תואר שני במנהל עסקים באוניברסיטה הפתוחה

שירות אישי - צור קשר
תואר שני במנהל עסקים באוניברסיטה הפתוחה

תואר שני MBA במנהל עסקים באוניברסיטה הפתוחה

 

בתואר השני במנהל עסקים של האוניברסיטה הפתוחה לומדים כיצד להתמודד עם אתגרי העתיד וכיצד לעצב קריירה ניהולית. בתכנית הלומדים מקבלים הכשרה לתפקידי ניהול בדרגים בכירים ובדרגי ביניים. הכלים הנלמדים יכולים לסייע להם להפוך למנהלים מבוקשים בגופים עסקיים וציבוריים במשק הישראלי והבין לאומי. בתכנית רוכשים מיומנויות ניהול מתקדמות היכולות לסייע להתמודדות עם מצבים ניהוליים מורכבים. בתכנית העדכנית רוכשים ידע ומפתחים חשיבה עסקית בתחומים מגוונים כגון ניהול כספים, ניהול אנשים וניהול שיווק.

 

תכנית לימודים

 

בתכנית לתואר שני במנהל עסקים ניתן לרכוש ידע תיאורטי וכישורים מקצועיים פרקטיים בהיבטים המרכזיים של ניהול עסקים והיא מכשירה את הלומדים להתמודד עם אתגרים שונים בסדר יומם של מנהלים בשוק הבלתי צפוי ודינמי של ימינו.

 

בתכנית מציעים שלוש התמחויות: שיווק, מימון וניהול פיננסי, התנהגות ארגונית וניהול משאבי אנוש. הסטודנטים יכולים לבחור התמחות אחת, שתי התמחויות או ללמוד בתואר רב תחומי ומגוון.

 

התכנית מורכב מלימודי חובה, לימודי בחירה, וקורסים סמינריונים. סטודנטים ללא רקע במנהל עסקים מחויבים בלימודי השלמה. ישנה אפשרות לקבל ייעוץ מקדים בנוגע לדרישות ההשלמה לפני הגשת המועמדות. בתכנית מוצעים קורסי בחירה רבים במסגרת ההתמחויות וכן קורסי בחירה כלליים ומגוון של סמינרים תיאורטיים או אמפיריים במבחר תחומי דעת.

 

בתכנית מתאפשרת העמקת היכרותם של מנהלים ואנשי מקצוע ממגוון סקטורים עסקיים. משולבות בה פעילויות חוץ אקדמיות כגון סדרה של מפגשי "פתוחים לחדשנות" ופעילות במועדון ייעוץ אסטרטגי.
 

מתכונת הלימוד

 

שיטת הלימוד בתכנית מבוססת על טכנולוגיות למידה מתקדמות, היא מתאפיינת בגמישות ומאפשרת התקדמות בלימודים ובקריירה במקביל. המודל הפדגוגי של התכנית מבוסס על מספר מפגשים מצומצם אשר נלמדים באופן המותאם ללומדים: במפגשי הנחייה פרונטליים או במפגשים מקוונים אינטראקטיביים אשר זמינים ללימוד מהבית או מהעבודה בארץ ובעולם.

 

בתכנית מתבססים על אתרי קורסים בהם חומרי לימוד. הסטודנטים יכולים לשמור על קשר עם הסגל האקדמי ועם סגל ההוראה. הציונים וההערכה בקורסים מתבססים בחלקם על בחינות גמר מסורתיות ובחלקם על שיטות חלופיות להערכה, כגון פרויקט גמר ועבודות מסכמות, כך שהסטודנטים יכולים לבנות תיק עבודות.

 

ניתן להשלים את התכנית תוך פרק זמן של עד חמש שנים, מתחילת הסמסטר של הקורס הראשון הנלמד בה, אם כי מרבית הסטודנטים משלימים אותה תוך פרק זמן קצר בהרבה.

