קורס Master in digital marketing במכללת iNT

מכללת iNT (נס טכנולוגיות)

אהבת? שתף ב:

קורס שיווק דיגיטלי Master in digital marketing במכללת iNT

 

על אומנות המכירה

 

האם אתם אנשים שחיים ונושמים מכירות? יודעים לחשוב מחוץ לקופסא ולזהות הזדמנויות שיווקיות? אם כך הדבר, קורס שיווק דיגיטלי של מכללת iNT הוא המקום עבורכם על מנת שתוכלו לבטא את כישרון המכירה שלכם, להריץ את הגלגלים במוח ולהכתיב הרגלי קנייה וגלישה של הצרכן הישראלי.


יכולת המכירה מונחת על אותה משוואה של כישורים אומנותיים. מדובר בפונקציה של הגשה יצירתית ומעניינת ככל האפשר בדרכים רבות ומגוונות. היכולת הזו מאפשרת לכם לקחת מוצר או עסק מסוים, לתאר אותו בניסוח קריאטיבי ייחודי לכם ולהגיש אותו כמנה חמה וטעימה עבור כלל הלקוחות הנחשפים אליו. כיום, עולם המכירות והפרסום התקדם ונכנס לעובי הקורה של הרשת האינטרנטית. באמצעות השיווק הדיגיטלי, כמות החשיפה אל עסקים היא אינסופית. רבים הם העסקים אשר שמים לעצמם מטרה לשווק את עצמם דרך האינטרנט, בשל כך, התעורר הצורך לפתח דרכי חשיבה מקוריות ככל הניתן ולדעת להכיר את הצרכן המודרני. בשביל לקיים את שאיפות העסקים בעולם השיווק החדש, נולדה הדרישה הרחבה להתמקצעות של אנשים בעלי אופי מכירתי בתחום הדיגיטל הרחב.

 

תוכנית לימודים


קורס שיווק דיגיטלי master in digital marketing של מכללת iNT מכשיר את הסטודנטים לפתח חשיבה חדשנית, ייחודית, מובנית, מעשית ופרקטית על מנת לפתח אסטרטגיות מוצלחות של שיווק דיגיטלי, כאלה אשר יסייעו להתמודד מול המתחרים הרבים שבשוק. בקורס נעשה שימוש במודלים המוכחים ביותר של שיווק הדיגיטל, כשלצדם, הסטודנטים גם מנתחים את תוצרי ההצלחה של מותגי העל השונים בשוק הישראלי והעולמי.


הקורס מקנה ללומדיו כלים אשר יבססו חשיבה שיווקית בעולם הדיגיטלי עם שימוש במושגים מקצועיים העולים מעולם התוכן השיווקי, שימוש בתפישות של מסחר אלקטרוני, כלי מחקר דיגיטליים, טקטיקות מכירה חדשניות, פרסום ובניית אסטרטגיה שיווקית מתאימה ונכונה. קורס זה מעצב ומגבש את יכולות המכירה של הסטודנטים עד לכדי מומחיות בתחום השיווק. בנוסף, הסטודנטים לומדים כיצד עובד שוק הדיגיטל העכשווי, מהם הכוחות אשר מניעים אותו וכיצד באמת מצליחים ליצור בידול בין השחקנים הרבים בשוק.

 

מתכונת לימוד


הקורס מתחלק למספר התמחויות לימוד, ביניהן: שיווק במדיה הכללי – 60 שעות לימוד פרונטאליות, קידום אתרים – 95 שעות לימוד אקדמאיות, התמחות בניהול קמפיינים אשר ממומנים ברשתות החברתיות – 45 שעות לימוד אקדמאיות, התמחות בניהול קמפיינים ממומנים בגוגל – 40 שעות אקדמאיות. המכללה מאפשרת לסטודנטים שלה ללמוד את כלל התמחויות או להתמקד במספר מסוים שלהן.


נושאי לימוד

 

  • ניתוח מקורות תנועה
  • אפיון הצרכן הטיפוסי
  • בניית הסיפור השיווקי
  • הערכת טראפיק לאתר
  • האלגוריתמים של גוגל
  • תכנים והזנתם הנכונה
  • התאמות תוכן לעולם הדיגיטל
  • חוקי ברזל שונים לבניית מותג
  • תוספים מומלצים לאופטימיזציה    
  • וורדפרס
  • שפת HTML
  • גוגל אנליטיקס
  • חשיבה יצירתית
  • התנהגות גולשים
  • חקר מילות מפתח
  • התאמת תוכן לצרכן
  • קידום אתרים אורגני    
  • ועוד


תנאי קבלה


תנאי הקבלה הם זהים למכלול מסלולי ההתמחויות. התנאים מהווים את דרישת הסף לקבלה של סטודנטים לקורס והם מבקשים: שליטה מצוינת בשפה האנגלית, התחייבות הסטודנט לתרגול עצמי ולשעות העבודה כמו גם מבחן פנימי מטעם המכללה.

 

על מוסד הלימוד


iNTהוא מוסד לטכנולוגיה וחדשנות (מכללת נס לשעבר) אשר מזמין אליו תלמידים שכבות רבות מן החברה הישראלית, המבקשים לבחור לעצמם כיוון תעסוקתי חדש. מקצועות מסורתיים נעלמים להם בהרף עין, על כן חל על כולנו הצורך "להמציא עצמנו מחדש" וזאת גם אם לא הגענו מרקע טכנולוגי מסוים. לשם כך, קמה מכללת iNT המחזיקה בלמעלה מ - 16 שנות ותק אשר במהלכן אלפי סטודנטים סיימו בהצלחה את לימודיהם במכללה ויצאו עם הסמכה מקצועית אל שוק ההייטק הישראלי.


בעזרת שיתוף פעולה צמוד עם שלל חברות ההייטק המובילות, צוות מרצים בכירים אשר טעמו את העולם הדיגיטלי על שלל גווניו ומרכז השמה שנמצא בקשר רציף וישיר עם יחידת הגיוס של החברות השונות - המכללה מכהנת כמובילה בתחום השיווק הדיגיטלי ומזמינה אליה סטודנטים רבים המעוניינים בתחום לימוד מרתק, חדשני ומבוקש בשוק העבודה.


תעודה


העומדים בדרישות הקורס (85 % נוכחות במפגשים, הגשת מטלות החובה ועמידה במבחני הגמר) יקבלו תעודת הסמכה בתחום השיווק הדיגיטלי מטעם מכללת iNT.

 

אפשרויות תעסוקה


ישנן שתי דרכים בהן בוגרי הקורס לשיווק דיגיטלי מטעם מכללת iNT יכולים למצוא תעסוקה: לעבוד כעצמאיים ולפתוח עסק פרטי או שמא לעבוד כשכירים במשרדי הפרסום הרבים הנמצאים שם בחוץ. ניתן לעבוד בחברות פרסום, יחסי ציבור, חברות לשיווק דיגיטלי, קידום אתרים, חברות ניו מדיה ועוד.