רוצה פרטים על משכורות דיגיטל?

שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

שכר בתחום הדיגיטל

רוצה לדעת על ההטבות שניתן לקבל בעקבות הקורונה? רוצה לדעת על משכורות דיגיטל? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות. השוואת מחירים, מלגות, תנאי קבלה, מסלולים וכו'. רוצה לדעת מה טוב בשבילך? רוצה לקבל החלטה? אנחנו בקשר עם מאות מוסדות לימוד המציגים אלפי מסלולי לימוד שונים.

 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל92% מהגולשים.

 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


רמות שכר בתחום הדיגיטל

 

תחום הדיגיטל מתייחס למגוון הפעולות המתקיימות בזירת האונליין. עובדים בענף עוסקים בין היתר בשיווק שירותים ומוצרים באינטרנט ובניהול של קמפיינים פרסומיים מקוונים עבור חברות וארגונים. בענף זה קיים מגוון רחב של תפקידים, המתייחסים למרכיבים השונים של הקמפיינים ושל תהליכי השיווק.


העובדים בתפקידים השונים אחראיים על השלבים הרבים בחיי הקמפיין החל מניתוח הצורכים ועד למעקב אחרי ביצועי הקמפיינים ויעילותם. כמו כן, קיימות גם זירות פעולה שונות כגון מנועי חיפוש, רשתות חברתיות, מובייל, אימייל ועוד, שלכל אחד מהן צורכים ייחודיים משלה.


הגיוון הרב בתפקידים בענף בא לידי ביטוי גם ברמות השכר של העובדים. עובדים בתפקידים התחלתיים משתכרים לרוב בטווח הקרוב לממוצע במשק, אולם לאחר מספר שנות וותק או עם ההתקדמות לתפקידים בכירים יותר ניתן להגיע למשכורות גבוהות במיוחד.

 

רמות שכר


השכר הממוצע בתחום הדיגיטל והשיווק באינטרנט נע בין 12,00 – 13,500 שקלים לחודש בממוצע. רמות השכר מגווונות מאוד, בין היתר מכיוון שמדובר בענף שיש בו תפקידים רבים ושונים האחד מהשני. כמו כן, קריטריונים כגון שנות הוותק, היקף המשרה והענף שבו משתלבים יכולים להשפיע על המשכורות. כמו כן, היבטים אשר ביכולתם להשפיע על רמת התגמול כוללים עבודה בחברה מקומית מול חברה בין לאומית, גודל החברה שבה מועסקים וכן גורמים אישיים כגון הצלחה בקמפיינים והצטיינות בתפקיד, שיכולים לתרום גם לקבלת בונוסים והטבות שונות מעבר למשכורת החודשית.


עובדי דיגיטל יכולים לפעול בחברות שיווק ופרסום, וכן להשתלב בענפים אחרים במשק שבהם שירותיהם נחוצים. באופן כללי ניתן לראות כי המשכורות הגבוהות ביותר הן לעובדים הפועלים בארגוני הייטק, בתחום הפיננסים ובענף הקניות אונליין, אם כי מגמה זו משתנה מעת לעת.


מרבית העובדים בענף עובדים כשכירים ומיעוטם פרילנסרים, שעובדים עם מספר חברות או משרדים. מרבית העובדים בתחום עובדים כיום במשרה מלאה ומקבלים משכורת חודשית.

 

תפקידים אפשריים


בתחום הדיגיטל והאינטרנט נכללת קשת רחבה של תפקידים, שכל אחד מהם מתייחס להיבט אחר בסביבת האונליין. חלק מן התפקידים מוגדרים על פי זירת העבודה של העובדים (סושיאל מול מנועי חיפוש), ואחרים לפי דרגת הוותק והניסיון (תפקידים התחלתיים מול תפקידים ניהוליים ובכירים בארגון). הנה חלק מן התפקידים המבוקשים בשוק:


אנשי שיווק - עובדים אלה אחראיים לרוב על תכנון וניהול של קמפיינים בזירות שיווקיות שונות כגון במנועי חיפוש או ברשתות חברתיות, במובייל או באימייל מרקטינג. לעיתים עוסקים גם בשיווק אורגני ובאמצעות תוכן.