 

נושאי הלימוד

 

  • אחריות תאגידית
  • מנהיגות בארגונים
  • הערכת שווי חברות
  • ניתוח דוחות כספיים
  • השבחת ערך חברות
  • חשיבה יצירתית שיטתית
  • שוק ההון והמערכת הפיננסית
  • תקשורת שיווקית משולבת ופרסום
  • נושאים נבחרים בהתנהגות צרכנים
  • ועוד

 

על מוסד הלימוד


האוניברסיטה הפתוחה מציעה מסלולי לימודים לתוארי בוגר ולתארים מתקדמים במסגרת המאפשרת לתלמידיה לשלב את הלימודים עם שאר היבטי החיים, ללא הצורך להתפשר. תכניות הלימוד מתאפיינות בגמישות רבה במטרה לאפשר לסטודנטים לקבוע את מקום הלימודים ואת מועדיהם. האוניברסיטה מציעה מגוון של תארים מתקדמים כמו תואר שני בחינוך, תואר שני בדמוקרטיה וביחסים בינלאומיים ותואר שני במנהל, מדיניות ומנהיגות בחינוך.

 

תנאי קבלה


לתכנית זו יכולים להתקבל בוגרי לימודי ניהול במוסד מוכר, שממוצע הציונים שלהם הוא לפחות 80. כמו כן יכולים להתקבל בוגרי תואר ראשון בתחומים אחרים בממוצע 80 ומעלה בכפוף להשלמות מתאימות. בעלי ממוצע ציונים נמוך יותר בתואר הראשון, יכולים להתקבל לפי החלטתה של וועדת הקבלה. זו עשויה לזמן את המועמדים לראיון אישי, כאשר ניסיון ניהולי של למעלה משלוש שנים עשוי להוות יתרון. סטודנטים שברשותם תואר שני יכולים לקבל הכרה בנקודות זכות לתואר בהתאם לשיקול הדעת של וועדת קבלה.
 

תעודה


תלמידים שמסיימים את כל הקורסים שבתכנית הלימודים זכאים לתואר MBA מטעם האוניברסיטה הפתוחה בנוסף לתעודה על ההתמחות. התואר מאושר על ידי המועצה להשכלה גבוהה.
 

למידע נוסף לחצו: האוניברסיטה הפתוחה
עוד מסלולי לימוד - האוניברסיטה הפתוחה
חוות דעת של סטודנטים על תואר שני במנהל עסקים - האוניברסיטה הפתוחה
התקבלו 18 דירוגיםבציון ממוצע: 4.1 מתוך 5
ליאת

ליאת

01/01/2019
5/ 5

האוניברסיטה הפתוחה

מה אתה אוהב/לא אוהב במוסד הלימודים?

יש הרבה חופש, אין חובת נוכחות, ותמיד יש בחירה בהגשת שיעורי בית (להכין 5 מתוך 7 מטלות במהלך הסמסטר) ה קרא עוד...

על הקמפוס

נעים ושקט, יש הכל וקרוב, לא צריך ללכת מרחקים. הכל קרוב ונוח, אין הרבה כיתות ואין עומס של סטודנטים. א קרא עוד...

טיפים

ממליצה בחום על האוניברסיטה הפתוחה, כיף ללמוד בשעות נוחות , הסטודנטים האחרים ממש נחמדים, ניתן לשלב עם קרא עוד...

ולא

27/01/2019
5/ 5

האוניברסיטה הפתוחה

מה אתה אוהב/לא אוהב במוסד הלימודים?

נוח מבחינת זמנים וזה נותן זמן לעבוד

הילה

06/01/2019
5/ 4

האוניברסיטה הפתוחה

מה אתה אוהב/לא אוהב במוסד הלימודים?

הלימודים באו״פ מצריכים מוסר לימודים גבוה מאוד, מרבית הנושאים נלמדים לבד וישנם המון עבודות בכל קורס.  קרא עוד...

על הקמפוס

הקמפוס אינטימי ולא מרגישים באמת אוניברסיטה... המקום עצמו קטן ולא קיים בו מקום מפגש שהסטודנטים יכולים קרא עוד...

טיפים

במידה ומשלבים לימודים עם עבודה, לא ניתן לקחת יותר משני קורסים בסמסטר לכן רצוי להתאזר בסבלנות עם סיום קרא עוד...


לכל חוות הדעת