רוצה פרטים על קורס יחסי ציבור דיגיטליים?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

קורס יחסי ציבור דיגיטליים

רוצה לדעת על קורס יחסי ציבור דיגיטליים? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד. 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם
שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


קורס יח"צ דיגיטליים


תחום יחסי הציבור עובר לאחרונה מהפכה בעקבות עליית המדיה הדיגיטלית והתפקיד המכריע שהיא ממלאת בחיינו. אנשי יח"צ שמעוניינים לבלוט בשוק חייבים לשלוט היום בתחום יחסי הציבור הדיגיטליים, לפתח חשיבה חדשנית, ולדעת לנווט בזירה הדינמית והתחרותית של הרשתות החברתיות כדי להצליח ולהציע פתרונות איכותיים ללקוחותיהם.


אם בעבר התמקדו קמפיינים שיווקיים בזירות כגון טלוויזיה או רדיו, כיום עיקר הפעילות עוברת לרשת. גם בתחום יחסי הציבור חשיבותו של הדיגיטל הפכה לגדולה לאין שיעור. ארגונים וחברות שאינם מקדמים פעילות שיווקית בסביבה המקוונת יתקשו לרוב לעמוד בתחרות הגדולה שמאפיינת את העולם העסקי של היום. קמפיינים ביח"צ עוברים כיום לזירות חדשות ואינסטגרם, פייסבוק, טוויטר ואחרים משמשים פלטפורמות מרכזיות בענף.


המעוניינים להכיר את אוצר המילים של השיווק בעידן הטכנולוגי החדש יכולים לקחת חלק בקורס יחסי ציבור דיגיטליים. תכנית זו מתמקדת בכלים הנחוצים כדי ליצר באזז תקשורתי בזירת האונליין ובתהליכי קידום ומיתוג המותאמים לשוק של היום. הקורס מכיר אנשי מקצוע שיכולים להשתלב בקמפיינים עבור שלל סוגי לקוחות, מארגונים גדולים ועד עסקים קטנים.

 


תכנית הלימודים


במהלך הקורס הסטודנטים רוכשים ידע נרחב בתחום יחסי הציבור והשינויים המתחוללים בו כיום. הם עוסקים גם בענפים משיקים כגון דוברות, פרסום ושיווק ומתוודעים לכלים פרקטיים לבנייה של קמפיינים שיווקיים המותאמים לצורכי הלקוח. יש לציין כי בכל קורס תכנית הלימודים עשויה לתת דגש על היבטים אחרים בתחום, כגון פלטפורמות שונות לשיווק.


הסטודנטים בוחנים שורה של טכנולוגיות ויישומים שבהם משתמשים בתחום זה כדי ליצור תהודה ברשתות החברתיות כגון יצירת סרטונים ויראליים, פיתוח דיונים בקבוצות פייסבוק ועוד. הם בוחנים את התמורות המתחוללות בתחום עיסוק זה ולומדים על ההבדלים בין תהליכי העבודה בעבר לעומת שיטות חדשניות יותר למיתוג ולעבודה מול קהלים ברשת. כך הם עוסקים בדילמות

עדכניות של אנשי המקצוע ובאתגרים עמם הם מתמודדים במסגרת עבודתם השוטפת.


נוסף על כך, נלמדים גם תהליכי ההתנהלות מול גורמים נוספים במערכת כגון מול עיתונאים, פרסומאים ולקוחות, וכן שיטות לטיפול במשברים תקשורתיים באופן יעיל ומהיר. בדרך כלל נלמדים היבטים בכתיבה שיווקית ובהתאמה של השפה לקמפיין ולפלטפורמה שבה הוא מתפרסם.

 

מתכונת הלימוד


אורך הקורסים נע לרוב בין כמה חודשים לחצי שנה. כדי להתאים ללוח הזמנים של אנשים עובדים, במרבית המקרים התכניות מתקיימות במתכונת קורס ערב שבה נערכים שיעורים פעם או פעמיים במהלך השבוע.


במסלולי הלימוד השונים שואפים לסייע למשתתפים לפתח מיומנויות מקצועיות פרקטיות החשובות לעובדים בענף זה. משום כך משולבים בשיעורים תכנים מעשיים כגון תרגילים, דיונים כיתתיים, ניתוח אירועי מקרה וסדנאות שבהן מתנסים בפועל בדוגמאות מן השטח כגון ניתוח של קמפיינים או תכנון של אסטרטגיה שיווקית המותאמת למותג או ללקוח. כמו כן, בסיום הקורסים עורכים פרויקט מסכם שבו ניתן ליישם את הידע הנלמד בכתיבת תכנית עבור לקוחות בהתאם לאתגרים העכשוויים בזירת הסושיאל. את הפרויקט מבצעים לרוב בהנחייה של סגל המרצים ולעיתים גם בשיתוף עם חברות מן התעשייה, מה שיכול לסייע להיכרות עם דילמות וכלים אקטואליים מהשטח.

 

נושאי הלימוד

 

הסטודנטים לומדים מגוון רחב של נושאים במהלך הקורסים, הנה כמה מן התחומים הנלמדים:

 

 

  • כלים במיתוג
  • דוברות ופרסום
  • תקשורת שיווקית
  • עבודה מול עיתונאים
  • קמפיינים ביחסי ציבור
  • התמודדות עם משברים
  • בניית תכניות אסטרטגיות
  • ועוד

 

קהל יעד ותנאי קבלה

 

קורסים בתחום זה יכולים להתאים לקהל יעד רחב של משתתפים. הם מיועדים הן לבעלי תפקידים בתחומי השיווק והדיגיטל והן למעוניינים להשתלב בענפים אלה, גם ללא ניסיון מקצועי קודם. בין היתר, התכניות יכולות להתאים לדוברים, לעובדי פרסום, למנהלי שיווק ולאנשי תקשורת בתפקידים נוספים שברצונם לפתח את סל הכלים המקצועי שברשותם, לפתח את הקריירה ולהרחיב את תחומי סמכותם במסגרת העבודה. חלק מן הקורסים מתאימים גם לבעלי עסקים עצמאיים, שברצונם לקדם את המיזמים והארגונים שלהם בפלטפורמות מקוונות כדי להגדיל רווחים ולייעל את הפעילות העסקית.


