קורס רוויט במרכז ללימודי חוץ במכללה האקדמית סמי שמעון אשדוד

שירות אישי - צור קשר
קורס רוויט במרכז ללימודי חוץ במכללה האקדמית סמי שמעון אשדוד

קורס תוכנת REVIT במרכז ללימודי חוץ ב - SCE המכללה האקדמית להנדסה ע"ש סמי שמעון - לימודים אונליין בזום


הכלי היעיל לשרטוט ולהדמיה


תוכנת השרטוט וההדמיה רוויט (Revit) היא בין היישומים הנפוצים במשרדי אדריכלות ועיצוב פנים ברחבי העולם וגם בישראל. היא מאפשרת הפקה מהירה של שרטוטים והדמיות בתלת ממד ובעזרתה ניתן לשפר את תהליכי ההפקה של תכניות, חתכים ורשימות, מה שמסייע לחסוך זמן ומשאבים בתהליך התכנון המוקדם ולייעל את הפרויקט הכולל. ממשק התוכנה נחשב לנוח למדיי לשימוש, מה שמאפשר דיוק רב בעבודה ומתן תשומת לב לפרטים החשובים. התוכנה מאפשרת גם לכלול מידע מפורט אודות תוכנות חלקי המבנה מבחינת חומרים ועלויות, מה שיכול לסייע לאנשי המקצוע בהמשך הפרויקט.


מהנדסים, אדריכלים ומעצבים שמעוניינים להעשיר את סל הכלים המקצועי ולהכיר את אחת מתוכנות ההדמיה והשרטוט המוכרות והמבוקשות בשוק יכולים ללמוד בקורס רוויט של המרכז ללימודי חוץ SCE המכללה האקדמית להנדסה ע"ש סמי שמעון. הקורס חושף את משתתפיו לשלל הכלים והאפשרויות שבתוכנה ומסייע להם לשכלל את כישורי השרטוט שלהם למגוון מטרות. בעזרת הידע שנרכש בקורס הם יכולים לייעל את הפרויקטים שבהם הם לוקחים חלק וכן להרחיב את היצע השירותים שהם מציעים ללקוחות. תכנית זו מתקיימת בשלוחת אשדוד של מוסד הלימוד.

 

הקורס מתקיים גם בזום

 


תכנית הלימודים


משתתפים בקורס לומדים בהרחבה על תהליכי הפקת שרטוטים ותכניות בתוכנת רוויט. הם מכירים את ממשק התוכנה ואת שלל הכלים שהיא מציעה למשתמשים. בהמשך, הם בוחנים כיצד ליצור שרטוטים משלל סוגים לפרויקטים באדריכלות ובעיצוב ולומדים כיצד להשתמש באפשרויות השונות שקיימות בתוכנה כדי לקדם את הפרויקט ולהתאים אותו לצורכים ולרצונות של הלקוח. כמו כן, נלמדים במהלך התכנית מושגים מרכזיים בעיצוב פנים ובתכנון חוץ וכן בענף הטופוגרפיה, אשר חשובים למעצבים ולמהנדסים ויכולים לסייע להם לאורך תהליך התכנון וההדמיה.


מתכונת הלימוד


הקורס כולל כ - 12 מפגשים, הוא מתקיים במתכונת ערב, שיעורים נערכים אחת לשבוע. המפגשים בקורס משלבים בין לימוד עיוני של עקרונות השימוש בתוכנה לבין תרגולים מעשיים שבהם המשתתפים מתנסים בפועל בשימוש בתוכנת רוויט ובהפקת תכניות שונות באמצעותה.

 

נושאי לימוד

 

בין שלל הנושאים הנלמדים במהלך הקורס אפשר למנות:

 

  • הדמיות ורינדור
  • בנית תכנית עבודה
  • עריכת שכבות קירות
  • יתרונות תוכנת רוויט
  • מידות וכיתוב בטקסט
  • שינוי חומרים ברצפות    
  • טופוגרפיה
  • פיתוח חוץ
  • עיצוב פנים
  • חתכים ומידות
  • ייצור קובץ PDF    
  • ועוד

 

על מוסד הלימוד

 

ב - SCE המכללה האקדמית להנדסה ע"ש סמי שמעון פועל המרכז ללימודי חוץ שבו נערכים שלל קורסים ותכניות ללימודי תעודה. מסלולי לימודי התעודה נערכים בענפים מבוקשים ובהם מתמקדים בהקניה של כלים פרקטיים לאנשי מקצוע בענפי ההנדסה, בתכנון, הניהול והעיצוב שברצונם לפתח את הקריירה. המרצים במוסד זה הם בעלי ניסיון רב בתעשייה וכן בהוראה במסגרות אקדמיות שונות. הם מעבירים מן הידע המקצועי שלהם אל הסטודנטים ומסייעים להם בפיתוח המיומנויות המקצועיות החדשות.


בין הקורסים שניתן ללמוד במרכז ללימודי חוץ נכללים קורס תוכנת אוטוקאד, קורס תוכנת סקצ'אפ, קורס להכשרת מורשה נגישות וקורס שיווק דיגיטלי. קורסים אלה מותאמים להתפתחויות ולשינויים עדכניים במשק. הם משלבים תכנים פרקטיים כדי לחשוף את המשתתפים בהם לתהליכי עבודה ולאתגרים אופייניים למקצוע.


תנאי קבלה


מסלול זה מיועד לעוסקים בתחומי התכנון והעיצוב, שמעוניינים להעשיר את סל הכלים המקצועי שברשותם וללמוד כיצד לייעל את עבודתם בעזרת תוכנת רוויט. בין היתר, יכולים ללמוד בקורס מעצבים תעשייתיים, אדריכלים, אדריכלי נוף, מעצבי פנים והנדסאים. מומלץ לפנות אל מוסד הלימוד כדי לקבל את הפרטים המדויקים לגבי תנאי הקבלה לתכנית.


תעודה


למשתתפים שעומדים בכל הדרישות במהלך הקורס ומסיימים אותו בהצלחה ניתנת תעודת גמר מטעם המרכז ללימודי חוץ של SCE המכללה האקדמית להנדסה ע"ש סמי שמעון

עוד מסלולי לימוד - סמי שמעון - לימודי חוץ