קורס ניהול רשתות חברתיות בסמארט קולג`

קורס ניהול רשתות חברתיות בסמארט קולג`

קורס ניהול רשתות חברתיות במכללת סמארט קולג' - Smart College

 

המסלול אינו פעיל


במכללת סמארט קולג' מתקיים קורס ניהול רשתות חברתיות וכתיבה שיווקית לבעלי עסקים. מסלול זה מותאם במיוחד לצורכים של בעלי עסקים קטנים שמעוניינים לקדם את העסקים שלהם במרחב הדיגיטלי ובמהלכו מכירים מגוון של כלים חשובים שעצמאיים יכולים ליישם כדי להביא לידים חדשים ולהגדיל את קהל היעד הפוטנציאלי. מיומנויות אלה יכולות לסייע להם לייעל את הפעילות העסקית ולהגדיל רווחים בשוק הדינמי והמתקדם של היום, שחלק מהותי ממנו מתנהל היום בזירת האונליין.


תכנית הלימודים


בתחילת קורס ניהול רשתות חברתיות המשתתפים מתוודעים לכוחן של הרשתות החברתיות בקידום העסק ומכירים שלל סוגי תוכן למדיה הדיגיטלית תוך היכרות עם קהלי יעד וקבוצות גולשים מרכזיות.

 

בהמשך, הם מתמקדים במספר טכניקות מוכרות לקידום אורגני ולקידום ממומן תוך היכרות עם היתרונות והחסרונות של כל אחת מהן. הם לומדים על קידום באינסטגרם תוך ביצוע פעולות להפיכת עסקים לויראליים ולביצוע עדכונים נדרשים. הם לומדים גם על רשת פייסבוק ועל טכניקות לניהול דפים עסקיים באופן יעיל ואיכותי.

 

נוסף על כך, נלמדות שיטות להגדלת נוכחותם של עסקים במנועי החיפוש של גוגל, תוך שימוש במפות גוגל והקמתם של פוסטים. כמו כן, הקורס עוסק ברשת לינקדאין לקידום עסקים ולבניית דפים ותפעולם ומכירים שיטות לכתיבת תוכן שיווקי שמתאימות לרשת זו. בעזרת הידע הנרכש במהלך הקורס יכולים המשתתפים להתאים את הפעילות השיווקית הדיגיטלית לעסק שלהם ולצורכים הייעודיים שלו.

 

 

מתכונת הלימוד


היקף הכשרה זו הוא כ - 24 שעות לימוד והיא מחולקת ל - 6 מפגשים ונפרשת על פני פרק זמן של כשלושה חודשים. הקורס נערך במתכונת מעשית ומשולבים בו שלל תרגולים מעשיים של טכניקות השיווק הדיגיטלי הנלמדות.


כדי לאפשר לתלמידים להכיר מקרוב את אסטרטגיות השיווק הדיגיטלי, בקורס משולבות שלל מטלות שאת חלקן מבצעים בכיתה ואחרות מבוצעות באופן עצמאי בבית, בעזרת המחשב האישי. לקראת סיומו של הקורס הם מבצעים פרויקט מעשי מסכם שבו הם יכולים ליישם את מכלול אסטרטגיות השיווק הנלמדות על העסקים האישיים שלהם.


נושאי הלימוד


תלמידים בקורס זה לומדים על מגוון רחב של נושאים, כגון:

 

  • קידום בפייסבוק
  • שיווק באינסטגרם
  • בידול עסקי ברשת
  • תפעול דף בלינקדאין
  • תוכנות עריכת תמונות
  • קידום ממומן באינטרנט
  • הגדלת נוכחות במנועי חיפוש
  • תוכן שיווקי לרשתות חברתיות
  • ועוד

 

סגל הוראה


מנחת הקורס היא מנהלת רשתות חברתיות מנוסה בעלת רקע בעבודה מול חברות, ארגונים ועסקים גדולים וקטנים. היא מנהלת משרד לניהול מדיה חברתית ולפרסום אורגני וממומן במגוון פלטפורמות רשת.


על מוסד הלימוד


מכללת סמארט עורכת שלל קורסים במקצועות המחשבים והתוכנה שמותאמים לשינויים בתעשייה ולקצב הדינמי של ענף ההייטק. קורסים אלה עוסקים באתגרים וכלים אקטואליים בשוק והם משלבים תכנים פרקטיים ופרויקטים מגוונים לצורך צבירת ניסיון מעשי בתחום הנלמד. מוסד הלימוד מסייע לתלמידים לקראת השתלבותם בשוק העבודה דרך הפעלת שירותי ייעוץ וכן באמצעות סיוע בכתיבת קורות החיים ובהכנתם לקראת ראיונות עבודה בהייטק.


מבין הקורסים המתקיימים במכללה זו ניתן למנות קורס בדיקות תוכנה ידניות, קורס בדיקות תוכנה אוטומטיות, קורס BI, קורס פיתוח בשפת פייתון, קורס מפתחי פול סטאק וכן מסלול משולב להכשרת בודקי תוכנה ידניים ואוטומטיים.


תנאי קבלה


מסלול זה מותאם במיוחד לבעלי עסקים קטנים ובינוניים שמעוניינים לקבל את הכלים לקידום העסקים שלהם ברשתות החברתיות. עליהם להיות בעלי היכרות קודמת עם עבודה מול מחשב ועם מדיה חברתית.

 

 

תעודה


למשתתפים שמשלימים בהצלחה את הקורס ניתנת תעודת גמר על ידי מכללת Smart College. כדי לקבל תעודה זו הם צריכים להיות נוכחים ב - 85 אחוזים מן המפגשים לפחות, לעמוד בכל משימות הבית והמטלות לאורך הקורס, לקחת חלק פעיל בשיעורים בכיתה ולהשלים בהצלחה את הפרויקט המעשי. כמו כן, הם נדרשים לבצע את התרגול העצמי בבית בין השיעורים.

למידע נוסף לחצו: המרכז הארצי ללימודים ICS