רוצה פרטים על תואר שני בתקשורת שיווקית?

שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

תואר שני בתקשורת שיווקית

רוצה לדעת על ההטבות שניתן לקבל בעקבות הקורונה? רוצה לדעת על תואר שני בתקשורת שיווקית? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות. השוואת מחירים, מלגות, תנאי קבלה, מסלולים וכו'. רוצה לדעת מה טוב בשבילך? רוצה לקבל החלטה? אנחנו בקשר עם מאות מוסדות לימוד המציגים אלפי מסלולי לימוד שונים.

 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל92% מהגולשים.

 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


תואר שני בתקשורת בהתמחות תקשורת שיווקית ואסטרטגיה דיגיטלית


תקשורת שיווקית מוגדרת כשימוש בפלטפורמות מדיה לצורך קידום הפעילות של ארגונים. קיימות זירות מדיה שונות שבהן עסקים יכולים להשתמש, החל מאפיקים מסורתיים כגון עיתונות וטלוויזיה ועד לכלים דיגיטליים חדשניים ברשתות החברתיות. ענף השיווק מתאפיין בדינמיות רבה וממש כשם שהחברה שלנו משתנה באופן תדיר גם הפעילות השיווקית ברשת צריכה להיות גמישה במיוחד כדי להתאים להתפתחויות העדכניות ביותר ולהישאר רלוונטית. מנהלים ועובדים בתחום זה נדרשים להבין את הצורכים של קהל היעד, ולבנות את האסטרטגיה הפרסומית שלהם כדי להביא להצלחת הקמפיין וכך גם להגדלת הרווחיות של החברה.


עובדים בתחומי השיווק, הדיגיטל והמדיה החדשה המעוניינים להכיר מקרוב כלים חדשים לקידום הפעילות הארגונית יכולים לקבלם בתואר השני בתקשורת שיווקית המתקיים במוסדות לימוד שונים. זהו מסלול התמחות בתואר השני בתקשורת, ולעיתים הוא משותף גם לתואר השני במנהל עסקים. בתכנית זו ניתן לרכוש ידע וכלים ממתקדמים לצורך היכרות מעמיקה עם זירת המדיה השיווקית של היום, כלים בעזרתם ניתן לפתח את פתרונות השיווק של מחר.

 

למי מיועד התואר


המסלול מיועד לבוגרי תואר בתקשורת המעוניינים להמשיך להרחיב את הידע המקצועי שברשותם ולהכיר תיאוריות וכלים מתקדמים יותר בתחום המדיה, בדגש על ענף השיווק. כמו כן, המסלול יכול להתאים לאקדמאים העוסקים בפועל תחומי השיווק, המכירות והדיגיטל שברצונם לרכוש ידע מעמיק כדי לפתח את הקריירה ולפתוח אפשרויות תעסוקה חדשות. גם בוגרי תארים בתחומים כגון מנהל עסקים או פרסום יכולים במקרים מסוימים להשתלב במסלולים הללו, כדי לקבל נקודת מבט ייחודית על עולם התקשורת ולהרחיב את מומחיותם.

 

תכנית הלימודים


במהלך התואר השני בתקשורת בהתמחות זו הסטודנטים לומדים על הקשר שבין עולם המדיה לתחום השיווק, תוך היכרות עם תהליכים וטכנולוגיות עדכניים ומבוקשים בענף.


הם לומדים על מגוון כלים שיווקיים ותיאוריות מתחומי הפרסום, יחסי הציבור והדוברות ורוכשים את הכלים הנחוצים לתכנון ולפיתוח של אסטרטגיה שיווקית באפיקי מדיה שונים. בין היתר הם לומדים על אפשרויות יצירתיות לקידום מערך השיווק, על כלים עדכניים לניהול מותגים אונליין וכן מתוודעים לכלים להתמודדות עם משברים אסטרטגיים ולניהול נכון של מוניטין ברשת. הכלים הנלמדים מותאמים לתמורות עדכניות המתחוללות בזירה העסקית היום, הסטודנטים מתוודעים לדוגמאות ולמקרי בוחן מן התעשייה ויכולים להסיק מהן מסקנות גם לגבי הארגונים בהם הם פועלים.