אנשי PPC - תחום זה ידוע גם בשמו קידום ממומן. העובדים משתמשים בכלים כגון גוגל אדוורדס לניתוח דפוסי הפעולה במנועי חיפוש ולביצוע אופטימיזציה. שכר PPC נחשב לגבוה למדי, בייחוד בתפקידים ניהוליים.


מנהל רשתות חברתיות - ידועים גם כמנהלי סושיאל, אחראיים על הפעילות השוטפת של ארגונים במדיה החברתית, בסביבות כגון פייסבוק, אינסטגרם ועוד. משכורות רשתות חברתיות נוטות להיות גבוהות בעיקר לעובדים הבכירים, שכן רבים משתמשים בענף להשתלבות בתפקיד ראשון ללא ניסיון קודם.


מנהל דיגיטל - אחראי על תפעול וניהול של כל הנכסים הדיגיטליים של חברות, כגון קידום אתרים, שיווק בסושיאל, ניהול הקמפיינים בגוגל, ניהול התוכן לפלטפורמות כגון פייסבוק ולינקדאין, וכן ביצוע אופטימיזציה על הקמפיינים.


קניין מדיה -
קנייני מדיה, הידועים גם בשם מדיה באייר, אחראיים על יצירת האסטרטגיה הפרסומית לצורך הגדלת תנועת גולשים ועל ייעול של קמפיינים. שכר מדיה באייר נוטה להיות דומה לזה של עובדים מתחילים בתפקידים אחרים בענף.


מרקום - עובדי מרקום, או תקשורת שיווקית, אחראיים על ניהול הפעילות המותגית של ארגונים. הם נדרשים להבנה עסקית וכן לידע בכתיבה.

 

טבלת שכר

 

תפקיד שכר חודשי 0 - 3 שנות ניסיון שכר חודשי 3 - 5 שנות ניסיון שכר חודשי 5 שנות ניסיון ומעלה
שיווק דיגיטלי
8,000 - 10,000 שקלים לחודש 10,000 - 12,000 שקלים לחודש 13,000 - 20,000 שקלים לחודש
מנהל דיגיטל
8,000 - 12,500 שקלים לחודש 12,000 - 14,000 שקלים לחודש 14,000 - 20,000 שקלים לחודש
מנהל רשתות חברתיות
8,000 - 12,000 שקלים לחודש 12,000 - 15,000 שקלים לחודש 15,000 - 20,000 שקלים לחודש
מקדם PPC
6,000 - 10,000 שקלים לחודש 7,000 - 15,000 שקלים לחודש 11,000 - 17,000 שקלים לחודש
קידום אתרים SEO
6,000 - 10,000 שקלים לחודש 7,000 - 12,000 שקלים לחודש 10,000 - 15,000 שקלים לחודש
שיווק שותפים Affiliates
7,000 - 13,000 שקלים לחודש 10,000 - 15,000 שקלים לחודש 12,000 - 20,000 שקלים לחודש
ווב אנליסט
12,000 - 15,000 שקלים לחודש 14,000 - 16,000 שקלים לחודש 16,000 - 18,000 שקלים לחודש
מרקום
10,000 - 13,000 שקלים לחודש 13,000 - 15,000 שקלים לחודש 15,000 - 20,000 שקלים לחודש
כתיבה שיווקית
8,000 - 12,000 שקלים לחודש 12,000 - 15,000 שקלים לחודש 15,000 - 17,000 שקלים לחודש
קניין מדיה דיגיטלית
8,000 - 15,000 שקלים לחודש 15,000 - 17,000 שקלים לחודש 17,000 - 20,000 שקלים לחודש

 

לתשומת לבכם - רמות השכר משתנות מעת לעת!


