85% מהצעירים מתקשים לבחור מה ללמוד

הפתרון: סדנה אונליין שתכוון אותך ללימודים

רוצה לשמוע עוד? כדאי לך להציץ בסרטון הבא:

student with computer play-button
אז איך ולמה זה עובד?
מגלים את עצמנו

מגלים את עצמנו

מתלבטים מה ללמוד כי אתם לא בטוחים מה יעניין אתכם? או אולי כי הכל מעניין אתכם? הצעד הראשון בדרך לקבלת החלטה הוא להכיר את עצמנו, לכן במהלך הסדנה נקבל מגוון שאלוני ומבדקי התאמה שיעזרו לנו להכיר את המאפיינים הייחודיים, נקודות החוזקה והמשיכה הטבעית שלנו, כך נוכל למצוא את המקצוע המתאים ביותר בדרך להגשמה עצמית.

צוות מנצח

צוות מנצח

בחרנו לסדנה ארבעה מומחים בעלי שם בארץ ובעולם, כאשר לכל אחד יש זווית ייחודית. אלון גל יעודד אותנו לקום ולפעול בדרך להצלחה, פרופ' יורם יובל יעזור לנו להבין מה חשוב לקריירה ולחיים, פרופ' יוסי יסעור ילמד אותנו על סוגי החלטות ואיך להיות אקטיביים, וד"ר תמי אמיר תסביר לנו על תחום ההשכלה הגבוה בארץ. יחד, ארבעתם יספקו לנו כלים מהותיים להמשך הדרך!

מתקדמים להצלחה

מתקדמים להצלחה

מהרגע שמצאנו מה מתאים לנו ללמוד, מתחילה הדרך האמיתית – איפה כדאי ללמוד, איך מתקבלים ומה חשוב לדעת? ריכזנו לכם את כל המידע החשוב בצורה נגישה, ברורה ועדכנית. מה ההבדל בין מכללה לאוניברסיטה, תואר דו חוגי לעומת חד חוגי ומה היתרונות והחסרונות שלהם? ומה אח"כ? במהלך הסדנה נבחן את האפשרויות ונכיר אותן לעומק.

בוחרים לזוז!

בוחרים לזוז!

אחרי שהכרנו את עצמנו ובחרנו את המסלול הנכון, נלמד איך נוכל להשפיע על ההצלחה שלנו לאורך זמן, איך נדע שאנחנו במקום הנכון עבורנו ואיך נמנע מכישלונות לעצור אותנו לאורך הדרך. בנוסף, נדבר עם אנשי עסקים ומפורסמים על הדרך שלהם להצלחה, כמו אוהד חמו מחדשות 12, מאיר אדוני השף, רוית אסף אשת עסקים, טל גרינברג מפייבוקס ועוד.

ה-מומחים שלך בסדנה:
אלון גל

אלון גל

מומחה בעל 20 שנות ניסיון שילמד אותנו איך למשש את הפוטנציאל האישי שלנו ולהגיע להגשמה עצמית. לאורך השנים אלון גל הוביל אלפי אנשי עסקים וחברות להצלחה, והוא מרצה מבוקש בחברות המובילות במשק בתחום ההצלחה, העצמאות הכלכלית והמנהיגות העסקית, בנוסף להיותו מנחה מוכר בתוכניות טלוויזיה ורדיו, כגון "משפחה חורגת" תכנית ייעוץ ברדיו ועוד, עד היום הוא פרסם חמישה ספרים בתחום ההצלחה והמצוינות.

פרופ` יורם יובל

פרופ' יורם יובל

פסיכיאטר, חוקר מוח והתנהגות, מומחה בתחום האושר וייעוד האדם אשר יעזור לנו להבין מה יסב לנו אושר וסיפוק בקריירה ובחיים בכלל. יובל הינו מומחה בתחום הנוירו-ביולוגיה של אהבה ורגשות, ומרצה על מחקריו בתחום בארץ ובעולם. פרופ' יובל חיבר ספרים בתחום חקר הרגשות ומרבה להתראיין בטלוויזיה.

פרופ` יוסי יסעור

פרופ' יוסי יסעור

מומחה בתורת קבלת החלטות מאוניברסיטת הארוורד בארצות הברית. חוקר ומרצה מבוקש בעל שם בינלאומי שיוביל אותנו לקבלת החלטה מושכלת ונכונה עבורנו. בתקופת לימודיו לתואר השלישי נחשף לתחום קבלת ההחלטות והחליט להתמקד בו במחקריו. בין היתר, הוא חוקר את האופן בו אנשים מקבלים החלטות ואת הגורמים המשפיעים עליהם בתהליך זה, שיקולים רציונליים ורגשיים בתהליכי בחירה ונושאים נוספים. פרופסור יסעור שימש ראש החוג לכלכלה ומנהל עסקים של המרכז האקדמי רופין וגם כמרצה בכיר בחוג.

