קורס שיווק דיגיטלי למנהלים בטכניון - לימודי חוץ והמשך

רוצה לדעת על לימודים בנושאי שיווק? רוצה שנחזור אליך עם תשובות?

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...
 

הגעת לדף עם מידע על לימודי חוץ טכניון - שיווק דיגיטלי למנהלים.

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


קורס שיווק דיגיטלי למנהלים יזמים ובעלי עסקים בטכניון היחידה ללימודי חוץ ולימודי המשך


בטכניון - היחידה ללימודי חוץ ולימודי המשך מתקיים קורס שיווק דיגיטלי למנהלים. קורס זה מותאם במיוחד לצורכים של עובדים בעמדות מפתח בארגונים, כגון בעלי עסקים בינוניים וקטנים ויזמים. במהלכו מקבלים ידע וכלים ליישום של פתרונות שיווקיים מתקדמים ולקבלה של החלטת אסטרטגיות מתקדמות. דרך הכלים הנרכשים במהלך הקורס יכולים המשתתפים להבין לעומק את צורכי הלקוחות שלהם, לשפר ביצועים ולמדוד את תוצאות הקמפיינים. הוא מתמקד בחידושים האחרונים בעולם השיווק הדיגיטלי וחושף לשלל אסטרטגיות וכלים מתקדמים.


תכנית הלימודים


משתתפים בקורס זה מקבלים סל כלים נרחב ופרקטי בתחום השיווק הדיגיטלי, בעזרתו ניתן לקבל החלטות נכונות לניהול קמפיינים. הם לומדים כיצד לנתח נתונים במטרה לשפר את ביצוע הקמפיין וסוקרים שלל כלים דיגיטליים וחדשניים בעולם השיווק.


בין היתר, הם מכירים שיטות לפרסום ושיווק במדיה החברתית ולקידום קמפיניים ממומנים. כמו כן, נלמדים עקרונות לשיווק בעזרת תוכן וכן נסקרים הכלים של רשת Google Ads. משתתפים בתכנית לומדים גם כיצד לנטר את פעילות הקמפיין ולעקוב אחרי יעילותו וכן כיצד לשפר את תוצאותיו להגברת היעילות.

 

 

מתכונת הלימוד


היקפו של הקורס הוא כ - 4 חודשים והוא כולל כ - 90 שעות לימוד אקדמיות. הקורס מחולק ל - 18 מפגשים חד שבועיים. במהלך הקורס משלבים המשתתפים בין הרצאות עיוניות לבין סדנאות מעשיות. כמו כן, עליהם לערוך פרויקט מסכם שבו הם מתרגלים בפועל פרסום עבור עסקים פעילים.


נושאי הלימוד


בין הנושאים הנלמדים במהלך הקורס נכללים התחומים הבאים:

 

  • שיווק במובייל
  • שיווק בדפי נחיתה
  • קידום אורגני SEO
  • שיווק באמצעות תוכן
  • אופטימיזציה ומדידה   
  • ועוד

 

 

סגל הוראה


סגל הקורס מורכב מאנשי מקצוע מנוסים בתחום השיווק הדיגיטלי בעלי ניסיון בחברות בינלאומיות כגון גוגל ומיקרוסופט, המנהלים משרדי פרסום ועובדים עם מותגים גדולים. המנהלת האקדמית של התכנית היא פרסומאית ואשת תקשורת שהיא בעליו של משרד פרסום דיגיטלי. בין המרצים בקורס נכללים: מרצה בכיר מטעם חברת גוגל אשר ניהל קמפיינים דיגיטליים לשלל מותגים ישראלים; מומחה למסחר אלקטרוני אשר ניהול את תחום האופיס סיסטם בחברת מיקרוסופט ישראל; מומחה לקידום ממומן המנהל עשרות קמפיינים ודפים עסקיים; ועוד.


על מוסד הלימוד


בין שלל הקורסים המתקיימים ביחידה ללימודי חוץ והמשך נערכים גם מגוון קורסים בתחום הניהול, שחלקם גם ייעודיים למנהלים. בין היתר מתקיים קורס משא ומתן שמיועד למנהלים, קורס ניהול מוצר, קורס יזמות עסקית פרקטית, קורס מידענות, קורס ניהול ותפעול מערכות לוגיסטיות, קורס ניהול ופיתוח המשאב האנושי ומסלולים נוספים. מסלולים אלה מותאמים למגמות עכשוויות במשק, לחידושים טכנולוגיים ולמגמות ביקוש עדכניות.

 

תנאי קבלה


מסלול זה מיועד למנהלים וליזמים מנוסים שמעוניינים לפתח כלים פרקטיים בחדשנות דיגיטלית. הוא מתאים בין היתר למנהלי עמותות, לבעלי עסקים, למנהלי שיווק, למנהלי פיתוח עסקי, למנהלי מותגים ולמנהלי יחסי ציבור. כמו כן, הקורס יכול להתאים למעצבים ולמתכנתים אשר ברצונם להתוודע לחידושים בתחום השיווק הדיגיטלי.


במסגרת תנאי הקבלה לקורס על המועמדים להיות בעלי תואר אקדמאי ראשון לפחות או בעלי ניסיון עסקי משמעותי. במקרים מסוימים נדרש מעבר של ראיון קבלה מול המנהל האקדמי. יש לציין כי אין צורך בניסיון קודם בתכנות ובמחשבים כדי להתקבל לקורס שכן התרגילים הנערכים בו הם ברמת המשתמש.

 


תעודה


לבוגרי הקורס מוענקת תעודת סיום קורס שיווק דיגיטלי מטעם היחידה ללימודי חוץ והמשך של הטכניון.



** לתשומת לבך נכונות המידע עלולה להשתנות מעת לעת. המידע המוצג כאן נכתב ונערך על ידי צוות האתר. למען הסר ספק בין האתר למוסד הלימודים לא מתקיים קשר מכל סוג שהוא.


למידע נוסף לחצו: הטכניון - היחידה ללימודי חוץ | לימודי המשך בטכניון

עוד מסלולי לימוד - הטכניון - לימודי חוץ והמשך

כלים שיעזרו לך לבחור