ברבים מבין המסלולים, מושם דגש על תחום השיווק הדיגיטלי, ועל שיטות להובלת מערכי השיווק הארגוניים בעידן המהפכה הדיגיטלית. בהקשר זה הם דנים באופן ניהול קמפיינים דיגיטליים וניהול קהילות ברשת, ניהול רשתות חברתיות וניהול השיווק של מותגים בזירה המקוונת תוך התמקדות בצורכים הייחודיים של זירה זו. הם בוחנים גם כיצד לנתח את הנתונים הרבים ברשת לצורך הספקה של מסקנות עסקיות ושיווקיות יעילות לצורך קידום הארגון והעלאת רווחיו. כך הם מתוודעים למושגים כגון למידת מכונה, סייבר, ביג דאטה, אנליטיקה עסקית וכלים חדשניים נוספים שבהם יכולים להשתמש עובדים בתחום השיווק.

 

מתכונת הלימוד


משך התואר השני הוא כשנתיים. המסלול מתקיים לרוב כהתמחות שאותה ניתן לבחור במסגרת התואר. במרבית המקרים, התמחות זו פועלת כחלק מן התכנית ללא תזה, שבה כותבים עבודת גמר. במקרים רבים השיעורים מרוכזים ביום או יומיים בשבוע ולרוב מתקיימים בשעות הערב.


סטודנטים בתכנית זו לוקחים חלק בשיעורים עיוניים ובהם קורסי בחירה, חובה וסמינרים. כמו כן הם משתתפים בקורסים מעשיים שבהם מכירים מקרוב פלטפורמות מדיה ומתנסים בשימוש בטכנולוגיות שיווק מתקדמות. במרבית מוסדות הלימוד פועלות מעבדות בתחומי התקשורת וכן אולפנים שבהם ניתן התנסות בשידור ובהפקה.


במהלך לימודיהם, הסטודנטים יכולים פעמים רבות להיעזר במלגות לימודים לצורך סיוע במימון שכר הלימוד. המלגות מוענקות על ידי גורמים שונים, כגון מוסד הלימוד עצמו או קרנות וארגונים חיצוניים. ניתן למצוא קרנות שונות שפועלות לעידוד סטודנטים למקצועות התקשורת והשיווק, לצד סיוע המיועד לסטודנטים לתארים מתקדמים.

 

נושאי הלימוד


סטודנטים בהתמחות זו לומדים מגוון של נושאים, הנה כמה מהם:

 

 

  • ניהול מותג
  • ניהול קמפיינים
  • יצירתיות בשיווק
  • שפת גוף ורטוריקה
  • יחסי ציבור ודוברות
  • טכנולוגיות שכנועיות
  • פרסום בעידן הדיגיטלי
  • פסיכולוגיה בחוויית המשתמש
  • זכויות יוצרים ביצירה דיגיטלית
  • אסטרטגיה להקמת סטארט אפים
  • ועוד

 

תנאי קבלה


הקבלה למסלול נעשית על סמך ממוצע הציונים של המועמדים בתואר הראשון. במסגרת תנאי הקבלה לתואר שני בתקשורת, המועמדים נדרשים בדרך כלל להיות בוגרי תואר ראשון בתקשורת בממוצע ציונים גבוה, הממוצע משתנה ממוסד למוסד ומעת לעת. לעיתים יכולים להתקבל גם בוגרי תואר אקדמי בענפים משיקים שאינם תקשורת, כגון לימודי שיווק או מנהל עסקים, קבלתם מותנית במעבר קורסי השלמה מתאימים לפי שיקולי המוסד. כמו כן, במקרים מסוימים מתקיימים מבחני מיון וכניסה, או ראיונות אישיים שבהם נבדקת התאמתם של המועמדים לתכנית, לעיתים נבדק גם ניסיון מקצועי רלוונטי של המועמדים, כגון עבודה בארגונים וחברות בתחום השיווק הדיגיטלי והמדיה.

 

תעודה


לסטודנטים המשלימים את כל חובות הלימודים בהצלחה מוענקת תואר שני MA בתקשורת. לרוב תחום ההתמחות מצויין על גבי תעודה נפרדת או ספח המצורפים לתואר המוסמך, ולעיתים מפורטים על גיליון הציונים בלבד.

