רוצה פרטים על קורס אסטרטגיה שיווקית?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

קורס אסטרטגיה שיווקית

רוצה לדעת על קורס אסטרטגיה שיווקית? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד. 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם
שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


קורס אסטרטגיות שיווק

 

האסטרטגיה השיווקית של ארגונים וחברות מגדירה את הדרכים שבהן עליהם לפעול כדי לממש את מטרותיהן. באמצעות אסטרטגיה נכונה, ניתן ליצור ביקוש למוצר או לשירות מסוים, על מנת לפנות ללקוחות פוטנציאליים חדשים או לבסס את עצמם בקרב לקוחות קיימים.


האסטרטגיה השיווקית נגזרת מתוך זו העסקית, ועל כן צריכה לשקף את מטרות הארגון ולקבוע דרכי פעולה הולמות להשגתן. מי שעוסקים בגיבוש אסטרטגיה זו, נדרשים להחזיק בידע מקיף שמאפשר להם לגבש קונספט שיווקי מבדל, באמצעות חקר שוק והתאמת ערוצי השיווק לקהל היעד של העסק, וכן שימור לקוחות קיימים.


ההבנה המעמיקה הנחוצה לעיסוק בתחום זה, יכולה להועיל הן למנהלים במגוון תפקידים בארגונים ובחברות שונות, והן לעצמאים ולבעלי עסקים שמעוניינים להגדיל את מאגר הלקוחות שלהם ולקדם את עצמם.


כדי לקבל את הידע ואת הכלים לתכנון, גיבוש ויישום אסטרטגיה שיווקית, ניתן להשתתף בהכשרות מקצועיות ובקורסים, המוצעים במגוון מוסדות לימוד ברחבי הארץ.


תכנית הלימודים


התכנים משתנים בהתאם למשך מסלול הלימודים ולקהל היעד שלו, אך לרוב הם משלבים במסגרתם כלים לניתוח שוק, כולל שיטות מחקר שונות וכן דרכים לאיסוף מידע. הסטודנטים לומדים כיצד לבצע מיתוג מועיל של העסק או הארגון בהם הם פועלים, וכיצד לגבש תכנית לפרסום.


משמעותו של עידן המידע בו אנו חיים היא שתחום הפרסום מסתמך רבות על ניתוח דאטה ומיצויה לצורך התאמה אישית של פרסומים ללקוחות. הסטודנטים רוכשים דרכים שונות לאיסוף מידע, ולומדים על הפלטפורמות השונות לפרסום וכיצד להתאים אותן לכל לקוח.


מעבר לכך, ברוב הקורסים שמים דגש על הקניית שליטה טכנולוגית ברשתות החברתיות השונות, וכלי שיווק דיגיטליים מגוונים כמו גוגל אדוורדס. בחלק מהקורסים אף רוכשים הבנה בכתיבת תוכן באמצעות כללי SEO לקידום אתרים במנועי חיפוש, כדי לוודא את הופעת העסק בראש תוצאות החיפוש בגוגל.


כמו כן, הם לומדים להבין את ההבדלים בין סוגי קידום שונים, כגון אורגני וממומן, מתי עדיף להשתמש בכל אחד מהם וכיצד לבצע בהם שימוש מועיל ואפקטיבי.

 


מתכונת הלימודים


היקפם של הקורסים משתנה בהתאם להיקף תכניות הלימוד, כאשר רבים מהם מתקיימים במתכונת של מפגש פעם בשבוע לאורך מספר שבועות. כך למשל, חלק מתכניות הלימוד יכולות למנות כ -8 מפגשים, וחלק מהן יכולות למנות 16 מפגשים או אף להיפרש על פני תקופת זמן ארוכה מזאת.


מתכונות הלימודים בהכשרות השונות מותאמות לאנשים עובדים, ועל כן המפגשים לרוב נערכים בשעות הערב או בימי שישי בבוקר.


רבים מהקורסים משלבים פן מעשי נרחב, כך שבעלי עסקים ומנהלי שיווק ופרסום יכולים לגבש אסטרטגיה המתאימה לארגונים בהם הם פועלים. בחלק מהקורסים דנים במהלך הלימודים במקרי בוחן, המאפשרים לנתח סוגיות אמיתיות מהתעשייה.


נוסף על כך, חלק ממוסדות הלימוד עורכים שיתופי פעולה עם חברות שונות במשק, ומאפשרים לסטודנטים לבצע פרויקטים עבורם, כדי לצבור ניסיון בעבודה בשטח.


נושאי הלימוד


נושאי הלימוד משתנים בין קורס לקורס, בהתאם לקהל היעד, לרמתו, וכן להיקפו. חלק מהתכנים הנלמדים בקורסים כוללים:

 

 

  • משפכים שיווקיים
  • מודלים לניתוח שוק
  • קידום עסקים בגוגל
  • שיטות מחקר ואיסוף מידע
  • קידום אתרים באמצעות SEO
  • תכנון אסטרטגי בעולם הדיגיטלי
  • מיתוג מוצרים ושירותים וניהול מותגים
  • שימוש בדאטה לפרסום מותאם ללקוחות
  • קידום אורגני וממומן ברשתות החברתיות
  • ועוד


על סגל ההוראה


המרצים בקורסים השונים הם לרוב מומחים המגיעים מעולם הפרסום, המתמחים בשיווק ברשתות החברתיות ובקידום ממומן, אנשי קריאייטיב ושיווק דיגיטלי, וכן מומחים למסחר אלקטרוני, אינטרנט וטכנולוגיה.


