רוצה פרטים על תואר שני M.Teach מסלול חינוך יסודי?

שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

תואר שני MTeach לבית הספר היסודי

רוצה לדעת על ההטבות שניתן לקבל בעקבות הקורונה? רוצה לדעת על תואר שני M.Teach מסלול חינוך יסודי? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות. השוואת מחירים, מלגות, תנאי קבלה, מסלולים וכו'. רוצה לדעת מה טוב בשבילך? רוצה לקבל החלטה? אנחנו בקשר עם מאות מוסדות לימוד המציגים אלפי מסלולי לימוד שונים.

 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל92% מהגולשים.

 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


תואר שני M.Teach לבתי ספר יסודיים


תכניות הלימוד לתואר שני MTeach פותחו בשנים האחרונות, מתוך ראיית עולם המדגישה את מומחיותו של המורה, את תפקידו בחינוך בענף הידע אותו הוא מלמד, ואת הציפיות ממנו לבקיאות הן בפדגוגיה והן בעולם המקצועי של תחום הלימוד.


תכניות MTeach מהוות תכניות להסבת אקדמאים להוראה. במהלכם הסטודנטים רוכשים תואר שני בחינוך תחום הדעת אותו הם מעוניינים ללמד, בשילוב עם תעודת הוראה. ניתן להשתתף במסלול להוראת תלמידים במסלול בתי ספר על יסודיים, או במסלול הוראת תלמידים בבתי ספר יסודיים.


מסלולי הלימוד בתכנית מתמקדים במספר התמחויות בתחומים שבהם נחוצים מורים במשרד החינוך וביניהם ספרות, מקרא, מתמטיקה, אנגלית, וטבע.


מסלול MTeach לבתי ספר יסודיים מאפשר לסטודנטים לרכוש את הידע המקצועי בתחומים אלו, וכן לקבל את הכלים הפדגוגיים ואת הידע הפדגוגי התוכני ברמה אקדמית גבוהה. כך מכשירים מורים בעלי השכלה אקדמית וידיעה מעמיקה בנושאים שאותם הם מלמדים, שיכולים להעביר לתלמידיהם תכנים עדכניים ולהקנות להם כישורי חשיבה ביקורתית, יכולות למידה עצמאיות, התמודדות עם סוגיות מורכבות, וכן לסייע להם לפתח רגישות לתלמידיהם וללמוד כיצד להעביר חומר בהתאם לצרכים השונים של התלמידים, כולל ילדים בעלי צרכים מיוחדים.


המורים והמחנכים שעוברים את הכשרה MTeach במסלול יסודי, מקבלים מיומנויות לפיתוח היכולות הרגשיות, החברתיות והקוגניטיביות של ילדים בגילאים צעירים.

 


תכנית הלימודים


במהלך לימודיהם, הסטודנטים מעמיקים את תחומי הדעת שמהם הם מגיעים. הם מקבלים כישורים לתכנון, ביצוע והערכת תהליך הלמידה שלהם, וכן לומדים כיצד לאמוד את הישגי התלמידים ולהבין את הקשיים האינדיבידואליים של כל אחד מהם, ואת האתגרים הכיתתיים עמם יש להתמודד.


כמו כן, חלק חשוב מתכניות הלימודים MTeach כולל רכישת מיומנויות לעבודה עם הצוותים החינוכיים בבתי ספר ובמסגרות החינוך השונות, ולהשתתפות בקהילה החינוכית והמקצועית.


במסגרת תכנית הלימודים, הסטודנטים מקבלים הכשרה בשימוש באמצעים ממוחשבים מתקדמים ובסביבות למידה טכנולוגיות עדכניות. הם לומדים על גישות חינוכיות חדשות, על דרכים ללמד בצורה שוברת שגרה, כולל חשיבה מחוץ לקופסא, כמו גם רעיונות מתחום החינוך המכיל.


מתכונת הלימודים


הסטודנטים לומדים את התיאוריה בתחום הדעת המקצועי וכן בנושאים הפדגוגיים, וכן רוכשים כלים מעשיים ופרקטיים תוך התנסות מעשית בהוראה. כך הם מקבלים תובנות לגבי עבודתו של המחנך והמורה בשטח, כבר בזמן לימודיהם.


