רוצה פרטים על לימודי ניהול ארגוני שירות?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

לימודי ניהול ארגוני שירות

רוצה לדעת על לימודי ניהול ארגוני שירות? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד. 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם
שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


לימודי ניהול ארגוני שירות לתואר ראשון


תחום השירות מהווה נתח דומיננטי מן המשק הישראלי, וכיום כ - 70 אחוזים מן העסקים בארץ פועלים בתחום השירות. התחום דומיננטי במגוון אפיקים ומגזרים במשק, הן בסקטור הציבורי והן בפרטי, וכן במגזר השלישי ובעמותות. כך נוצר ביקוש רב למנהלים הבקיאים בתחום ויודעים להוביל תהליכים למתן מענה יעיל ואיכותי יותר ללקוחות. ההערכות הן כי הדרישה למנהלים אלה רק תלך ותגבר בעקבות מגמות של הטמעת חדשנות ואיכות בשוק העבודה.


המעוניינים להשתלב בתפקידים בכירים בתחום השירותים יכולים לרכוש את הידע הנדרש לכך במסגרת לימודי ניהול ארגוני שירות. מדובר במסלולים לתואר ראשון שבהם מפתחים את תודעת השירות ובוחנים את הצורכים של לקוחות, עסקים ומנהלים בדרך להתייעלות ומקצועיות. היות והתחום נדרש בענפים רבים במשק, מציעים במסלולים לתואר התמחויות שונות כדי למקד את הסטודנטים בצורכי תעשיות ותחומי עיסוק כגון משאבי אנוש, תיירות, בריאות, הייטק ועוד.


למי מתאימים הלימודים?


הלימודים מתאימים לבעלי זיקה לעולמות הניהול ומשאבי האנוש, שברצונם לרכוש את הידע הנדרש לקריירה בתפקידים משמעותיים בענפי השירותים במשק. הם יכולים להתאים לבעלי יחסי אנוש מצוינים המגלים עניין בעולם העסקי. יכולים ללמוד במסלול גם מי שעובדים בפועל בענף וברצונם להרחיב את הידע האקדמי שברשותם כדי לקדם את הקריירה.

 

תכנית הלימודים


הלימודים ממוקדים בהקנייה של כלים לניהול השירות בארגונים בהתאם למגמות ודרישות עכשוויות במשק. הסטודנטים רוכשים ידע וכלים למתן מענה איכותי, יעיל ומהיר תוך הבנה של צורכי הצרכנים וכן לומדים על חשיבותו של הענף להצלחתם של ארגונים, עסקים ומוסדות.


אחד הדגשים בתואר הוא על פיתוח תודעת שירות גבוהה הנובעת מראייה עסקית לטווח הארוך. הסטודנטים סוקרים התפתחויות טכנולוגיות, שינויים חברתיים ומגמות בתחומי השיווק וההון האנושי, ואת האופן שבו אלה משפיעים על מתן מענה איכותי ללקוח. הכלים הנרכשים בתואר יכולים לסייע לסטודנטים להתפתח לעבר קריירה בכירה בארגונים.

 

מתכונת הלימוד


אורך הלימודים שלוש שנים. הם מתקיימים בדרך כלל במסלולים המותאמים לאנשים עובדים, שבהם לומדים במספר ימים במהלך השבוע.


הסטודנטים לומדים בקורסי חובה, קורסי בחירה וסמינריונים. כדי לסייע להם להתכונן לקראת השתלבות בשוק העבודה, כלולים בתואר גם שיעורים מעשיים שונים. כמו כן, משולבת בתואר התמחות מעשית שבה מכירים מקרוב תהליכים במשק ומתרגלים את החומר הנלמד בארגונים אמיתיים. לקראת סיום הלימודים הסטודנטים עורכים פרויקט גמר בסיוע הסגל, שבו מתנסים בתכנון של פתרונות בתחום הנלמד עבור עסקים וארגונים.

