. הלימודים מרוכזים בארבעה ימי לימוד שבועיים לאורך 7 סמסטרים.

  

  • המרכז האקדמי למשפט ולעסקים (רמת גן) - במרכז האקדמי למשפט ולעסקים מציעים תכנית לימודי משפטים וחשבונאות שמתקיימת כתואר כפול, בו מקבלים תואר ראשון LLB ותואר ראשון BA.

 

  •  האוניברסיטה העברית (ירושלים) - באוניברסיטה העברית מתקיימת תכנית משותפת למצטיינים במשפטים וחשבונאות. התכנית חושפת הן לסוגיות משפטיות עדכניות והן לידע חשבונאי ולפרקטיקות פיננסיות במשק.

 

  • אוניברסיטת תל-אביב - באוניברסיטה מאפשרים למספר מצומצם של סטודנטים מצטיינים ללמוד בשילוב זה. הלימודים מתקיימים במתכונת חוג לאחר תואר. שילובים נוספים שניתן ללמוד הם עם החוג לכלכלה, לניהול או מדעים דיגיטליים.

 

מהן אפשרויות התעסוקה?


כדי להשתלב בתעסוקה כעורכי דין ורואי חשבון יש לעבור מבחנים ממשלתיים חיצוניים וכן להשלים תקופת התמחות. מי שעוברים את כל השלבים הללו יכולים למצוא מגוון אפיקי תעסוקה מבוקשים במשק. אנשי המקצוע משתלבים במשרדים, במשרדים ממשלתיים, בבנקים, בגופים פיננסיים ובמסגרות נוספות שבהן נדרשים שירותיהם.


תפקידים נוספים שאליהם ניתן לפנות כוללים ייעוץ מס, ייעוץ השקעות בשוק ההון, ייעוץ משפטי ועוד. חשוב לציין כי בחלק מתפקידים אלה יש צורך בהכשרה נוספת ומעבר של מבחנים ממשלתיים.
 

 

שירות אישי חינם

צריך פרטים על משפטים וחשבונאות?

רוצה לדעת יותר על משפטים וחשבונאות?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור
שאלות הגולשים בנושא
תואר במשפטים או חשבונאות - מה כדאי ללמוד?
לימודי משפטים וחשבונאות
התלבטות רפואת שיניים - משפטים וחשבונאות
לימודי משפטים וחשבונאות במרכז
משפטים עם חשבונאות
משפטים וחשבונאות או משפטים ומוסמך במנהל עסקים
משפטים וחשבונאות או הנדסת תעשייה וניהול?