במהלך הלימודים בתכנית, נוסף על ענף הידע של ההתמחות הנבחרת, הסטודנטים מתמחים ומקבלים הסמכה גם בתחום ההוראה הכוללת. החינוך המתמטי בבתי ספר יסודיים ובפרט בכיתות א' וב', וכן הוראת מקצועות מדעיים והומניים שונים, מופקדים על מחנך הכיתה, שאחראי על מתן הידיעות במקצועות לימוד אלו ורבים נוספים, ולא רק בתחום התמחותו.


הסטודנטים מתנסים בעשייה כבר בעת הלימודים, ועליהם להשתתף בשבוע מרוכז של עבודה בשטח. במהלך שנה ב', הסטודנטים בתכנית יכולים לשלב לצד הלימודים גם התמחות מעשית (סטאז').


הלימודים נמשכים שנתיים, לא כולל לימודי ההשלמה הנדרשים מחלק מהמשתתפים.


פרישת ההרצאות משתנה בין מוסדות הלימוד, אך ברבים מהם התואר נפרש על פני יומיים בשבוע. בחלק ממוסדות הלימוד, אחד מהימים מוקדש ללימודים והשני לעבודה בשטח.


בחלק ממוסדות הלימוד, מתקיים סמסטר קיץ מרוכז בסיום השנה הראשונה ללימודים.


על מוסדות הלימוד


קיימים מספר מוסדות לימוד שבהם מוצע מסלול יסודי בתכנית:


מכללת לוינסקי לחינוך (פרישה ארצית): במכללה, במסגרתה פועלים קמפוס בתל אביב ובאילת, ניתן להשתתף במסלול MTeach לבתי ספר יסודיים ולקבל הן את הידע התיאורטי והן את הכלים החינוכיים המקצועיים, באמצעות השתתפות בסימולציות ובחינת תרחישים שיכולים לקרות בכיתה. במכללה מתמקדים בהקניית דרכי הוראה וגישות חינוכיות עדכניות, תוך שימת דגש על יכולות עבודה בקובצות ועל שימוש באמצעים טכנולוגיים: אייפדים, כיתות חכמות, וכן הלאה.


לימודי MTeach במכללה נפרשים על פני יום וחצי בשבוע בשנה א', ויום בשבוע בשנה ב'.


המכללה האקדמית בית ברל: תכנית MTeach במכללה מחולקת ליומיים בשבוע בשנה א', שאחד מהם מוקדש ללמידה עיונית, והשני לעבודה מעשית. הסטודנטים משתתפים לצד ההרצאות גם בימי עיון, וכן מקבלים ליווי ממדריך פדגוגי בעת התנסויות מעשיות בבתי ספר. ראש התכנית היא פרופסור המתמחה במנהיגות ומדיניות בחינוך.

 


הטבות ומלגות


חלק ממוסדות הלימוד מציעים מלגות למימון חלקי של שכר הלימוד מטעמם, למי שעומדים בקריטריונים אותם קובע כל מוסד.


כמו כן, קיימות גם מלגות אותן מציע משרד החינוך למי שעומדים בתנאים, וכן מטעם מפעל הפיס, גופים וקרנות נוספים.


מומלץ לבדוק את הזכאות מול הגורמים הרלבנטיים.

 


קהל יעד


תכנית הלימודים מיועדת להסבת אקדמאים שמעוניינים ברכישת תואר שני, נוסף על תעודת ההוראה.


תואר שני זה מתאים לאקדמאים בעלי תואר ראשון מאחד מענפי הידע הקרובים לתחומים שנלמדים במסגרת התכנית: מדעי הרוח, מדעי החברה, מדעי החיים ומדעים מדויקים. מי שיש להם תואר ראשון מתחום רחוק מהתחום אותו הם רוצים ללמד, נדרשים לקחת חלק בלימודי השלמה לפני שהם מתחילים את השתתפותם בתכנית.


לימודי ההשלמה למי שהתואר הראשון שלהם מגיע מעולם מרוחק לתחום אותו הם מעוניינים ללמד, יכולים להגיע להיקף של עד 26 שעות שבועיות. לימודים אלו אינם מוכרים עבור גמול השתלמות, למרות שהם חלק מלימודי התואר השני.


עבור מי שיש ברשותם תואר ראשון מתחום קרוב לתחום שאותו הם רוצים ללמד, יכולים להידרש להשתתף בהשלמות בהיקף 8 שעות שבועיות, לכל היותר, ללא צורך בהשתתפות בשנת השלמה מלאה.

