תואר ראשון בתקשורת ושיווק טכנולוגי דו חוגי במכללה האקדמית ספיר

תואר ראשון בתקשורת ושיווק טכנולוגי דו חוגי במכללה האקדמית ספיר

תואר ראשון בתקשורת ושיווק טכנולוגי במסלול דו חוגי במכללה האקדמית ספיר

 

המסלול אינו פעיל

 

במכללה האקדמית ספיר יכולים הסטודנטים ללמוד בתכנית דו חוגית לתואר ראשון בתקשורת ושיווק טכנולוגי. מסלול זה מתאים למעוניינים להכיר הן את עולם המדיה והן את תחום השיווק, ולמי שמעוניינים להשתלב בהמשך דרכם בקריירה בענף השיווק הדיגיטלי והמדיה הדיגיטלית. כיום שוק זה נחשב לדינמי במיוחד ומן העובדים נדרש ידע משולב ורב תחומי, הן בתחום השיווק והעסקים והן בענפי המדיה השונים. לימודים במסלול זה יכולים לסייע לסטודנטים לרכוש את הידע והכלים הנחוצים לשם כך.


בתכנית זו הסטודנטים משלבים בין תואר ראשון בתקשורת ובין לימודי שיווק טכנולוגי, כאשר הם לומדים קורסים משני החוגים ורוכשים ידע בשני הענפים במקביל. בפני בוגרי הלימודים נפתחות מגוון אפשרויות בשוק העבודה, בייחוד בתחום השיווק הדיגיטלי, המדיה הדיגיטלית ובערוצי התקשורת השונים.

 

תכנית הלימודים


סטודנטים במסלול זה רוכשים ידע תיאורטי, מעשי, טכנולוגי ועסקי הנחוץ להשתלבות בתחום השיווק הדיגיטלי.


הם לומדים על תהליכים שיווקיים ועסקיים הרלוונטיים בניהול של טכנולוגיות דיגיטליות ושיווקיות מתקדמות. נוסף על כך, הם מעמיקים בתיאוריות בתחום המדיה ובוחנים כלים עכשוויים שבהם משתמשים אנשי המקצוע בתחום השיווק הדיגיטלי.

 

מתכונת הלימוד


אורכם של הלימודים במסלול דו חוגי זה הוא שלוש שנים. כל שנה אקדמית כוללת שני סמסטרים, בסתיו ובאביב. הלימודים נערכים בארבעה ימים במהלך השבוע, כאשר הסטודנטים לומדים בשני ימים קורסים של תחום התקשורת ובשני ימים נוספים את הקורסים

של תחום השיווק הטכנולוגי.


במהלך לימודיהם, הם לוקחים חלק במגוון של קורסי חובה ובחירה של שני המקצועות. כמו כן הם משתתפים בסדנאות פרקטיות בתחומי המדיה ובעולם השיווק דרכם הם יכולים להכיר מקרוב תהליכים אקטואליים וכן לצבור ניסיון מעשי. לקראת סיום הלימודים עליהם לערוך פרויקט גמר שבו מיישמים את הנושאים הנלמדים.


חיילים משוחררים יכולים להיות זכאים לשנה אקדמית ראשונה חינם במסגרת לימודיהם בתכנית. סיוע זה מוענק על ידי הקרן לחיילים משוחררים בהתאם לחוק ולהנחיות, לזכאים לכך.

 

נושאי הלימוד


בין הנושאים הנלמדים במסגרת התכנית נכללים:

 

 

  • ניהול מותג
  • שיווק בין לאומי
  • חברה ותקשורת
  • התנהגות צרכנים
  • חקר שווקים טכנולוגיים
  • אסטרטגיות המחרה ותמחור
  • ועוד

 

סגל הוראה


ראש המחלקה לשיווק טכנולוגי הוא דוקטור שתחומי מחקרו כוללים בין היתר ניהול חדשנות וניהול מערכות בריאות.


בראש המחלקה לתקשורת של המכללה עומד חוקר בעל תואר דוקטור, שבמחקריו עוסק בין היתר בתהליכים חברתיים ואתניים בפריפריה, ובסוגיות חברתיות ופוליטיות בתקשורת ההמונים הישראלית.

 

על מוסד הלימוד


במכללה האקדמית ספיר יכולים הסטודנטים למצוא שילובים דו חוגיים נוספים, בינים שילוב של תואר ראשון בתקשורת עם לימודים רב תחומיים. בין המקצועות הנוספים לתואר ראשון שאותם ניתן ללמוד במסגרת חד חוגית נכללים לימודי תרבות יצירה והפקה, לימודי אמנות הקול והמסך, לימודי מדעי המחשב, לימודי ניהול תעשייתי, לימודי כלכלה וניהול, לימודי מנהל ומדיניות ציבורית, לימודי עבודה סוציאלית ועוד. במוסד הלימוד מתקיימות גם תכניות לתואר שני, שבהן ניתן להרחיב ולהעמיק את הידע והכלים הפרקטיים.

 

תנאי קבלה


סטודנטים המעוניינים להתקבל ללימודים בתכנית זו נדרשים לתעודת בגרות מלאה בממוצע ציונים של לפחות 75. כמו כן, יש צורך בבגרות באנגלית ברמת 5 יחידות לימוד בציון 65 ומעלה, או ברמת 4 יחידות בציון 70 ומעלה. המועמדים צריכים להציג ציון סיווג באנגלית עד לתחילת שנת הלימודים, כגון דרך היבחנות בבחינת אמיר"ם או אמי"ר. המועמדים שברשותם בגרות בממוצע הנדרש מתקבלים במעמד מן המניין אחרי תהליך מיון שבו נכללת בחינת קבלה וחיבור וכן ראיון אישי שנכון לעתה נערך באמצעות "זום". מועמדים לשנת הלימודים תשפ"א אינם נדרשים נכון לעתה להציג ציון בפסיכומטרי. מומלץ לפנות אל מוסד הלימוד לקבלת הפרטים המדויקים והעדכניים ביותר לגבי תנאי הקבלה.

 

תעודה


לסטודנטים המסיימים בהצלחה את כל חובותיהם בתכנית זו מוענק תואר ראשון BA בתקשורת ותואר ראשון BA בשיווק טכנולוגי על ידי המכללה האקדמית ספיר.

עוד מסלולי לימוד - המכללה האקדמית ספיר