לימודים בישראל
 
פרסמו אצלנו
 
תואר ראשון
תואר שני
לימודי תעודה
פסיכומטרי
הכנה לבגרות
הנדסאי
מלגות
בחירת לימודים
חיילים משוחררים

מי אנחנו
 
לימודים > מזכירות > מכללת ניהולית בית שמש - מנהל משרד

קורס ניהול משרד כללי ובכיר במכללת ניהולית בבית שמש


רוצה לדעת על לימודים בנושאי מזכירות?

 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

 

הגעת לדף עם מידע על מכללת ניהולית בית שמש - מנהל משרד.

עוד מסלולים ומידע
ניהול לשכה
מזכירה משפטית
מזכירה רפואית
מזכירת ביטוח
מזכירה בכירה
הנהלת חשבונות
סוכן נסיעות
הנהלת חשבונות ממוחשבת
הכרת המחשב
Power Point
 
 
לימוד Word
קורס אופיס
קורס אקסל
קורס ניהול משרד ממוחשב
קורס הקלדה עיוורת
קורסים
לימודי תעודה
קורסי הייטק
קורס ארכיונאות
קורסים משרד העבודה

המידע באתר הועיל ל92% מהגולשים. עזרנו גם לך?   דרג אותנו:
 
 
   

קורס מנהלי משרד כלליים ובכירים - מכללת ניהולית בבית שמש

 

מנהלת משרד - לא מה שחשבתם


שנות האלפיים גררו איתן נדבכים רבים של קדמה אשר יכולה להתבטא בכל תחום ועניין. בעידן הנוכחי בו קיימים תהליכי התפתחות תכופים כמו גם טכנולוגיות חדשניות ונועזות יותר, ארגונים הופכים להיות עתירי ידע ואינפורמציה. בעידן שכזה, נדרש פיקוח כלשהו על התנהלותו של ארגון מסוים באופן כללי, כמו כן על ניהול המשרד וניתוח תפקודו כמפגש של ריכוז ומידע. על מנת למלא את הצורך הרחב ועתיר האחריות הזה, תפקיד המזכירה התפתח לכיוונים חדשים אשר מבקשים לעצמם כישורים ומיומנויות מקצועיות. במסגרת התפקיד המזכירה היא האחראית העיקרית על לב ליבו של כל משרד, הדורש לעצמו רף גבוה של איכות ופיקוח על העבודה המתקיימת במקום.


המזכירה משמשת כמעין עוזרת של המנכ"ל. נוסף על פונקציות של הדפסה או הקלדה, הנהלת חשבונות וארגון העסק בפן הממוחשב, מוטלת על המזכירה האחריות לגבש שיתוף פעולה בין כלל עובדי החברה. מצופה ממנה לתאם בין יחידות לבין בעלי התפקידים השוני ולתת את הטון הפרטי שלה לגביי קצב העבודה של האנשים בארגון. התפקיד מקנה ערך מוסף שאין שני לו לכל חברה או ארגון, והוא מתאפיין בהצגת יכולות אדמיניסטרטיביות ששואפות לקחת את המשרד לרמה הגבוהה ביותר.


בדיוק לשם כך, מכללת ניהולית מציעה מסלול לימוד ייעודי אשר יוכל להתוות עבורכם את הדרך לרמות הגבוהות. המכללה תספק לכם את כל הכלים הנחוצים על מנת למלא את התפקיד המשודרג, באופן המקסימלי והמקצועי ביותר. מטרת קורס ניהול משרד כללי ובכיר שמציעה המכללה נועד להכשיר אתכם על שלל יישומי OFFICE מתקדמים, להחדיר בכם ידע פיננסי נחוץ לתפקיד, ובאופן כללי, להכין אתכם בצורה הטובה ביותר בעזרתה תוכלו לנהל באופן פורה משרד בעידן הדיגיטלי.

 


תכנית הלימודים


בקורס הזה המכיל בתוכו אלמנטים רבים ומרתקים, הסטודנטים רוכשים כלים משמעותיים אשר משמשים אותם בתום הלימודים ומשרתים אותם בעודם פוסעים החוצה אל העולם החדש והמתקדם של תפקיד מנהלי המשרד. כחלק מהחומר הנלמד, התלמידים זוכים להכיר את המבנה האירגוני של המשק הישראלי לאורכו ולרוחבו, לומדים על מערכות טכנולוגיות משרדיות ומאגרי מידע ממוחשבים, ואף נחשפים אל רבדים פיננסיים אשר מקנים להם ידע נרחב בהנהלת חשבונות. נוסף לכך הסטודנטים לומדים על יחסי גומלין של הארגון עם סביבת העבודה, שינויים ומגמות עכשוויים במבנה שוק העבודה, ניהול משאבי אנוש וכללי אתיקה המשויכים לארגון. נגיעות בעולם התקשורת ויחסי הציבור גם כן מהווים חלק מתוכנית הלימודים ובכך משלימים קשת רחבה של נושאים אשר מקיפה את כל הנושא ומספקת את מה שדרוש לסטודנטים על מנת להצליח בתחום.


