קורס מנהל ומפיק ערוצי יוטיוב חשיפה האוניברסיטה הפתוחה

שירות אישי - צור קשר
קורס מנהל ומפיק ערוצי יוטיוב חשיפה האוניברסיטה הפתוחה

קורס מנהלי ומפיקי ערוצי יוטיוב חשיפה האוניברסיטה הפתוחה

 

יוטיוב הפכה לאחרונה לאחד האפיקים הצומחים לשיווק דיגיטלי. בפלטפורמה זו אפשר לנהל קמפיינים שיווקיים באופן חווייתי, באמצעות תוכן ייחודי שיכול למשוך לקוחות ולשכנע אותם לבחור במותג או בשירות. מאחורי הצלחת הערוצים עומדים מנהלי הערוץ, שאחראיים על ניהול שוטף של הקמפיינים השיווקיים, על קידום ועל ניתוח של תנועת הגולשים לצורך יצירה של ערך כלכלי. בתפקיד זה נדרשת הן הבנה שיווקית ועסקית והן יצירתיות רבה לצורך הפקת תוכן מקורי, מעניין ומזמין.


בחשיפה, בית הספר למקצועות התקשורת והדיגיטל של לימודי החוץ באוניברסיטה הפתוחה מתקיים קורס מנהלי ומפיקי יוטיוב. בקורס זה ניתן לקבל התמחות בניהול והפעלה של ערוץ You tube מסחרי, ולהוביל בפלטפורמה זו קמפיינים עבור מותגים וארגונים.


בוגרי הקורס יכולים להשתמש בכלים הנרכשים בו כדי לפתח קריירה כעצמאיים או כשכירים, ניתן להשתלב בחברות בתחום הדיגיטל, השיווק והתוכן או להציע שירותי ניהול יוטיוב לעסקים קטנים ובינוניים. בין התפקידים אותם יכולים למלא הבוגרים נכללים מפיקי יוטיוב, אנשי שיווק דיגיטלי, מנהלי סושיאל ועוד.

 

היכן לומדים?


הקורס נערך בשלוחת מוסד הלימוד בכפר הירוק.

 

תכנית הלימודים


משתתפי הקורס רוכשים ידע פרקטי אודות ניהול והפעלה של ערוצי יוטיוב לצורך קידום עסקי וכלכלי. המשתתפים לומדים כיצד לשפר ערוצים ולבצע אופטימיזציה של זמני הצפייה, וכן לומדים כיצד ניתן להגדיל את משך הצפייה ואת מספר העוקבים לערוץ, לצורך הגדלת החשיפה לעסק והעלאת הרווחים.


לאורך ההכשרה נלמדים כלים לבניית סיפורים יעילים בפלטפורמת יוטיוב, תוך הבנה של מאפייני הרשת החברתית והיכולות שלה בקידום מוצרים. נרכשות גם מיומנויות טכניות בצילום, תאורה ועריכה החיוניים לתפעול השוטף. בהמשך מתמקדים בפן השיווקי ומכירים טכניקות לקידום אורגני וקידום ממומן, לביצוע בקרת ביצועים ואופטימיזציה לביצוע הערוץ. נוסף על כך, לומדים כיצד לבצע שיתופי פעולה מסחריים עם מותגים וחברות.

 

מתכונת הלימוד


בקורס זה 40 שעות אקדמיות והוא מחולק ל - 10 מפגשים. השיעורים נערכים אחר הצהריים אחת לשבוע.


במהלך התכנית מתקיימים תרגולים פרקטיים ליישום החומר הנלמד. כמו כן, המשתתפים עורכים פרויקט מסכם שבו הם יכולים לתרגל את תהליכי ההקמה והניהול של ערוצי יוטיוב. הם מנסים בהכנה והצגה של מצגות אודות ערוצים מעוצבים ומופקים ומציגים תכניות עבודה לאסטרטגיות התוכן והפיתוח של אותם ערוצים.

 

נושאי הלימוד

 

 

  • צילום וסאונד
  • שיווק ביוטיוב
  • פיתוח פורמטים
  • עבודה עם מותגים
  • תוכן מבוסס דאטה
  • בריף מסחרי שיווקי
  • האלגוריתם של יוטיוב
  • שיתופי פעולה מסחריים
  • סטוריטלינג והפיכת סיפור לחוויה
  • ועוד

 

סגל הוראה


המרכזת המקצועית והמרצה הבכירה בקורס היא בעלת ניסיון בתחום השיווק הדיגיטלי. בעבר שימש מנהלת השיווק של יוטיוב ישראל וגוגל ישראל וכן מילאה תפקידי שיווק בכירים בחברות גדולות. ברשותה תואר שני במנהל עסקים בהתמחות שיווק. כיום היא משמשת בעלים של חברה בתחום התוכן השיווקי.

 

על מוסד הלימוד


בבית הספר חשיפה נערכות עוד מגוון של הכשרות במקצועות הדיגיטל. בין היתר ניתן למצוא קורס כתיבה שיווקית ומדיה דיגיטלית, קורס מנהלי איקומרס, קורס כתיבה עיתונאית לניו מדיה, קורס מנהלי מדיה חברתית ועוד. מתקיימים גם קורסים במקצועות המדיה והגרפיקה הממוחשבת וכן מסלולים להיכרות עם תוכנות שימושיות כגון פוטושופ, פרמייר, אביד, אפטר אפקטס ויישומים נוספים.

 

תנאי קבלה


מסלול זה מתאים לבני 18 ומעלה, המעוניינים לנהל ערוצי יוטיוב כפרילנסרים או כשכירים. כמו כן, יכולים ללמוד בו מנהלי שיווק המעוניינים להרחיב את סל הכלים המקצועי שברשותם, וכן בעלי עסקים קטנים שברצונם לרכוש מיומנויות לקידום דיגיטלי של העסקים שלהם. כחלק מתנאי הקבלה לקורס, יש צורך בשליטה בקריאה ובכתיבה בשפה האנגלית, ואוריינטציה טכנולוגית לרבות שליטה טובה ביישומי אינטרנט ומחשבים. המועמדים נדרשים למלא שאלון התאמה אישי ולהיות בעלי מחשב נייד.

 

תעודה


עם תום הקורס מוענקת למשתתפים תעודת גמר מטעם חשיפה - לימודי החוץ באוניברסיטה הפתוחה. כדי לקבל את התעודה יש להיות נוכחים ב - 80 אחוזים מהשיעורים ולהגיש את כל התרגילים ואת הפרויקט המסכם.

עוד מסלולי לימוד - בית ספר חשיפה
Whatsapp Whatsapp