 

 

תעודה


על מנת לסיים את שנה א' בהצלחה, יש לקבל ציון של 80 או יותר בהתנסות המעשית, וציון ממוצע כולל בקורסים של 75 ומעלה.
על מנת לעמוד בהצלחה בחובות האקדמיות לתואר השני, על הבוגרים לסיים את החובות לתואר בממוצע 70 ומעלה, וכן לסיים את ההתנסות המעשית בציון 80 ומעלה.


מי שמסיימים את תכנית MTeach בהצלחה ועומדים בדרישות אלו, זכאים לשתי תעודות:

 

 

  • תואר שני מוסמך בהוראה MTeach.

 

 

  • תעודת הוראה לבתי ספר יסודיים בתחום ההתמחות.


MTeach במסלול על יסודי


עבור מי שמעוניינים בהוראת גילאים גבוהים יותר, קיימת אפשרות גם להשתתף במסלול לתואר שני MTeach על יסודי. התכנית מוצעת במגוון מוסדות לימוד, וביניהם מכללת אחוה, מכללת לוינסקי לחינוך, המכללה האקדמית בית ברל, מכללת אורנים, מכללת דוד ילין, סמינר הקיבוצים.


במסגרתה, המשתתפים מתמחים בהוראתם של ענפי ידע מגוונים, וביניהם: אנגלית, לשון, מקרא, מתמטיקה, ערבית, תאטרון ודרמה, תקשורת, ספרות, היסטוריה ומחשבת ישראל, גיאוגרפיה, ביולוגיה-כימיה, ועוד.


תכניות לימודים אלו מתמקדות במאפיינים הייחודיים להוראת מתבגרים, בדילמות החינוכיות שמאפיינות הוראת גילאי נוער, וכן מקנות הכשרה גם בחינוך מיוחד למחוננים ולבעלי צרכים מיוחדים.

 


הסבת אקדמאים להוראה


קיימות אפשרויות גם לבעלי תואר ראשון שאינם מעוניינים ללמוד לתואר שני, ורוצים להתמקד בלימודים לתעודת הוראה. לימודים אלו מתאימים הן לאקדמאים והן למורים שברשותם רישיון הוראה ולא תעודת הוראה, ולמורים שרוצים להתמחות בהוראת ענף ידע נוסף.


תעודות הוראה לגילאים צעירים קיימות הן לגיל הרך, הן לבית הספר בהתמחויות שונות, וביניהם הסבת אקדמאים להוראת ספרות, הסבת אקדמאים להוראת מדעים, מקרא, חשבון, לשון ואנגלית.


במסגרת תכניות הלימוד הללו, הסטודנטים משתתפים בשיעורים ובהרצאות פרונטליות, מתנסים מעשית בעמידה מול כיתה, ובסיום הלימודים נדרשים לקחת חלק בסטאז'.


תכניות לימוד אלו מוצעות במגוון מוסדות להשכלה גבוהה, וביניהם מכללת אורנים, מכללת לוינסקי לחינוך, מכללת אחוה, סמינר הקיבוצים, ומוסדות רבים נוספים.
 

שירות אישי חינם

צריך פרטים על תואר שני M.Teach מסלול חינוך יסודי?

רוצה לדעת יותר על תואר שני M.Teach מסלול חינוך יסודי?

רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור

מוסדות לימוד תואר שני M.Teach מסלול חינוך יסודי

חוות דעת של סטודנטים: תואר שני בחינוך

התקבלו 336 דירוגים בציון ממוצע 4.1 מתוך 5

טיפים ממומחים בנושא תואר שני בחינוך

מיכל דליות
מיכל דליות, שאותה אתם כנראה מכירים כ"סופר נני", הגיעה לקריירה בהנחיית הורים אחרי עשייה ענפה בהוראה וגם היום רואה את עצמה כאשת חינוך. לדעתה, התשוקה למקצוע היא אחד הדברים שבונים "מורים לחיים":
"למורה יש השפעה אדירה. אני חושבת שמה שהופך מורה למורה בלתי נשכח, הוא העובדה שהוא מעביר את החומר בהתלהבות גם אחרי שנים במקצוע."
ומה התכונות שחשובות לדעתה לכל מורה?
"מורה צריך להיות בעל כריזמה וגם בעל תשוקה גדולה לעשות טוב. הוא גם צריך את הכלים המתאימים כדי לא להתייאש לאורך הדרך. לכן בעיני הצלחה בתחום החינוך מורכבת מרצון להמשיך לעמוד במשימה למרות כל המכשולים בדרך, וגם מהמשך הלימודים והעשרה."
מיכל דליות
אשת חינוך והוראה
Whatsapp Whatsapp