במרבית ההכשרות המקצועיות, המרצים משלבים בין ידע תיאורטי והיכרות עם תכנים עיוניים ובין ידע מעשי וכלים פרקטיים המגיעים מתוך ניסיון ענף בתעשייה.


רבים מהקורסים מיועדים למי שבמסגרת עבודתם או ניהול העסק שלהם, נדרשים לגבש וליישם אסטרטגיה אישית. בקורסים אלו, המרצים מייעצים לסטודנטים, מעניקים להם תמיכה וליווי אישיים בעת בניית תכנית זו.

 


על מוסדות הלימוד


ברחבי הארץ מוצעים קורסים והכשרות מקצועיות העוסקים בהיבטים שונים של תחום זה. בין היתר, ניתן למנות:


היחידה ללימודי חוץ הטכניון (פרישה ארצית): קורס זה מיועד עבור מי שפועלים בתפקידים ניהוליים בארגונים מגוונים, ולהם ניסיון מוכח. על מנת להשתתף בקורס, עליהם להחזיק בתואר אקדמי או לעבור ראיון אישי על מנת לבחון את התאמתם.


היקפו של הקורס כ – 16 מפגשים, והוא נערך פעם בשבוע. שעות הלימוד משתנות בהתאם לקמפוס הנבחר ללימודים: בחיפה ובירושלים המפגשים נערכים בשעות הערב, ובתל אביב בימי שישי בשעות הבוקר.


להב פיתוח מנהלים (תל אביב): בארגון אקדמי זה, שפועל במסגרת אוניברסיטת תל אביב, ניתן להשתתף בקורס המיועד למנהלי מוצר, מנהלי מוצג, מנכ"לים, אנשי ומנהלי שיווק, ועוד.


במהלך הקורס, שמים דגש על טכנולוגיות מידע ורכישת כלים דיגיטליים. היקפו של הקורס כ - 10 מפגשים, והוא מתקיים אחת לשבוע בשעות הערב. סך שעות הלימוד בקורס הוא 60 שעות אקדמיות.


הזנק – בית הספר ליזמות עסקית (ירושלים): בבית הספר ניתן להשתתף בקורס שהיקפו כ – 8 מפגשים, שמשכם שעתיים אקדמיות כל אחד. במהלך הקורס, הסטודנטים מפתחים תפישה אסטרטגית עבור העסקים שלהם ומקבלים מיומנויות מכירתיות נחוצות.


בקורס שמים דגש על רכישת ידע מעשי, כאשר הסטודנטים מתרגלים את החומר הנלמד, ומי שזקוקים לכך מקבלים ליווי אישי תוך כדי הקמת העסק.


הבצפר – ביה"ס של חברות הפרסום והדיגיטל (תל אביב):
בבצפר ניתן להשתתף בקורס מקיף, שמשכו 9 חודשים ונערך פעמיים בשבוע בשעות הערב.


קורס זה מיועד למי שרוצים להתחיל את דרכם בתחומי השיווק, המיתוג וניהול האסטרטגיה. במהלך הלימודים, הסטודנטים מנתחים קמפיינים פרסומיים כמקרי בוחן שמאפשרים ללמוד על העבודה בשטח, בארץ ובעולם.


כמו כן, הם מבצעים פרויקטים עבור לקוחות במציאות, ורוכשים ידע בתכנון מדיה, בכתיבת בריפים, בשימוש במודלים לניתוח שוק וכן בשיטות מחקר ואיסוף דאטה.


כאן עובדים בכיף: בפירמת ייעוץ זו מוצע קורס מקוון שמאפשר לבנות אסטרטגיה שיווקית ולגזור מתוכה דרכי פעולה. הקורס מיועד לבעלי עסקים קטנים ובינוניים, וכן ליזמים, שרוצים לקדם את הבנתם בתחום זה.


הקורס מונה 8 הרצאות, שאורך כל אחת מהן הוא כשעה וחצי, וניתן לצפות בהן אונליין. נוסף על כך, נכללים בערכת הלימודים שני שיעורי העשרה.


תנאי קבלה


רוב מסלולי הלימוד מיועדים למי שיש להם ניסיון ניהולי מוכח, שעוסקים כבר בתפקידים במחלקות פרסום ושיווק, או שיש ברשותם עסק עצמאי.


בחלק מהקורסים אחת מדרישות הקבלה יכולה להיות תואר אקדמי, או מעבר ראיון אישי מול ועדת קבלה.


עם זאת, חלק מהקורסים מתאימים גם למי שרוצים להתחיל לקדם קריירה בתחום.

 


אפשרויות תעסוקה


לימודים אלו מיועדים לרכישת כלים פרקטיים שיכולים לסייע בקידום העסק או הארגון בו הבוגרים פועלים; הניסיון המעשי שעל רכישתו שמים דגש בקורסים השונים, יכול לאפשר לבוגרים להתקדם בקריירה קיימת, או לפתח אחת חדשה בתחום מבוקש.


השכר בתחום זה גבוה יחסית לממוצע במשק; השכר בשנה הראשונה בתחום עומד על כ – 10,000 שקלים בחודש, ועולה ל – 13,000 שקלים בחודש ואף יותר מכך לאחר מספר שנות עבודה בתחום. לאחר 10 שנים במקצוע, ניתן גם להגיע למשכורות חודשיות של 20,000 שקל ויותר מכך.

 

 

שירות אישי חינם

צריך פרטים על קורס אסטרטגיה שיווקית?

רוצה לדעת יותר על קורס אסטרטגיה שיווקית?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור