פרויקט הגשמה בשיווק ומכירות במכללת R.E.S

שירות אישי - צור קשר
פרויקט הגשמה בשיווק ומכירות במכללת R.E.S

פרויקט הגשמה מאסטר בשיווק ומכירות במכללת R.E.S


פרויקט הגשמה מאסטר בשיווק ומכירות הוא מסלול פרקטי שנערך בסבסוד של מכללת R.E.S. במסלול זה משלבים את המשתתפים בשוק העבודה כבר במהלך הלימודים, תוך רכישה של מגוון מיומנויות פרקטיות הנחוצות לאנשי שיווק דיגיטלי ומסחר אלקטרוני.


מטרת הפרויקט היא רכישת ידע וכלים לשיווק ופרסום מבוססים טכנולוגיה לצורך קידום עסקים. הסטודנטים מקבלים כלים פרקטיים לשיווק העסקים שלהם ומפתחים מיומנויות מעשיות הנחוצות לאנשי שיווק ומכירות כגון שיווק דיגיטלי ומסחר מקוון, ניהול זמן ופרודוקטיביות, משא ומתן ועוד.


ההרצאות נערכות באופן פרונטלי או באופן מקוון - אונליין או מוקלטות מראש, לפי בחירת המשתתפים.

מה לומדים?


במסגרת פרויקט ההגשמה המשתתפים רוכשים כלים פרקטיים בענפי השיווק והפרסום ומפתחים מיומנויות לקידום אישי ומקצועי. התכנים הנלמדים מותאמים להתפתחויות עדכניות בתחום השיווק ומבוססים על ניסיון מתוך העולם העסקי.


המשתתפים מכירים אסטרטגיות יעילות לניהול שיווק ונחשפים למודלים בפרסום ומכירות. כמו כן, הם מפתחים את החשיבה השיווקית ובונים מיומנויות פרקטיות לשיפור הביצועים בשטח. נוסף על כך, הם לומדים על כלים חדשניים ומבוססי טכנולוגיה לקידום עסקים, לרבות כלי גוגל ושיווק ברשתות חברתיות.


בפרויקט נכללים 11 קורסים במקצועות המכירות, השיווק הדיגיטלי והמסחר האלקטרוני:


קורסי מכירות:

 

  • מכירות פרונטלי: במהלך הקורס מתמקדים בלימוד מודלים למכירה ושיטות לשירות להצגת מוצרים ושירותים ולהתמודדות עם התנגדויות. היקף הקורס הוא 6 מפגשים.
  • טלמרקטינג וטלמיטינג: משתתפי הקורס לומדים טכניקות למכירות טלפוניות ואונליין, תוך זיהוי מצבי המוכנות של לקוחות והצגת תועלת של מוצרים ושירותים. היקף הקורס הוא 5 מפגשים.
  • שפת גוף: בקורס זה נלמדים כלים פרקטיים מתורת שפת הגוף שבהם יכולים להשתמש אנשי שיווק ומכירות בעבודתם. היקפו של הקורס 3 מפגשים.
  • שיווק ומכירות בשיטת NLP: במהלך הקורס לומדים להשתמש בשיטת NLP לצורך ייעול תהליכי מכירה. היקף הקורס 6 מפגשים.
  • אמנות המשא ומתן: משתתפי הקורס לומדים על סגנונות בניהול משא ומתן בתחום השיווק והמכירות. היקף הקורס 4 מפגשים.
  • תקשורת בין אישית ואמנות הפרזנטציה: במהלך הקורס לומדים להעביר מסרים באופן יעיל באופן המותאם לתחומי המכירות והשיווק. היקף הקורס 6 מפגשים.


קורסי מסחר אלקטרוני:

 

  • איביי: משתתפי הקורס לומדים להקים ולתפעל עסקים אינטרנטיים ב - EBAY. היקף הקורס 6 מפגשים.
  • אמזון: המשתתפים רוכשים כלים לניהול עסק מקוון באמזון תוך סקירת כלים לבחירת מוצרים, שיווק, ניהול מכירות, ניהול קמפיינים ועוד. היקף הקורס 7 מפגשים.
  • שופיפיי: בקורס זה מתוודעים לפלטפורמת בניית האתרים למסחר מקוון. היקף הקורס 6 מפגשים.


קורסי שיווק דיגיטלי:

 

 

קורס ראשון -

  • יסודות השיווק הדיגיטלי: המשתתפים נחשפים ליסודות עולם השיווק הדיגיטלי ומכירים את ערוצי השיווק המרכזיים.
  • ניהול קמפיינים בפייסבוק: נלמדים תהליכי יצירת קמפיינים ודפי נחיתה וכן הקמה וניהול ערוץ יוטיוב.

 

קורס שני -

  • ניהול קמפיינים בגוגל: במהלך הקורס לומדים להקים ולנהל קמפיינים בגוגל אדס, תוך היכרות עם תחום חקר מילות המפתח וענפים חשובים נוספים.
  • פרסום בפייסבוק וגוגל: המשתתפים מכירים כלים חשובים לשימוש בקמפיינים שיווקיים בפייסבוק וגוגל.

 

מה מקבלים הסטודנטים?


מלבד ההשתתפות בקורסים, הסטודנטים לוקחים חלק בסטאז' מעשי בתחום השיווק והמכירות. כמו כן, הם מקבלים ליווי אישי ומשתתפים בפגישות אישיות עם המרצים ועם מנכ"ל וסמנכ"ל קבוצת R.E.S לבדיקת אפשרויות התעסוקה.


ניתנים להם גם שירותים נוספים כגון דף נחיתה, ייעוץ עסקי, חנות אינטרנטית פעילה עם מאה מוצרים, גישה לפורטל סטודנט ועוד.

 

סגל הוראה


סגל המרצים בקורס כולל: המייסד והבעלים של קבוצת R.E.S אשר משמש יו"ר איגוד הנדל"ן; מומחה לתחום הקואצ'ינג אשר היה מועמד סופי ליזם השנה של "גלובס"; מנטור בתחום המכירות ושפת הגוף; מומחה למסחר אלקטרוני ב - EBAY; מומחה לאמנות המכירה, מוטיבציה והשגת תוצאות; ועוד.

 

אילו תעודות מקבלים?


בוגרי פרויקט ההגשמה אשר עומדים בהצלחה בכל חובותיהם זכאים לקבל 11 תעודות הסמכה מטעם מכללת R.E.S.

למידע נוסף לחצו: מכללת R.E.S למקצועות הנדל"ן