 

נושאי הלימוד


הנושאים הנלמדים במהלך התואר כוללים בין היתר את התחומים הבאים:

 

 

  • טכניקות שיווק
  • מדיניות עסקית
  • התנהגות לקוחות
  • ניהול משאבי אנוש
  • ניהול שינויים ארגוניים
  • קבלת החלטות עסקיות
  • הטמעת איכות בחברות
  • העצמה מקצועית לעובדים
  • שילוב מערכות מידע בארגונים
  • ועוד

 

תנאי קבלה


קבלת מועמדים ללימודים מתאפשרת במספר מסלולים. מועמדים יכולים לנסות להתקבל על סמך ציון המתאם, אשר משוקלל מציון הפסיכומטרי וממוצע הבגרויות. הציון משתנה אולם לרוב מדובר על 480 ומעלה. אפשרות נוספת היא קבלה על סמך ממוצע בגרויות גבוה (מעל 95), או ציונים גבוהים במכינה קדם אקדמית. מועמדים שמתקבלים ללא פסיכומטרי נדרשים לעבור מבחן מיון לקביעת רמת האנגלית, כגון מבחן אמי"ר או אמיר"ם. מועמדים המתקבלים במסלולים אלה נדרשים לציון גבוה בבגרות במתמטיקה ברמת 3 או 4 יחידות לימוד. כמו כן, במקרים מסוימים יש לעבור ראיון קבלה.


חשוב להדגיש כי תנאי הקבלה עשויים להשתנות מעת לעת.

 

 

תעודה


בסיום הלימודים מוענק לבוגרים תואר ראשון BA מטעם מוסד הלימוד. כדי לקבל את התואר יש לעמוד בכל דרישות הלימודים כפי שמגדירים אותן מוסדות הלימוד, לרבות נוכחות, מעבר קורסים, השלמת פרויקט הגמר ומעבר הבחינות המסכמות.

 

אפשרויות תעסוקה ודרישה בשוק


הכלים הנרכשים במהלך התואר יכולים לסייע לבוגרים להשתלב בארגונים וחברות ולהשפיע על הפעילות העסקית, על התוצאות ועל התפוקה. הידע הרב תחומי שברשות הבוגרים יכולים לתרום להשתלבותם בארגונים בענפים אלה וקידום יעילות, איכות ומקצועיות במסגרתם. הבוגרים יכולים לנסות להשתלב במגוון סוגים של ארגונים בענפי המשק השונים, הן בסקטור הציבורי והן בזה הפרטי. בין הענפים שבהם ניתן לפעול נכללים משאבי אנוש, מערכת הבריאות, תעשיית התיירות והאירוח ועוד. תפקידים שבהם יכולים לפעול הבוגרים כוללים מנהלי משאבי אנוש, מנהלי השמה ומיון עובדים, מנהלי בתי מלון ומיזמי אירוח (בהתמחויות בתחום התיירות), תפקידים בכירים במערכת הבריאות ועוד.


בוגרי ההתמחויות השונות המוצעות בתואר יכולים להשתמש בידע הנרכש בהן כדי להשתלב בארגונים בתחומים ספציפיים. כך למשל בוגרי המסלולים בתחום מערכות המידע יכולים לנסות להשתלב בחברות הייטק בתפקידים כגון מנתחי מערכות מידע, מנהלי פרויקטים טכנולוגיים, מנהלי מוצר, מנהלי דיגיטל ועוד. בוגרי התמחויות בתחום מערכות בריאות יכולים להשתמש בכלים שברשותם כדי להשתלב בתפקידים ניהוליים ותפעוליים בבתי חולים, קופות חולים, מרפאות ועוד.


כיום ישנה דרישה לבוגרי התואר במגוון מסגרות. במשק מתחדדת ההבנה בנחיצות של ניהול יעיל יותר של ענפי השירותים, כדרך להצמחה של ארגונים, מה שיכול לתרום לפתיחת הזדמנויות קריירה עבור הבוגרים. לאור משבר הקורונה, עולה גם הדרישה לפתרונות יצירתיים ולקידום חדשנות בשוק, כדי להציע מענה מרחוק ופתרונות המותאמים לצורכים הייחודיים של לקוחות ועסקים בזמן המשבר. דרישות אלה צפויות להמשיך גם בשנים הקרובות, מה שצפוי להביא לעלייה בעובדים המתמצאים בנושאים אלה.


אפשרות נוספת העומדת בפני הבוגרים היא המשך לתואר שני בתחום. תכניות המוסמך מתאימות לבוגרי התואר שברצונם להמשיך לפתח את הידע והיכולות הניהוליות כדי להתקדם לעבר תפקידים בכירים בארגונים. במהלך התואר מפתחים את המודעות הניהולית ונחשפים לדילמות מקצועיות במישור המקומי והגלובלי.

 

שירות אישי חינם

צריך פרטים על לימודי ניהול ארגוני שירות?

רוצה לדעת יותר על לימודי ניהול ארגוני שירות?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור
שאלות הגולשים בנושא
לימודי ניהול ארגוני שירות בלי פסיכומטרי