קורס עיצוב גרפי קריאייטיב ופרסום חשיפה האוניברסיטה הפתוחה

שירות אישי - צור קשר
קורס עיצוב גרפי קריאייטיב ופרסום חשיפה האוניברסיטה הפתוחה

קורס עיצוב גרפי קריאייטיב ופרסום בחשיפה האוניברסיטה הפתוחה

 

בבית הספר חשיפה של לימודי החוץ באוניברסיטה הפתוחה מתקיים קורס עיצוב גרפי, קריאייטיב ופרסום. בקורס זה המשתתפים יכולים להתמחות באופן פרקטי בתחום העיצוב ולפתח את המיומנויות החזותיות הנדרשות בתעשיית הפרסום. ידע זה יכול לסייע למעוניינים להשתלב בקריירה בתחום הפרסום, בהוצאות לאור ובמסגרות נוספות.


משתתפי קורס עיצוב גרפי במסלול זה לומדים כיצד מעצבים מוצרי פרסום ממגוון סוגים, בהתאם לתהליכים הנהוגים כיום בתעשייה. הם עוסקים בענפים כגון פיתוח קונספט, עיצוב תדמיתי ומיתוג מוצרים, תוך רכישת השפה הגרפית הנחוצה למעצבים היום.
במהלך הקורס הם מגבשים תיק עבודות אישי ועורכים פרויקט גמר יישומי, שבהם ניתן להשתמש בהמשך הדרך עם היציאה לשוק העבודה, ולהציגם למעסיקים פוטנציאליים. הם יכולים לעסוק בתחום כעצמאיים או לחלופין להשתלב בבתי סטודיו כשכירים.

 

היכן לומדים?


הקורס מתקיים בשלוחת מוסד הלימוד בכפר הירוק

 

תכנית הלימודים


משתתפי הקורס לומדים על תחום העיצוב הגרפי ובמקביל מפתחים מיומנויות טכנולוגיות וידע שיווקי הרלוונטי לעוסקים במקצועות הפרסום והקריאייטיב.


בתחילת התכנית נחשפים למושגים מרכזיים בתקשורת חזותית תוך פיתוח מיומנויות יצירתיות. המשתתפים לומדים כלים פרקטיים במיתוג, קריאייטיב והעברה יעילה של מסרים חזותיים. בהמשך נלמד גם התחום הטכנולוגי תוך היכרות עם תוכנות שבהן משתמשים מעצבים, כגון פוטושופ, אילוסטרייטור, אינדיזיין ועוד. הם מתמקדים בשימושי תוכנות אלה בתהליך ההפקה לדפוס ובעיצוב של מוצרים שונים.


מתכונת הלימוד


התכנית נפרשת על פני שלושה סמסטרים. בקורס זה נכללות 290 שעות לימוד מעשי, 100 שעות לתרגול התוכנות ו - 60 שעות לביצוע פרויקט הגמר היישומי. מעבר לכך מוקדש זמן מעבר לשעות הלימודים, לביצוע של שיעורי בית ותרגילים מעשיים שונים. בסמסטרים הראשונים מתקיימים מפגשים פעמיים במהלך השבוע ובסמסטר ג' נפגשים אחת לשבוע.


במהלך השיעורים משולבים תכנים עיוניים יחד עם תרגילים פרקטיים. המשתתפים עורכים פרויקטים שונים ומתנסים בתרגילים שונים בכיתה. כמו כן הם נדרשים להמשיך לתרגל את החומר הנלמד בבית ולהגיש מטלות יצירתיות בהן מיישמים את העקרונות הנלמדים מדי שיעור.

 

נושאי הלימוד


בין מגוון הנושאים שאותם לומדים המשתתפים במהלך הקורס, נכללים התחומים הבאים:

 

 

  • מיתוג לעסקים
  • תוכנת פוטושופ
  • קריאייטיב ומיתוג
  • פיתוח שפה חזותית
  • אינדיזיין והבאה לדפוס
  • העברת מסרים בדיגיטל
  • טיפוגרפיה לדיגיטל ודפוס
  • ועוד


סגל הוראה

 

בין המרצים: מעצבת גרפית מומחית לעיצוב דיגיטלי ועיצוב לפרסום שהיא בעלת סטודיו לאינטראקטיב ועיצוב אפליקציות; ארט דירקטורית בעלת ניסיון במשרדי פרסום גדולים בארץ, המומחית ליצירת זהות מותגית; מעצב רב תחומי העוסק בעיצוב פונטים עבריים וכן בתחום הטיפוגרפיה; ארט דירקטור המנהל סטודיו עצמאי לדיגיטל; אנימטור העוסק בפיתוח משחקים ואפליקציות מובייל אינטראקטיביות; ועוד

 

על מוסד הלימוד


בבית הספר חשיפה ניתן למצוא קורסים רבים במקצועות העיצוב והשיווק הדיגיטלי. בין ההכשרות המוצעות במוסד הלימוד נכללים קורס עיצוב לדיגיטל, פיתוח משחקי מחשב, קורס מבצעים גרפיים, חוויית משתמש, שיווק דיגיטלי וניהול רשתות חברתיות, קופירייטינג וכתיבה שיווקית ועוד.


בקורסים הללו ניתן לפתח את המיומנויות היצירתיות וכישורי העיצוב, להכיר תוכנות גרפיקה ועיצוב ולרכוש ידע חיוני לתעשייה. תכנית ההכשרות מתעדכנים בהתאם להתפתחויות בשוק ולצורכים של מעסיקים. במהלכם המשתתפים מתרגלים את הכלים הנלמדים בפועל בסדנאות ופרויקטים וגם בונים תיק עבודות שיכול לשמש אותם בהמשך דרכם.

 

תנאי קבלה


הקורס יכול להתאים למעוניינים להשתלב בתחום עיצוב הגרפי והקריאייטיב, שברצונם לרכוש את הידע והכלים לצורך פיתוח קרירה באותם תחומים. כדי להתקבל, יש צורך במילוי שאלון ובו מספר משימות יצירתיות, וכן במעבר ראיון אישי. מן המועמדים נדרשת שליטה ברמה בסיסית בשפה האנגלית.

 

תעודה


בסיום הקורס, משתתפים שעומדים בכל חובותיהם זכאים לקבל תעודת גמר המוענקת על ידי חשיפה - לימודי חוץ האוניברסיטה הפתוחה.

עוד מסלולי לימוד - בית ספר חשיפה
Whatsapp Whatsapp