רוצה פרטים על לימודי מנהל עסקים ללא פסיכומטרי?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

לימודי מנהל עסקים בלי פסיכומטרי

רוצה לדעת על לימודי מנהל עסקים ללא פסיכומטרי? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד. 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם
שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


לימודי מנהל עסקים ללא פסיכומטרי


האם אפשר להתקבל ללימודי מנהל עסקים בלי פסיכומטרי?


לימודי מנהל עסקים הם מקצוע מבוקש בקרב סטודנטים בישראל. המעוניינים להוביל בעידן של התפתחויות טכנולוגיות וכלכליות, לעמוד בראש ארגונים וחברות או לחלופין לפתוח עסקים משלהם, יכולים למצוא עניין רב במסלול. במסגרת לימודי מנהל עסקים נוגעים בסוגיות מתחומי הניהול, שוק ההון, מערכות המידע וניהול משאבי האנוש. בדרך כלל בוחרים הסטודנטים אחד מנושאים אלה כהתמחות במהלך התואר ומעמיקים בו.


מנהל עסקים ניתן ללמוד במגוון אוניברסיטאות ומכללות. תנאי הקבלה למסלול משתנים בין המוסדות השונים, אך באופן כללי ניתן לומר כי הם נשענים על ממוצע ציוני תעודת הבגרות וציון הפסיכומטרי. ציוני הפסיכומטרי שדרושים לקבלה הם בין 500 ל - 650 בדרך כלל. עם זאת, במספר מכללות ואוניברסיטאות ניתן להתקבל ללימודים ללא ציון פסיכומטרי. במקרים מיוחדים אלה, הקבלה נסמכת על ממוצע גבוה בבחינות הבגרות או מעבר של מכינות השלמה.

 
לפניכם תנאי הקבלה ללא צורך בפסיכומטרי בחלק ממוסדות הלימוד:

 

מוסד הלימוד תנאי קבלה ללימודים ללא פסיכומטרי
האוניברסיטה הפתוחה (פריסה ארצית) באוניברסיטה הפתוחה מתקיימים לימודי ניהול לתואר ראשון, כדי להתקבל, אין צורך בציון בפסיכומטרי או בהצגת תעודת בגרות מלאה.
המרכז האקדמי רופין (עמק חפר) המרכז האקדמי רופין מאפשר קבלה על סמך ממוצע בגרות 100 ומעלה, ללא בונוסים. יש צורך בבגרות במתמטיקה ברמת 4 יחידות בציון 70, או 5 יחידות בציון עובר. כמו כן, יש לגשת למבחן אמיר"ם או אמי"ר.
המרכז האקדמי למשפט ולעסקים (רמת גן) כדי להתקבל ללימודים, יש צורך בממוצע בגרות בין 80 – 85, וראיון אישי. יש לסיים את שנת הלימודים הראשונה בממוצע 70 ומעלה. מועמדים שלהם ממוצע בגרות שבין 70 – 80 נדרשים לעבור ראיון וגם לסיים את שנה א' לתואר בממוצע 75 ומעלה.
המכללה האקדמית נתניה הקבלה ללימודים בחוג זה במכללת נתניה אפשרית על סמך ממוצע בגרויות 80 ומעלה. הנדסאים שברשותם ממוצע 80 ומעלה, הכולל מבחנים פנימיים וחיצוניים ופרויקט, שהינן בעלי בגרות בממוצע 75 (בדגש על הציונים בבגרות במתמטיקה ובאנגלית) יכולים אף הם להתקבל ללימודים.
האוניברסיטה העברית (ירושלים) מועמדים שברשותם ממוצע ציוני בגרויות של 11.0 ומעלה, יכולים להתקבל ללימודי מנהל עסקים ללא צורך בציון פסיכומטרי. הם נדרשים לעבור מבחן אמי"ר לקביעת רמת האנגלית וראיון קבלה אישי.
אוניברסיטת רייכמן (הבינתחומי הרצליה) מועמדים בני 30 ומעלה יכולים להתקבל ללימודי מנהל עסקים באוניברסיטת רייכמן גם בלי להציג ציון בבחינה הפסיכומטרית או זכאות לבגרות. ועדת קבלה בוחנת מקרים אלו לגופם ובודקת רקע מקצועי מתאים במקצועות רלבנטיים.
המסלול האקדמי המכללה למינהל (ראשון לציון) על מנת להתקבל ללא פסיכומטרי ללימודי מנהל עסקים במכללה למינהל יש להיות בעלי ממוצע ציונים של 100 ומעלה בבחינות הבגרות. המועמדים נדרשים גם להיבחן בבחינת אמי"ר ולקבל ציון של 185 לפחות כדי להתקבל בקטגוריה זו.
אוניברסיטת אריאל בשומרון

לימודי מנהל עסקים באוניברסיטת אריאל בשומרון נלמדים במתכונת דו חוגית יחד עם לימודי כלכלה. מועמדים שממוצע ציוני הבגרות שלהם הוא 92 ומעלה יכולים להתקבל למסלול גם ללא ציון בפסיכומטרי. יש צורך בציון עובר בבגרות במתמטיקה ברמת 4 או 5 יחידות, וציון עובר בבגרות באנגלית ברמת 4 יחידות. נדרש גם סיווג אנגלית באמצעות מבחן אמי"ר.


בנוסף, פטורים מן הבחינה הפסיכומטרית גם מועמדים בני 30 ומעלה, שלהם ממוצע ציוני בגרויות של 92 ויותר. מועמדים חסרי תעודת בגרות שגילם 30 ומעלה יכולים להשתתף במכינת 30+ מיוחדת באוניברסיטה ובמידה והם עוברים את בחינות הסיום בממוצע של 86 ומעלה, הם יכולים להתקבל ללימודי מנהל העסקים.

המרכז האקדמי פרס (רחובות) במרכז האקדמי פרס, מועמדים שלהם ממוצע ציוני בגרויות של 95 ומעלה מתקבלים אוטומטית ללימודי מנהל עסקים, ללא צורך בציון בפסיכומטרי. כמו כן, מועמדים עם תעודת בגרות מלאה בממוצע ציונים שבין 90 - 95, יכולים להתקבל ללא פסיכומטרי בתנאי שברשותם ציון של 70 ומעלה בבחינות הבגרות במתמטיקה ובאנגלית ברמת 4 יחידות לימוד.
הקריה האקדמית אונו בקריה האקדמית אונו ישנה אפשרות קבלה ללימודי מנהל עסקים על סמך ציון ממוצע של 95 לפחות בבחינות הבגרות ומעבר של מבחני מיון בפקולטה וראיונות קבלה אישיים. כמו כן, יש צורך בבגרות במתמטיקה ברמת 4 יחידות בציון 65, או 5 יחידות בציון עובר.

 

 

שירות אישי חינם

צריך פרטים על לימודי מנהל עסקים ללא פסיכומטרי?

רוצה לדעת יותר על לימודי מנהל עסקים ללא פסיכומטרי?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור
מוסדות לימוד לימודי מנהל עסקים ללא פסיכומטרי