קורס אסטרטגיות שיווק דיגיטלי בתפנית האוניברסיטה הפתוחה

שירות אישי - צור קשר

מכללת תפנית

קורס אסטרטגיות בשיווק דיגיטלי בתפנית – בית הספר למנהלים של האוניברסיטה הפתוחה


בעידן האינטרנט, הולכת ועולה החשיבות של תחום הדיגיטל אצל חברות ועסקים שונים, גדולים כקטנים. רשתות חברתיות וכלים חדשים לפרסום צומחים ומתפתחים כל העת, כאשר כל אחת מהן מאפשרת לפנייה לקהל יעד שונה, ומצריכה שימוש באסטרטגיות שיווקיות שונות.


מעבר לכך, עולה גם ההבנה לגבי מרכזיות אתרי האינטרנט והמיתוג של החברה, וכן להצלחה העסקית אליה יכול לתרום קידום אתרים מוצלח דרך מנועי החיפוש השונים.


אמצעים טכנולוגיים אלו משתנים תדיר, ועל כן ממנהלים נדרש להתעדכן ולרענן את הידע בו הם מחזיקים, ולעמוד בקצב האירועים וההתפתחויות.


מי שמעוניינים לרכוש היכרות עכשווית עם תחום הדיגיטל, יכולים להשתתף בקורס שיווק דיגיטלי שמתקיים במתכונת מקוונת בתפנית – בית הספר למנהלים של האוניברסיטה הפתוחה.


תכנית הלימודים


במהלך הקורס, הסטודנטים רוכשים ידע וכלים מקצועיים לצורך בניית אסטרטגיות שיווק עבור פלטפורמות דיגיטליות, החל משלב התכנון וכלה בשלב היישום. המיומנויות אותם הם מקבלים במהלך לימודיהם מאפשרות להם לבנות תכניות פעולה לחברות וארגונים שעוסקים הן בתחומי המוצר והן בתחומי השירות.


בתחילת הלימודים, הסטודנטים סוקרים את עולם המונחים המקצועי בעולם הדיגיטל, וכך לומדים להכיר לעומק את תהליכי גיבוש האסטרטגיות השיווקיות, וכן את הדרכים לבצע מעקב על הצלחתן. הסטודנטים סוקרים את עולם ה – SEO, קידום האתרים האורגני, וכן לומדים על אופני השיווק ברשתות החברתיות השונות, ביניהן פייסבוק, אינסטגרם, לינקדאין ויוטיוב.


מעבר לכך, הם רוכשים הבנה בקידום קמפיינים דרך גוגל, כולל כלים שנמצאים בשימוש נפוץ בתעשייה, כמו גוגל אנליטיקס, המשמש לצרכים פרסומיים, כגון בדיקת מתחרים במנוע החיפוש של גוגל, מציאת מילות מפתח ששילובן בתוכן האתר יכול לעזור לקדם אותו, ועוד.


חלק חשוב מתכנית הלימודים מוקדש להקניית הבנה בתהליכי העומק הטכנולוגיים והחברתיים שמתרחשים בשנים האחרונות, והפיתוחים של חברות שונות בתחומי הפרסום לצורך עמידה בקצב האירועים והשינויים.


מתכונת הלימודים


הקורס מונה 8 מפגשים, אשר מתקיימים במתכונת חד שבועית בשעות הערב. כל מפגש אורך כ – 4 שעות אקדמיות, כך שהיקפו הכולל של הקורס הוא 32 שעות אקדמיות.


הקורס המקוון נערך באמצעות פלטפורמה מתוקשבת אונליין, שמאפשרת לצפות בהרצאות לייב דרך האינטרנט, לגשת להקלטות השיעורים וכן לחומרי לימוד והעשרה, וגם להתייעץ עם המרצים באמצעות פורום ייעודי.


נושאי הלימוד

 

  • קידום אתרים
  • גוגל אנליטיקס
  • מבוא לרשתות חברתיות
  • ערוצי שיווק דיגיטליים
  • קופירייטינג ויצירת תוכן
  • מחקר מתחרים בגוגל
  • ועוד


על סגל ההוראה


המרצה בקורס הוא מהנדס תעשייה וניהול בהשכלתו, מנכ"ל חברה לקידום אתרים ושיווק דיגיטלי, שעוסק בתחום מזה שנים רבות, ובקיא בנושאי כתיבת תוכן, מיתוג, ופרסום.


בין נושאי ההתמחות שלו ניתן למנות ייעוץ דיגיטל לחברות וארגונים, הובלת אסטרטגיות שיווקיות בארגונים. נוסף על כך, הוא בעל ניסיון בהוראה במכללות מקצועיות ובמוסדות אקדמיים.


על מוסד הלימודים


בתפנית, בית הספר למנהלים של האוניברסיטה הפתוחה, קיימים מספר מרכזי לימוד במגוון תחומים עדכניים ורלבנטיים למנהלים. הלימודים בהם מיועדים בעיקר עבור מי שעוסקים בניהול ובפיתוח חברות ועסקים, ומי שרוצים להתקדם מבחינה מקצועית ולהוסיף עוד כלים לארגז הכלים שלהם.


נוסף על הקורסים הפרונטליים, בתפנית פועל גם מרכז ללמידה מקוונת, בו נערכים קורסים אונליין בפלטפורמה מתוקשבת ייעודית. בין הקורסים, ניתן למנות קורס ניהול פיננסי, קורס ניהול משאבי אנוש, וקורס אי קומרס לפעילות עסקית באינטרנט.


חלק מהקורסים בתפנית מאפשרים גם לקבל הכרה בנקודות זכות עבור לימודי מדעי החברה והרוח באוניברסיטה הפתוחה, לתואר ראשון.


תנאי קבלה


קהל היעד של הקורס הוא מנהלים בתחומי השיווק, ניהול המכירות, ניהול שירות הלקוחות, ניהול המותג, ועוד, וכן בעלי עסקים שמעוניינים לקבל היכרות עם התחום לצורך קידום העסק – הן באופן אורגני והן באופן פרסומי.


מעבר לכך, יכולים להשתתף בקורס גם כותבי תוכן שמעוניינים לקבל היכרות עם הדרישות החדשות המשתנות של הפלטפורמות הדיגיטליות.


תעודה


בסיום הקורס, מי שעומדים בחובותיהם זכאים לתעודת גמר דיגיטלית מטעם תפנית.
 

עוד מסלולי לימוד - מכללת תפנית

ssssssssss
Whatsapp Whatsapp