קורס ניהול ושיווק קליניקה במכללת מירב - האוניברסיטה הפתוחה

שירות אישי - צור קשר

מכללת מירב - רפואה משלימה

קורס ניהול ושיווק קליניקה בבית ספר מירב לרפואה משלימה -האוניברסיטה הפתוחה

 

קורס ניהול ושיווק קליניקה בבית הספר מירב בלימודי החוץ באוניברסיטה הפתוחה מתאים למטפלים משלל זרמים וגישות ברפואה האלטרנטיבית ובתחומי האימון המעוניינים להגדיל את ההצלחה העסקית ולקדם את העסקים שלהם.


במהלך הקורס נלמדים כלים פרקטיים לניהול קליניקה ולשיווקה בהצלחה. קורס זה מותאם במיוחד לעולמם של המטפלים ובו הם יכולים לבנות סל מיומנויות נרחב בעזרתו ניתן להקים, לשווק ולנהל קליניקות עם קהל לקוחות ממוקד ואיכותי, באופן משגשג.

 

הקורס מתקיים בשלוחת מוסד הלימוד בתל אביב


תכנית הלימודים


במהלך הקורס המשתתפים הופכים את הכישורים המקצועיים שברשותם לכלים להצלחה עסקית ולפיתוח הפרנסה. לאורך ההכשרה הם מכירים דרכים להגדלת מספר המטופלים בקליניקה וכן מפתחים מיומנויות מכירה ושיווק עצמי. בתכנית משלבים בין ידע בשיווק ומכירות לבין כלים ניהוליים וחשיבה עסקית שיכולים לסייע לקידום של עסקים וקליניקות בתחום הרפואה האלטרנטיבית.


המשתתפים מכירים מגוון של כלים להשגת תוצאות עסקיות יעילות ורצויות. כלים אלה מותאמים במיוחד למקצועות הטיפול והאימון ברפואה המשלימה תוך עיסוק בנושאים מתוך עולמם של מטפלים ומחיי היום יום שלהם בעסק. בתחילת התכנית בוחנים שיטות לבניית תכנית עסקית ולגיבוש חזון עסקי תוך הטמעת ערכי החשיבה החיובית. כמו כן, לומדים על דרכים להגדרה יעילה של קהל היעד וסוגי המטופלים, לתמחור ולהגדרה של סל השירותים שאותו מעניקים המטופלים. בהמשך הם עוסקים בשיטות שיווק ונטוורקינג פעילות וכן בכלים לשיווק דיגיטלי ברשתות החברתיות. נוסף על כך, הם מתוודעים לכלים בכתיבה שיווקית של פוסטים ותכנים, ולבנייה של תכניות עבודה. הם סוקרים גם דרכים להתמודדות עם חסמים וחוסר מוטיבציה ולבנייתם של הרגלים עסקיים חדשים ויעילים.

 

מתכונת הלימוד


היקף הקורס 8 מפגשים והוא נפרש על פני 32 שעות אקדמיות, היקף התכנית נתון לשינוי על פי דרישה.


התכנית מורכבת מהרצאות עיוניות וכן ממגוון של דוגמאות וניתוח מקרים מן השטח המותאמים לעולם הטיפולי ממנו מגיעים המשתתפים. הם דנים בדילמות מקצועיות ועורכים דיונים משותפים שבהם מתקיימת למידת עמיתים ותמיכה הדדית בין המשתתפים. דרך התרגולים הם מפתחים חשיבה עסקית, בונים את הביטחון העצמי והמוטיבציה לפיתוח העסק ובונים סל מיומנויות בו ניתן להשתמש לניהול הקליניקה.

 

נושאי הלימוד


בין הנושאים הנכללים במסגרת הקורס נכללים גם התחומים הבאים:

 

 

  • שיווק דיגיטלי
  • בידול שיווקי בשוק
  • תמחור והגדלת ההכנסות
  • כתיבה שיווקית למטפלים
  • מרכיבי ההצלחה העסקית
  • נטוורקינג לקידום קליניקות
  • בניית תכנית עסקית ויעדים
  • מיקוד עסקי והגדרת מטופלים
  • שיחות מכירה ובניית מסרים שיווקיים
  • ועוד

 

סגל הוראה


מרצת הקורס היא יועצת עסקית למטפלים, ומלווה תרפיסטים להקמה ולקידום הקליניקות. כמו כן, היא מנסה סדנאות ומלמדת בקורס בתחום הפיתוח העסקי ובתחום הנחיית הקבוצות. ברשותה ניסיון של 20 שנה בתפקידי ניהול ושיווק בארגונים גדולים וכן היא בעלת חברה להצגות והרצאות לארגונים. נוסף על כך, היא עוסקת באימון לקידום אורח חיים בריא.

 

על מוסד הלימוד

 

מכללת מירב היא מוסד לימודי תעודה במקצועות הרפואה המשלימה. במכללה, המופעלת על ידי לימודי החוץ באוניברסיטה הפתוחה, ניתן לקחת חלק במגוון של הכשרות, חלק מהקורסים מיועדים למעוניינים לרכוש את הכלים להשתלבות לראשונה בענפי הטיפול האלטרנטיבי וחלק מהם מתאימים למטפלים מנוסים יותר שברצונם לפתח ולהרחיב את סל הכלים המקצועי. בין הקורסים הנלמדים במוסד זה אפשר למצוא קורס רפלקסולוגיה, קורס עיסוי רפואי, קורס תזונה וצמחי מרפא, קורס ארומתרפיה, קורס NLP, קורס רפלקסולוגיה למשפחה ומבחר הכשרות נוספות.

 

תנאי קבלה וקהל יעד


קורס זה מיועד למטפלים בגישות שונות ברפואה האלטרנטיבית והקונבנציונלית, המעוניינים לקבל כלים לניהול של קליניקות ולשיווק שלהן. הוא יכול להתאים בין היתר למטפלים בגישת גוף נפש, למטפלי ומאמני NLP, לעוסקים באימון אישי, למדריכי הורים, לדיאטנים, לפיזיותרפיסטים, לפסיכולוגים ולמטפלים נוספים.


המסלול מתאים הן למטפלים ומאמנים בתחילת דרכם הנמצאים לאחר סיום הלימודים ועומדים בפני פתיחת קליניקה עצמאית משלהם, והן למטפלים מנוסים יותר ובעלי קליניקה שמעוניינים להגדיל את הפעילות העסקית ולהרחיב את קהל הלקוחות. כמו כן, יכולים ללמוד בו גם מטפלים שעבדו עד כה כשכירים וברצונם לצאת לדרך עצמאית ולפתוח קליניקות.

 

ssssssssss
Whatsapp Whatsapp