ביקוש בשוק


הביקוש לעובדים בתחום זה הוא רב למדיי. מעת לעת עולה הביקוש לתפקידים מסוימים בהתאם למגמות בשוק. כך למשל לאחרונה עולה הדרישה לאנליסטים ולעובדים המתמצאים בביג דאטה לצורכי ניתוח נתונים שיווקיים; לעובדים בתחום המובייל שביכולתם לסייע להפוך נכסים דיגיטליים לנגישים למובייל ולעיצוב והתאמת הממשקים; שילוב תכנים אינטראקטיביים ליצירת ערך מוסף לגולשים; ועוד.


הביקוש משתנה גם בין הערים השונות בארץ. הביקוש הרב ביותר לעובדים הוא באזור מרכז הארץ, אולם גם באזורים אחרים קיימת דרישה לעובדים אלה.


העובדים נדרשים במגוון של מסגרות, ישנן משרות בחברות בתחום השיווק הדיגיטלי אשר מספקות שירותי ניהול קמפיינים לעסקים אחרים. כמו כן, העובדים יכולים להשתלב בחברות בענפים אחרים כגון הייטק, פיננסים, תחבורה, אופנה וכדומה, ולפעול במחלקת השיווק של אותן חברות, במקרים אלה מתמקדים בדרך כלל באותו לקוח ובצורכיו, לעומת עובדים בחברות השיווק שפועלים מול מספר רב של לקוחות.


בשוק זה ישנה דרישה גם לעובדים ללא ניסיון, לרוב לתפקידים התחלתיים. תפקידים אלה יכולים להתאים לבוגרים טריים אחרי סיום לימודיהם, כדרך לצבור ניסיון ולהתקדם בענף לתפקידים בכירים יותר. בין התפקידים הללו אפשר למצוא קידום אתרים, PPC, רשתות חברתיות ועוד.

 

מה ללמוד כדי להשתלב בתחום


קיימים מספר אפיקים המאפשרים השתלבות בתחום זה. חלק גדול מן העובדים הם בעלי רקע לימודי כלשהו בתחום ורק מיעוטם משתלבים בו ללא כל ניסיון קודם או לימודים כלשהם. ישנם מי שמגיעים לענף לאחר סיום תואר אקדמי. מסלולים מתאימים כוללים למשל תואר ראשון בתקשורת, תואר ראשון בשיווק, לימודי מנהל עסקים בהתמחות שיווק ולעיתים גם הנדסת תעשייה וניהול. המעוניינים להמשיך ולהעמיק את הידע שברשותם בוחרים לעיתים להמשיך גם לתואר שני במנהל עסקים או לתואר שני בתקשורת.


אפשרות נוספת להשתלבות בענף היא השלמת קורסים לתעודה, כאשר יותר ממחצית מהעובדים בענף היום בוגרי הכשרה כלשהי לתעודה בתחום עיסוקם. לעיתים העובדים לומדים בקורסים לתעודה לאחר השלמת תואר אקדמי, כדרך לשכלל ולהעשיר את סל הכלים המקצועי, תוך פיתוח מיומנויות פרקטיות ומסוימות הנחוצות להם לתפקיד חדש. קיים מגוון רחב של קורסים לתעודה בתחום זה, ביניהם קורס שיווק באינטרנט, קורס שיווק ברשתות חברתיות, קורסים בתחום הקידום ו – PPC, קורס איקומרס ועוד מגוון רחב של הכשרות.


חשוב לציין כי תחום זה נחשב דינמי במיוחד, ההנחיות והנהלים שעל פיהם עובדות החברות הגדולות כגון גוגל ופייסבוק משתנים בקצב מהיר ביותר, מה שמצריך מן העובדים למידה מתמדת כדי להתעדכן בכל החידושים וההתפתחויות. מסיבה זו, ארגונים רבים שולחים את עובדיהם להשתלמויות או קורסים על חשבון המעסיק. ישנם גם עובדים רבים שמחליטים ללמוד עצמאית בקורסים שונים כדי לשמור על רלוונטיות בשוק התחרותי.

 

שירות אישי חינם

צריך פרטים על לימודים בתחום?

רוצה לדעת יותר על משכורות דיגיטל?

רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור
Whatsapp Whatsapp