קורס Help Desk טכנאי PC ורשתות תקשורת במכללת עתיד

קורס Help Desk טכנאי PC ורשתות תקשורת במכללת עתיד

קורס Help Desk טכנאי PC ורשתות תקשורת - מכללת עתיד

 

*המסלול אינו פעיל!*

 

ברשת המכללות עתיד ניתן לקחת חלק בקורס Help Desk - טכנאי PC ורשתות תקשורת. בקורס זה ניתן לרכוש ידע מקצועי נרחב ועדכני להשתלבות בתחום המחשבים.


במסגרת קורס הלפ דסק, המשתתפים מפתחים את המיומנויות הנדרשות לתמיכה במערכות מחשוב בסביבה הארגונית. המסלול מתאים למי שברצונם להשתלב בתפקידי Help Desk, IT (טכנולוגיות מידע) וטכנאי PC לתחזוקת מחשבים.

 

מתקיים בשלוחת קריית מוצקין בלבד

 

 

מה לומדים?


בקורס מתמקדים בתחומי החומרה, רשתות תקשורת מחשבים ובמערכת ההפעלה Windows 10, תוך פיתוח כישורי תמיכה בסביבה הארגונית.


המשתתפים מתחילים מהיכרות עם מושגי יסוד בתוכנה, חומרה ורשתות וממשיכים בלימוד של רכיבים וטכנולוגיות שונים ובהם זיכרונות, מעבדים, דיסק קשיח, לוח אם, מולטימדיה ועוד, תוך חשיפה לטכנולוגיות עדכניות ולתוכנות שירות מתאימות. בהמשך נלמדים תהליכי האבחון והטיפול בתקלות וכלים לתחזוקת מחשבים לרבות טיפול במזיקים ווירוסים. כמו כן, נלמדים כלים מתחום רשתות המחשבים, כגון חיבורי מחשבים לרשתות, שיתוף משאבים והתקנה של מדפסות ושיתופן. המשתתפים גם לומדים כיצד ניתן להשתמש בסביבת האינטרנט ככלי עבודה חשוב בתחום טכנאות המחשבים.

 

כמה זמן לומדים?


היקפו של הקורס הוא 140 שעות לימוד אקדמיות, הוא כולל 20 שעות המוקדשות למכינה באנגלית למשתתפים הזקוקים לכך. המפגשים מתקיימים פעמיים במהלך השבוע, בשעות אחר הצהריים והערב.

 

נושאי לימוד


בין הנושאים הנלמדים במהלך הקורס נכללים:

  • לוחות אם
  • סוגי זיכרונות
  • טכנולוגיות מעבדים
  • שיתוף מדפסות ברשת
  • ביטול התנגשויות חומרה
  • התקנות וידאו ומולטימדיה
  • דיסק קשיח והתקני אחסון
  • חיבור מחשב לרשת שוויונית
  • הגדרת מחיצות בדיסק קשיח
  • טיפול בווירוסים ותחזוקת המחשב
  • סביבת האינטרנט ככלי עבודה לטכנאים
  • ועוד


מהם תנאי הקבלה?


כדי להתקבל לקורס, על המועמדים לעמוד בדרישות הבאות:

  • ניסיון בעבודה בסביבת מחשבים ואינטרנט
  • יכולות קריאה של חומרים טכניים בשפה האנגלית
  • בחינת קבלה
  • מעבר ראיון אישי

 

איזו תעודה מקבלים?


בסיום הקורס, משתתפים העומדים בהצלחה בכל הדרישות מקבלים תעודת גמר מטעם רשת המכללות עתיד.

 

מהן אפשרויות התעסוקה?


בוגרי הקורס יכולים להשתמש בידע והכים הנרכשים כדי להשתלב בתפקידי תמיכה, תחזוקה ושירות בתעשיית ההייטק וכן בענפים נוספים במשק שבהם יש דרישה לטיפול במערכי המחשוב. ניתן להשתלב גם כטכנאי מחשבים (PC) ואנשי IT בארגונים. מדובר על תפקידים שיש להם ביקוש רב בתעשייה, והם מתאימים גם לחסרי ניסיון קודם. תפקידי התמיכה הטכנית יכולים גם לשמש אפיק להתקדמות לתפקידים נוספים בהייטק, למעוניינים בכך. ניתן להמשיך לפתח את הקריירה גם דרך לימוד בקורסים נוספים בתחומי התוכנה והחומרה.


על מוסד הלימוד


עתיד היא רשת מכללות שבה מתקיימים לימודי תעודה ולימודי הנדסאים. הקורסים מוצעים בענפים מבוקשים רבים בשוק העבודה כגון טכנאות, תעשייה, רכב, ניהול ועוד. בתחום המחשבים ניתן למצוא קורסים רבים נוספים ובהם בקרים מתוכנתים, תיב"מ, שרטוט ממוחשב ועוד. כמו כן מתקיימים קורסים להיכרות עם תוכנות ויישומים כגון סולידוורקס, אוטוקאד, רוויט ואחרים. תכני הקורסים מותאמים לדרישות שוק העבודה ומתעדכנים בהתאם להתפתחויות עכשוויות, מתוך שאיפה להקנות לסטודנטים את הידע והכלים הנדרשים לפיתוח הקריירה.

עוד מסלולי לימוד - מכללת עתיד - לימודי תעודה