תנאי הקבלה משתנים בין המוסדות והקורסים השונים. בחלק מן המקרים מתקיימים ראיונות קבלה או מבחני מיון פנימיים. בדרך כלל, נבחן הרקע המקצועי הקודם שברשות המועמדים כדי לבדוק את התאמתם ואת הזיקה שלהם לעולמות המיתוג והשיווק ברשתות החברתיות. יש לציין גם כי תנאי הקבלה משתנים מעת לעת.


תעודה ואפשרויות תעסוקה


בסיום הקורס מוענקת לסטודנטים תעודת גמר מטעם מוסד הלימוד. לרוב, יש צורך לעמוד בכל חובות התכנית כדי לקבל דיפלומה זו, כגון מעבר בחינות מסכמות, הגשת פרויקט גמר ועמידה בדרישות הנוכחות במפגשים.


בסיום ההכשרה נפתחות שלל אפשרויות תעסוקה בפני הבוגרים. תחום זה הוא דינמי ומגוון במיוחד מה שמאפשר לבוגרים להשתלב בעבודה מול שלל סוגי ארגונים ובעיסוק בפלטפורמות תוכן ושיווק שונות. כיום ארגונים רבים, הן במגזר הפרטי והן בשוק הציבורי נדרשים לשירותי מיתוג וקידום ברשת, מה שעשוי לפתוח הזדמנויות עבור בוגרי הקורסים.


אנשי המקצוע בתחום עובדים לרוב מול עיתונאים, משרדים לייעוץ תקשורת, חברות הפקת אירועים ומשרדי פרסום, בדרך לבניית הקמפיין השיווקי המותאם לכל לקוח. הם קובעים אילו אסטרטגיות מתאימות ליעדי הלקוחות ולמטרותיהם, מיהם קהלי היעד וכיצד נכון להגיע אליהם ביעילות. עבודה זו מתקיימת לרוב בצוותים אולם ישנם מי שעובדים כעצמאיים בענף.


בתחום זה ישנה דרישה לעובדים במגוון מסגרות, חלק מן המשרות הן במסגרת משרדי יחסי ציבור ואחרות מתייחסות לתפקידים בתחום במסגרת חברות וארגונים שזקוקים לשירותי מיתוג מקוונים. ישנה קשת רחבה של תחומים שבהם נחוצים שירותים אלה, כגון ארגוני מדיה, נדל"ן, פיננסים, טכנולוגיה, הייטק ואף חברות בתחומי הרפואה.

 

שכר בתחום


שכר אנשי יחסי ציבור משתנה בהתאם למספר גורמים כגון וותק העובדים, סוג הארגון בו הם מועסקים וגודלו, סוג הפרויקטים והיקפם ועוד. עובדים מתחילים משתכרים לרוב בין 6,000 – 9,000 שקלים לחודש. אחרי מספר שנות ניסיון בתפקיד הם יכולים להעלות את רמות שכרם לטווח של 9,000 – 12,000 שקלים בערך. חשוב להדגיש כי במקרים רבים, עובדים מצטיינים שמביאים הצלחות ורווחים לחברה זכאים לבונוסים והטבות שונות.


רמות שכר נוטות להיות גבוהות יותר במשרדים הגדולים בתחום. אלה מנהלים לרוב קמפיינים בסדרי גודל גדולים ובתקציבי ענק, מה שבא לידי ביטוי גם בשכר העובדים. כמו כן, עובדים בכירים בתחום, כגון מנהלי משרדים, יכולים להגיע לרמות שכר גבוהות במיוחד.


מוסדות לימוד

 

אוניברסיטת חיפה – היחידה ללימודי חוץ: אורכו של הקורס המתקיים במוסד זה הוא 60 שעות לימוד, הוא נערך בשעות אחר הצהריים. הסטודנטים מתמקדים באסטרטגיות לבניית קמפיינים דיגיטליים והתמודדות עם סוגיות עדכניות במיתוג בזירת הדיגיטל. קורסים נוספים המתקיימים ביחידה כוללים שיווק מבוסס ניתוח נתונים, מנהל עסקים לתעודה, פיתוח מנהלים, אפיון חוויית משתמש, הנחיית קבוצות, ייעוץ ארגוני ועוד שלל תכניות. מטרתן העיקרית של הכשרות אלה היא לסייע לעובדים לקדם את הקריירה וכן להציע כלים למעוניינים לעבור הסבה מקצועית לתחומי עיסוק חדשים, תוך התאמה לדרישות המשק ולצורכים פרקטיים של העובדים.


אתם בוודאי רוצים לדעת היכן עוד מתקיימים קורסים, מה עלות הלימודים ומתי נערך יום פתוח בקרוב. נציגי השירות האישי שלנו כאן עם תשובות לכל השאלות שלכם. אנו ממליצים לכם להיעזר בשירות האישי שלנו חינם ולחסוך זמן יקר וכסף.

 

שירות אישי חינם

צריך פרטים על קורס יחסי ציבור דיגיטליים?

רוצה לדעת יותר על קורס יחסי ציבור דיגיטליים?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור
מוסדות לימוד קורס יחסי ציבור דיגיטליים