לימודי ניהול ארגוני שירות במסלול ניהול משאבי אנוש במכללה האקדמית הדסה ירושלים

שירות אישי - צור קשר
לימודי ניהול ארגוני שירות במסלול ניהול משאבי אנוש במכללה האקדמית הדסה ירושלים

לימודי ניהול ארגוני שירות במסלול ניהול משאבי אנוש במכללה האקדמית הדסה ירושלים

 

חשיבותו של המשאב האנושי היא רבה בכל ארגון, ובפרט בארגוני שירות. כדי לספק ללקוחות את השירות היעיל ביותר, יש צורך בכוח אדם איכותי וכן יש צורך לפתחו ולקדמו בהתאם.


במכללה האקדמית הדסה ירושלים מתקיימים לימודי ניהול ארגוני שירות במסלול ניהול משאבי אנוש. מדובר במסלול התמחות שאותו יכולים הסטודנטים לבחור כחלק מלימודי ניהול ארגוני שירות. במסלול זה מכשירים את הסטודנטים לדרג ניהול ביניים ולתפקידים ניהוליים בכירים בארגונים ולתפקידי ניהול משאבי אנוש. בחוג סבורים כי העובדים הם הנכס החשוב ביותר לארגון, דרכו ניתן לקדם את החברה ואת יעדיה. מסיבה זו מקנים לסטודנטים סל נרחב של כלים הנחוצים לתפקידי משאבי אנוש בענף השירות. הבוגרים יכולים לסייע להובלת תהליכי גיוס עובדים מתאימים, לקלוט אותם באופן יעיל ולנהל את התגמול וההכשרות לעובדים בהמשך. כמו כן, מנהלים אלה אחראיים על פעולות כגון הערכת ביצועי עובדים ופיתוח אסטרטגיות לשימור עובדים מצטיינים, ולייזום של שינוי ארגוני הנחוץ בחברות.

 

תכנית הלימודים


במהלך הלימודים הסטודנטים רוכשים ידע וכלים הנחוצים לקריירה ניהולית לטווח הארוך בתחום משאבי האנוש. במסלול ההתמחות משלבים בין פיתוח ראייה עסקית, לבין דגש על פיתוח תודעת שירות איכותית ותפישה לפיה העובדים מוצבים במרכז הארגון.


לאורך התואר הסטודנטים נחשפים לשיטות ניהול, פיתוח והעצמה של ההון האנושי בחברה, תוך הבנה של דפוסי התנהגות ארגונית והתנהגות לקוחות בארגוני שירות. נלמדים מושגים מרכזיים בענפים כגון קבלת החלטות, פיתוח אסטרטגיה, מדיניות עסקית והטמעת איכות. כמו כן נרכשות מיומנויות בעזרתן יכולים המנהלים לקדם שינוי ארגוני ולסייע לחברות להצליח ולשגשג.

 

מתכונת הלימוד


זהו מסלול התמחות שבו יכולים הסטודנטים לבחור במסגרת לימודי ניהול ארגוני שירות, שאורכם שלוש שנים. הלימודים מתקיימים במתכונת נוחה למעוניינים לשלב לימודים עם עבודה. בהתמחות ניהול משאבי אנוש משולבים בהם שיעורים עיוניים ומעשיים, קורסי חובה ובחירה ופרויקט גמר שדרכו מכירים הסטודנטים מקרוב תהליכי שירות וניהול משאבי אנוש במשק הישראלי, בליווי של סגל המרצים.

 

נושאי הלימוד


הנה כמה מן הנושאים הנלמדים במהלך התכנית:

 

 

  • העצמת עובדים
  • פיתוח הון אנושי
  • התנהגות לקוחות
  • ניהול שינוי ארגוני
  • אסטרטגיה עסקית
  • מרכזי שירות לקוחות
  • תקשורת ניהולית ובינאישית
  • מערכות מידע במשאבי האנוש
  • ועוד

 

על מוסד הלימוד


סטודנטים בחוג לניהול ארגוני שירות במכללה האקדמית הדסה שבירושלים יכולים למצוא מסלולי התמחות נוספים, דרכם ניתן להעמיק בענפים רלוונטיים לעוסקים בתחום השירות. בין היתר פועלת התמחות מערכות תיירות, התמחות מערכות מידע והתמחות מערכות בריאות.


במוסד הלימוד נערכות גם עוד מגוון של תכניות לתואר ראשון ולתואר שני. בבית הספר הבינתחומי לחברה וקהילה ניתן למצוא בין היתר לימודי פוליטיקה ותקשורת, לימודי מדעי ההתנהגות, לימודי כלכלה וחשבונאות, תואר ראשון בתקשורת צילומית ועוד. בוגרים המעוניינים בכך יכולים להמשיך גם לתואר שני בניהול ארגוני שירות וכך לפתח את הכלים המחקריים ואת הידע המקצועי שברשותם. במכללה פועל גם בית הספר הבינתחומי לבריאות, חברה ומדע ובו מסלולי לימוד כגון מדעי המחשב, ביוטכנולוגיה, מדעי המעבדה הרפואית, אופטומטריה, הפרעות בתקשורת ועוד.

 

תנאי קבלה

 

 

  • קבלה ללא פסיכומטרי / ת.י.ל: המועמדים יכולים להתקבל על סמך בגרות מלאה בממוצע 95 ומעלה, בגרות במתמטיקה ברמת 4 יחידות לימוד בציון 60 ומעלה או ברמת 3 יחידות לימוד בציון 90 ומעלה. יש צורך בראיון אישי לפי החלטת החוג.
  • לחלופין - קבלה על סמך מתאם: למועמדים שלהם ציון 480 ומעלה. ראיון לפי החלטת החוג.

 

תעודה


תואר ראשון BA בניהול ארגוני שירות מוענק על ידי המכללה האקדמית הדסה ירושלים לבוגרי התכנית שעומדים בהצלחה בכל חובותיהם.

עוד מסלולי לימוד - המכללה האקדמית הדסה ירושלים
Whatsapp Whatsapp