ד"ר תמי אמיר

ד"ר תמי אמיר

מנהלת כ-20 שנה את המרכז לייעוץ לימודי של אוניברסיטת תל-אביב, תסייע לנו להבין את עולם הלימודים ותכנון הקריירה. במסגרת עבודתה ד"ר אמיר נפגשה עם אלפי מועמדים שהתקשו לבחור מקצוע לימוד, ומתוך התבוננות עצמית, הבנת המערך הפנימי שלהם והיכרות מקרוב עם תחומי העניין ונקודות החוזקה שלהם, היא עזרה להם לתכנן את עתידם המקצועי. ד"ר אמיר הינה בעלת תואר ראשון בחינוך מאוניברסיטת חיפה, תואר שני בייעוץ חינוכי מאוניברסיטת תל אביב ובעלת דוקטורט בחינוך מהאוניברסיטה העברית, והתמקדה במחקרה בנושא "קשיים בבחירת מקצוע".

מה הסיפור של ZUZU?

את הסדנה הקמנו מתוך היכרות עם השטח, האתר שלנו "לימודים בישראל" הוקם במטרה להנגיש את המידע על השכלה גבוהה בארץ ולאפשר לכמה שיותר אנשים גישה לעולם האקדמי. במהלך השנים עזרנו לאלפי אנשים שנמצאים בדיוק באותו המצב, ששוברים את הראש מה לעשות עם העתיד שלהם ומה ללמוד. בכדי להצליח לעזור לכמה שיותר אנשים, הקמנו את סדנת זוזו, שתעזור גם לכם לזוז לכיוון העתיד שלכם, עם מציאת תחום הלימודים והקריירה המדויקים לכם! 

אז למה בעצם כולנו כל כך מתקשים להחליט? 

• מהמחשבה שהלימודים קשים או שלא נתקבל
• מחוסר הידיעה במה אנחנו טובים ומה מתאים לנו
• מפחד לקבל החלטה לא נכונה ולבזבז שנים
• מהלחץ להתחייב ללימודים לכ"כ הרבה זמן
• מהחשש שהתחום שנבחר לא יהיה רלוונטי בעתיד

אז לכל התהיות, השאלות והפחדים נגיד בפה מלא - זוזו ל- ZUZU!

בסדנת ZUZU נעזור לכם לבחור את תחום הלימודים שהכי מתאים לכם, נעביר אתכם סדנה עם המנטורים הכי טובים בארץ שילמדו אתכם טכניקות לקבלת החלטות, נגלה לכם מה הופך אנשים למוצלחים באמת, נסייע לכם לגלות את הנטיות הטבעיות שלכם ונעזור לכם להבין מה באמת יסב לכם אושר וסיפוק בקריירה בעתיד.

אז רגע לפני שאתם מתחילים את אחד הפרקים המשמעותיים בחיים שלכם, אנחנו מציעים לכם לעצור לרגע, לעבור עם עצמכם תהליך אמיתי, ולצאת חדים ומדויקים יותר לעולם.

ההצלחה שלך מתחילה כאן!

מחיר רגיל

390

מחיר מיוחד

250
זה הזמן להשקיע בעתיד שלך

כל השיעורים יפתחו לצפיה מיד לאחר התשלום.
ניתן לצפות מכל מכשיר ובכל עת.

הדרכות, שיעורים ושאלונים
סילבוס

פרק 1 - מוכנים להתחיל?

מתחילים בהיכרות עם המנטורים שילוו אותנו לאורך הסדנה ובוחנים – למה כל כך חשוב ללמוד? האם יש לנו ייעוד אחד בחיים? ולמה כל כך קשה לנו לבחור?

פרק 2 - מיישרים קו

נלמד על סוגי החלטות ועל דרכים לבחור נכון, נכיר את עצמנו לעומק בכדי להבין מה מתאים לנו ללמוד, נבחן את משמעות האושר והעניין בקריירה ונדבר על ההגדרות שלנו להצלחה וכישלון.

פרק 3 - לקראת בחירת מסלול לימודים

בשיעור הזה נכיר לעומק את המוסדות, המסלולים ותנאי הקבלה השונים, נלמד על עקרונות ההצלחה ונקבל מידע חשוב על הנעה לעבר המטרות שלנו.

פרק 4 - עקרונות מנחים לקבלת החלטה

איך נדע שהתחום שבחרנו הוא נכון עבורנו? איך נמנע מכשלים בעת קבלת החלטות ואיך נתמודד עם חרטות ואי הצלחה? המנטורים כאן בכדי לעזור!

פרק 5 - ההחלטה - יוצאים לדרך!