מתכונת הלימוד


הקורס משתרע על פני תקופת זמן של חצי שנה, במהלכה מתקיימים מפגשי ערב פעמיים בשבוע עד להשלמת 214 שעות לימוד.


נושאי הלימוד

 

  • תקשורת ויחסי ציבור
  • מבוא לחשבונאות וכלכלה
  • מבוא לניהול משאבי אנוש 
  • ניהול משרד בעידן הדיגיטלי    
  • תורת המנהל
  • מערכות המשרד
  • התנהגות אירגונית   
  • ועוד


על מוסד הלימוד


מכללת ניהולית הממוקמת בבית שמש היא מכללה המספקת מגוון מסלולי לימודי תעודה אשר מציעים הזדמנויות תעסוקתיות רבות. המכללה שואפת לעזור לתלמידיה למצוא עבודה בתחום הנלמד עם תום הקורס, והיא מלווה אותם יד ביד עד למציאת מקום עבודה מתאים וראוי עבורם. זהו המוטו של המכללה ואותו היא חרטה על דגלה בעודה שולחת מתוכה סטודנטים בעלי תעודות אל שוק העבודה הישראלי.

 


תנאי קבלה


על מנת להתקבל אל הקורס יש צורך להציג תעודת סיום של 12 שנות לימוד. תנאי הקבלה הינם על פי קריטריונים שנקבעו על ידי התמ"ת.

 

תעודה


בסיום המסלול בן השישה חודשים מונפקות תעודות הגמר מטעם משרד העבודה והרווחה (תמ"ת) בתום בחינות גמר, וכמו כן גם תעודה מטעם מכללת ניהולית.

 

אפשרויות תעסוקה


עם סיום לימודי קורס מנהלת משרד כללית ובכירה הסטודנטים יכולים לבחור בין לא מעט משרות אשר משרתות את הכישורים אותם רכשו במסגרת הלימודים. תפקידים כגון: מנהלי שירות - האחראים לתפקוד השוטף של המשרד ומתאמים בין העסקים והשירותים השונים. עוזרים סטטיסטיים – תפקיד הדורש איסוף וחישוב נתונים על פי נוסחאות. גבייה מקצועית - שחזור תשלומים בחברות בהן נמצא חוסר איזון פיננסי. פקידי הנהלת חשבונות, פקידים פיננסיים ועוד משרות הנגזרות ממסלול הלימודים הנוכחי.



** לתשומת לבך נכונות המידע עלולה להשתנות מעת לעת. המידע המוצג כאן נכתב ונערך על ידי צוות האתר. למען הסר ספק בין האתר
למוסד הלימודים לא מתקיים קשר מכל סוג שהוא.


למידע נוסף לחצו: מכללת ניהולית בבית שמש

 
המסלולים המבוקשים
קורס עבודה - שוק העבודה מחכה לך!
כמה מרוויחים במקצוע המזכירות בישראל?
לימודי ניהול מערכות משרדיות
קורס פקידת קבלה במלון או משרד
לימודי מזכירות בתל אביב
עוד מאמרים
   
מוסדות לימוד למזכירות
מכללת אור יהודה
המכללה לניהול
המכללה האזורית אשקלון - קורס מזכירות רפואית
המכללה הטכנולוגית רופין
מכללת נצרת עילית יזרעאל
עוד מוסדות לימוד
 




מוסדות לימוד מזכירות
לא מצאת? עוד מוסדות לימוד
סקר גולשים
מה אתם חושבים על החזרה ללימודים?
סוף סוף! החופש היה ארוך מדי!
אין הבדל, אני גם ככה מבריז רוב השנה
למה זה מגיע לי?!
מה חדש באתר? ימים פתוחים
עכשיו בפורומים מלגות חדשות
תנאי קבלה ללימודי שמאי אומנות (לפני 3 שעות, 40 דקות)
קורס ביטוח (לפני 3 שעות, 52 דקות)
קורס פלדנקרייז לשנת שבתון (לפני 4 שעות, 3 דקות)
עלות קורס שזירת פרחים (לפני 4 שעות, 13 דקות)
קורס גישור לקבוצה במקום העבודה (לפני 4 שעות, 26 דקות)
 




בתודה ל:


 
Powerd by traffico LTD