רוצה פרטים על לימודי ערב משפטים?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

תואר במשפטים - לימודי ערב

רוצה לדעת על לימודי ערב משפטים? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד. 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם
שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


לימודי ערב במשפטים

לימודי משפטים הם בין הלימודים המבוקשים ביותר בעולם האקדמי בישראל ולא בכדי שיעור עורכי הדין מכלל האזרחים בישראל הוא מהגבוהים בעולם. השכלה משפטית איכותית פותחת לא מעט דלתות וכיום רבים רואים בה כמעט הכרח.

 

כמה מילים על לימודי משפטים

 

בעשור האחרון נפתחו מכללות רבות בהן ניתן ללמוד משפטים, ברובן הלימודים מתקיימים במהלך היום אך ישנם גם מסלולים מיוחדים לאנשים עובדים ולאוכלוסיות נוספות המעוניינות ללמוד במסגרת של לימודי ערב. במכללות הרבות משקיעים מאמצים רבים למשוך את מיטב הסטודנטים ואחת הדרכים המקובלות היא לפתוח מסלולי ערב המושכות גם מועמדים מבוגרים יותר.

 

קהל יעד

 

בכדי לעסוק במקצועות הקשורים לתחום המשפט, יש צורך לרכוש השכלה אקדמית במסלול יום המתפרס בדרך כלל על חמישה ימי לימוד בשבוע. לרבים אין את הזמן הדרוש ואת היכולת להתחייב ללימודים כה אינטנסיביים ולכן מוסדות הלימוד פותחים בפני לאוכלוסייה זו מסלולי לימודי ערב במשפטים.

 

מוסדות הלימוד האקדמיים, כאמור, מציעים תואר ראשון במשפטים גם במסלול של לימודי ערב במטרה לאפשר לסטודנטים לשלב בשגרת יומם גם לימודים אקדמיים, מבלי לוותר על פיתוח קריירה. לימודי ערב מיועדים בעיקר לאנשים העובדים במשרה מלאה וכן לאוכלוסייה נוספת כמו אנשי עסקים, אמהות , תלמידי תיכון, חיילים, ועוד.

 

האם יש הבדל בין מסלול יום למסלול ערב

 

הלימודים במתכונת ערב כוללים לרוב את אותם תכנים לימודיים שנלמדים במסלול יום לתואר ראשון במשפטים. ההבדל מתבטא בשעות הלימוד ובימי המפגשים. לימודי תואר ראשון במתכונת ערב כוללים לרוב מספר ימי לימוד בשעות אחר הצהריים והערב ולעיתים גם בימי שישי בבוקר.

 

נושאי הלימוד

 

הלימודים מקנים לסטודנטים ידע תיאורטי ומעשי אודות חקיקה ופסיקה, מושגים מעולם המשפט, שיטות משפטיות שונות ועוד. הלימודים מעניקים ידע במגוון רחב של נושאים בתחום המשפט וביניהם: משפט חוקתי, דיני עונשין, דיני חוזים, דיני נזיקין, דיני קניין, משפט בינלאומי, סדר דין אזרחי, דיני תאגידים, תורת המשפט, עקרונות בהתנהגות, משפט עברי, משפט בינלאומי פומבי, משפט פלילי, סדר דין פלילי ועוד.

 

כמו כן, לימודי ערב במשפטים שמים דגש על התנסויות מעשיות בהן מיישמים הסטודנטים את החומר העיוני שנלמד בשיעור ומעמיקים את הידע בתחום.

 

מה משך המסלול?

 

לימודי משפטים לתואר ראשון במתכונת ערב מתפרס לרוב על שלושה ימי לימוד בשבוע ואורך כשלוש שנים רצופות , הכוללות סמסטר קיץ לכל אורך התואר.

 

 

היכן ניתן ללמוד לימודי ערב במשפטים?

בישראל ניתן ללמוד כיום משפטים באוניברסיטאות רבות וגם בלא מעט מכללות אשר ברובן המכריע ניתן ללמוד גם במסגרת של לימודי ערב. בין המכללות בהן ניתן ללמוד משפטים במסגרת של לימודי ערב ניתן למנות את המכללות הבאות:
  

  • המכללה האקדמית ספיר (שער הנגב - דרום) - המכללה מציעה תכנית לימודי ערב במשפטים שאורכה ארבע שנים. כמו כן, ניתן ללמוד במסלול בוקר, שאורכה שלוש שנים וחצי.

  

  • המרכז האקדמי שערי מדע ומשפט (הוד השרון) -  ניתן לבחור בין מסלול בוקר לערב. הלימודים מתקיימים במסלול HIGH FLEX שבו משולבים למידה היברידית מהבית ומהקמפוס.

 

  • הקריה האקדמית אונו (קמפוס קריית אונו, קמפוס חיפה) - בקריה האקדמית אונו מתקיימים לימודי משפטים במתכונת ערב המתאימים גם לאנשים עובדים.

 

 

שירות אישי חינם

צריך פרטים על לימודי ערב משפטים?

רוצה לדעת יותר על לימודי ערב משפטים?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור
מוסדות לימוד לימודי ערב משפטים
שאלות הגולשים בנושא
איפה מתקיימים לימודי משפטים בשעות הערב?
לימודי משפטים מסלול ערב
לימודי ערב במשפטים לבני 50+
הרשמה ללימודי ערב במשפטים
לימודי משפטים - מסלול בוקר או ערב?
לימודי משפטים - מסלול ערב
לימודי משפטים - באילו מוסדות לימוד יש מסלול ערב?