קורס מנהלי שיווק דיגיטלי - אורט ירושלים

קורס מנהלי שיווק דיגיטלי - אורט ירושלים

קורס מנהלי שיווק דיגיטלי - אורט ירושלים

 

הקדמה הטכנולוגית של העשורים האחרונים מביאה לנגישות חסרת תקדים לאינטרנט, שמשפרת ומייעלת את התקשורת ויוצרת שינויים גם בעולמות הפרסום והשיווק; כיום, פרסום ושיווק דיגיטלי, באמצעות רשתות חברתיות ותקשורת באינטרנט, הם חלק הכרחי ומרכזי במערכי הפרסום והשיווק של כל חברה או בעל עסק.


מנהלי מדיה חברתית ושיווק דיגיטלי הם אנשי מקצוע בעלי הבנה בדרכים השונות לקידום אתרים, ובניהול קמפיינים פרסומיים ושיווקיים באמצעות האינטרנט. לשם כך הם משתמשים בידע המקצועי המקיף והרב תחומי שעומד לרשותם. על מנת לרכוש ידע תיאורטי ופרקטי זה, ניתן להשתתף בקורס מנהלי שיווק באינטרנט במכללת אורט ירושלים.

 

תכנית הלימודים

 

במסגרת תכנית הלימודים, הסטודנטים סוקרים את תחומי קידום האתרים, הפרסום הדיגיטלי, המכירות באינטרנט, וכן את תחום הסושיאל - שיווק ופרסום ברשתות החברתיות. כך, הם רוכשים את הידע המקצועי הנדרש לצורך ניהול תחומים אלו במגוון חברות וארגונים בענפי עיסוק שונים בתעשייה.

 

בין התכנים הנלמדים בקורס, ניתן למנות את תהליכי SEO, הידועים גם כ - Search Engine Optimization, ובאמצעותם משתמשים לקידום אתרים, וכן אפשרויות נוספות לפרסום ברשתות החברתיות ובאמצעים מגוונים נוספים ברחבי האינטרנט. תכני הלימוד מותאמים ומתעדכנים לפי השינויים הטכנולוגיים, ובעזרתם מוקנית לסטודנטים הבנה בתכנון ויישום קמפיינים לפרסום ולשיווק דיגיטליים בשלל פלטפורמות שנמצאות כיום בשימוש רחב.

 

 

מתכונת הלימודים

 

הלימודים מתנהלים במתכונת המשלבת בין התיאורטי למעשי: נוסף על הרצאות וחומר עיוני המועבר בשיעורים פרונטליים, הסטודנטים מתנסים מעשית בעבודה בתחום באמצעות השתתפות בסימולציות, תרגולים אישיים וקבוצתיים, וכן לוקחים חלק בהתנסות מעשית (סטאז') מול לקוחות.


הלימודים בקורס מהווים הכנה לקראת מבחני ההסמכה שאותם עורכת חברת גוגל.


היקפו של המסלול הוא כ - 220 שעות אקדמיות, המחולקות ל - 44 מפגשים. המפגשים נערכים פעמיים בשבוע בשעות הערב, כאשר אורכו של כל מפגש הוא כ - 3 שעות.


נושאי הלימוד

 

 

 

על סגל ההוראה


המרצים בקורס הם אנשי מקצוע ומומחים מהתעשייה, שפועלים במחלקות הפרסום והשיווק הדיגיטלי של חברות מובילות בשוק.


על מוסד הלימודים

 

במכללת אורט ירושלים מתקיימות תכניות לימוד והכשרות מקצועיות במגוון ענפי ידע, תוך שימת דגש טכנולוגי: קורסים בעיצוב ובתוכנה, הכשרות בפיקוח של גופים מקצועיים בתחומי החשמל, הבניין, התעשייה והניהול, וכן שלל מסלולים להכשרת הנדסאים.

 

קמפוס המכללה ממוקם במרכז ירושלים, ופועל מאז שנת 1967. סגל המרצים מורכב מאנשי מקצוע ומומחים בתחומים אותם הם מלמדים, בעלי ניסיון הן בהוראה והן בעבודה בתעשייה.

 

במכללה שמים דגש על השתלבות בוגרי הקורסים בשוק העבודה לאחר סיום לימודיהם, ולשם כך מעדכנים את תכניות הלימוד בהתאם להתפתחויות במשק הישראלי ולשינויים הטכנולוגיים המהירים.

 

בין הקורסים שאותם ניתן ללמוד באורט ירושלים: קורס מבצע גרפי לתוכנות מתקדמות, קורס בית חכם, קורס עיצוב פנים והום סטיילינג, ועוד.

 

תנאי קבלה

 

כדי להתקבל לקורס, על המועמדים להשתתף בפגישת ייעוץ, ראיון אישי ומבדק. שלבים אלו נועדו לבדיקת התאמת המועמדים לענפי הפרסום והשיווק, ואת רמת השליטה שלהם במערכות ממוחשבות.


תעודה

 

מי שמסיימים את הקורס בהצלחה ועומדים בדרישותיו הפדגוגיות, זכאים לתעודת סיום קורס מנהלי מדיה חברתית ושיווק באינטרנט. תעודה זו ניתנת מטעם מכללת אורט ירושלים.


כמו כן, הקורס מהווה הכנה לקראת מבחני ההסמכה של חברת גוגל, אליהם ניגשים בוגרי הקורס בסיומו. מי שעוברים מבחנים אלו בהצלחה זכאים לתעודת הסמכה בינלאומית מטעם גוגל.

 

 

אפשרויות תעסוקה


בפני מנהלי שיווק דיגיטלי באינטרנט עומדות מגוון אפשרויות תעסוקה, הן כעצמאים והן כשכירים בחברות שונות במשק - ניתן לעסוק בתחום זה בחברות המספקות שירותים ללקוחות פרטיים ועסקיים, כמו גם במחלקות פרסום ושיווק בתוך חברות וארגונים בינוניים וגדולים. בתחום זה יש כיום ביקוש גבוה לאנשי מקצוע מוכשרים, ורמות השכר עולות בהתאם לניסיון ולשנות הוותק. כך למשל, מנהלי מדיה חברתית יכולים להרוויח כ - 12,000 שקלים בחודש לאחר 9 שנות ניסיון בתחום.
 

למידע נוסף לחצו: מכללת אורט ירושלים