נדבר על איך יראה עולם התעסוקה בעתיד ועל הסתגלות, נקבל טיפים חשובים להמשך הדרך, וניהנה מתרגיל דמיון מודרך שיעזור לנו להתקדם להצלחה.

פרק 6 - טיפים מאנשים מעוררי השראה

ישבנו לשיחה צפופה עם אנשים מעוררי השראה שסיפרו לנו על הדרך שלהם להצלחה. בניהם מאיר אדוני, אוהד חמו, רוית אסף, הילה אוביל ברנר, אור פיאלקוב וטל גרינברג. האם המסע שלהם תמיד היה ברור? מה הם למדו לאורך הדרך, ומה נוכל ללמוד מהם?

בוגרים ממליצים
שאלות ששואלים אותנו הרבה

מתי הסדנה מתחילה?

ברגע שתבצעו את תהליך הרכישה, תקבלו למייל קישור לעמוד הצפייה בסדנה, כולל שם משתמש וסיסמה. תוכלו לבחור מתי תרצו להתחיל, להפסיק ולחזור לסדנה, שזמינה לצפייה בכל זמן, בהתאם למה שמתאים ונוח לכם. תוכלו לצפות בסדנה מספר פעמים, והיא תהיה זמינה לכם מרגע הרכישה ל-21 ימים.

למי הסדנה מתאימה?

לא בטוחים מה ללמוד? בחרתם תחום אבל לא בטוחים שהוא באמת מתאים לכם? מתלבטים בין לימודים אקדמאים או לימודי תעודה? אולי שוקלים לעשות הסבה מקצועית? הסדנה בוודאות מתאימה לכם! בואו לשמוע טיפים ועצות חשובות ממנטורים מנצחים, ולמדו איך לקבל החלטות מתוך היכרות עצמית.

כמה זמן נמשכת הסדנה?

אורך הסרטונים במלואם הינו 3 שעות צפייה + שעתיים נוספות של עבודה עצמית עם תרגולים ושאלונים. כמובן שאפשר להתחיל את הסדנה, לעצור באמצע ולחזור אליה מתי שרק רוצים. הסדנה תהיה זמינה לכם במשך 21 ימים מרגע הרכישה.

האם אני אמצא תחום שמתאים לי בסוף הסדנה?

הסדנה נבנתה במטרה לעזור לכם להכיר את הנטיות הטבעיות שלכם, את התחומים שבהם אתם חזקים יותר או פחות, את תחומי העניין שלכם, ואת האופציות הקימות בשביל למצוא את מה שמתאים לכם. צפייה בסדנה, יחד עם פתירת התרגולים והמענה על השאלונים, יעזרו לכם למצוא את המסלול הלימודי שיתאים לכם ביותר.

יש לי התלבטות בין שני מסלולי לימודים – הסדנה תוכל להתאים לי?

כמובן. בסדנה נלמד על טכניקות חשובות לקבלת החלטות, ונבין מה העקרונות שיעזרו לנו בגילוי הקריירה העתידית הנכונה עבורנו, ככה נוכל לבחור נכון יותר את תחום הלימודים שלנו כבר עכשיו. הטכניקות האלו יעזרו לנו בכל החלטה משמעותית שנצטרך לקבל בעתיד, בכל התחומים.

החלטתי כבר מה אני רוצה ללמוד, יש טעם שאני אעשה את הסדנה בכלל?

בהחלט! אם הצלחתם כבר למצוא את תחומי העניין ונקודות החוזקה שלכם, עדיין תוכלו להרוויח מהיכרות מעמיקה עם עצמכם ולוודא שקיבלתם את ההחלטה מהסיבות הנכונות. לפעמים ההחלטה הראשונה שלנו יכולה להיות מבלבלת, צפייה בסדנה תעזור לכם להבין אם הבחירה שלכם באמת תתאים לכם לטווח הרחוק כבר עכשיו.

מי אנחנו?

אתר "לימודים בישראל" החל לפעול בשנת 2000 מתוך מטרה לקדם את תחום ההשכלה הגבוהה בישראל, ולהנגיש אותו לכלל האוכלוסייה. אנחנו מאמינים שלימודים עוזרים לכל אדם להתפתח, לגדול ולהכיר את עצמו ואת העולם טוב יותר. בעולם של היום אנשים רבים מבינים את החשיבות של לימודים, אבל לא בטוחים איך להצליח בהם, ועם ריבוי המידע והמוסדות הקיימים, קשה להתמצא בתוך הבלגן. לכן חשוב לנו להפגיש בין המתעניינים למוסדות הנכונים, ולעזור לכם למצוא את הדרך לקריירה מספקת שתעשיר אתכם, תאפשר לכם לבטא את עצמכם, ותסייע לכם לבנות את הדרך שלכם להצלחה.

logo-image
מחיר מוזל לגולשי האתר בלבד!
4 מנטורים בסדנה אחת ותדעו מה ללמוד!