 

אפשרויות תעסוקה


בתום התואר השני הסטודנטים יכולים להשתמש בידע ובכלים הנלמדים כדי לקדם את הקריירה או להשתלב בקריירה חדשה באפיקים שונים, בהם בענפי השיווק, הפרסום, הדיגיטל והמדיה. בין התפקידים אותם יכולים למלא נכללים מנהלי שיווק דיגיטלי, מנהלי דיגיטל (תפקיד הידוע גם בכינוי CDO, או Chief Digital Officer), מנהלי מדיה חברתית ומנהלי טרנספורמציה דיגיטלית. במשרדי פרסום הם יכולים למלא קשת רחבה של תפקידים כגון תקציבאים, מתכנני מדיה, חוקרי אסטרטגיה שיווקית, מנהלי פרסום ועוד. כמו כן, הם יכולים להשתלב בתפקידי כרייה וניתוח של נתונים שיווקיים עבור גופי תקשורת, חברות אינטרנט, ארגונים עסקיים ועוד.


אפשרות נוספת העומדת בפניהם היא לשמש יועצים בחברות דיגיטל ומשרדי פרסום ולהדריך מנהלים וצוותים לייעול הפעילות השיווקית שלהם בזירת האונליין. גם בסטארט אפים שונים ישנה דרישה לכוח אדם איכותי שיכול לסייע להובלת האסטרטגיה השיווקית ולהתאמה לצורכי השוק.


מוסמכים שמשלימים בהצלחה מסלול מחקרי לתואר שני יכולים להמשיך גם לתואר שלישי (דוקטורט) ולפתוח דלת לקריירה באקדמיה כמרצים וחוקרים. יש לציין כי מי שהם מוסמכי תואר שאיננו מחקרי יכולים במקרים מסוימים לעבור השלמות, להשלים את עבודת התזה ולהמשיך לתארים מתקדמים.


מוסדות


בין המוסדות שבהם מתקיימים מסלולים בתחום נכללים:


הקריה האקדמית אונו (קריית אונו):
במוסד זה מתקיימת תכנית לתואר שני באסטרטגיה דיגיטלית ותקשורת שיווקית, במסלול לימודי ערב. במסלול זה מתמקדים בהתחדשויות דינמיות בעולם הדיגיטלי, תוך התאמה לתמורות בתחומי המדיה והשיווק. הסטודנטים יכולים לבחור בין התמחות טרנספורמציה דיגיטלית שבה עוסקים בתחומים כגון אסטרטגיה ודאטה ארגונית, למידת מכונה ואנליטיקה עסקית; לבין התמחות תקשורת שיווקית שבה לומדים כלים בפרסום ויחסי ציבור המותאמים לניהול קמפיינים דיגיטליים וניהול משברים. התכנית מתקיימת במסגרת הפקולטה למנהל עסקים של מוסד הלימוד. ניתן למצוא בפקולטה זו מסלולים רבים לתואר שני במנהל עסקים בהתמחויות שונות, בהן תואר שני במנהל עסקים בהתמחות שיווק.

 

שירות אישי חינם

צריך פרטים על תואר שני בתקשורת שיווקית?

רוצה לדעת יותר על תואר שני בתקשורת שיווקית?

רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור

מוסדות לימוד תואר שני בתקשורת שיווקית

חוות דעת של סטודנטים: תואר שני בתקשורת

התקבלו 2 דירוגים בציון ממוצע 4.5 מתוך 5

טיפים ממומחים בנושא תואר שני בתקשורת

רענן שקד
המפתח להשתלבות בגופי תקשורת לחסרי ניסיון הוא יצירת קשר עם עורכים רלבנטיים, לבוא עם הצעות לכתבות או פרויקטים ובעיקר ליזום – פגישות, רעיונות, קונספטים. צריך לא לחשוש ולהציע את עצמך.
כדי להתבלט בתעשיית התקשורת צריך לזהות את הקול הייחודי שלך ואז לפתח אותו. חשוב לזהות מה הפרסונה היוצרת שלך, מה מייחד אותה ופשוט לדבוק בה, לשכלל אותה ולעשות איתה כמה שיותר. עם הזמן הקול שלך הופך להיות מזוהה ואנשים מתחילים לעקוב אחרייך. במונחים שיווקיים, מדובר על בנייה של מותג אישי, אבל המותג הזה חייב להתבסס על הקול הייחודי שאנחנו מביאים.
רענן שקד
עיתונאי
Whatsapp Whatsapp