קורסי מזכירות במכללה המשותפת

רוצה לדעת על לימודים בנושאי מזכירות? רוצה שנחזור אליך עם תשובות?

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...
 

הגעת לדף עם מידע על המשותפת - קורסי מזכירות.

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


קורסים בתחום המזכירות במכללה המשותפת


רוצים לעזור לקדם את המשרד?


נוכחותם של המזכירים והמזכירות היא חיונית מאוד לתפקודו התקין של כל משרד, מחברת ביטוח קטנה ועד לבית חולים או לשכת עורכי דין גדולה. לצד טיפול בעניינים שוטפים שעולים במשרד, הם אחראיים על ניהול המידע הרב שמתקבל בשגרת היום, על מיון שלו ועל אחסון נכון לשימוש עתידי. סביבת העבודה של היום היא מתקדמת במיוחד וכך נדרשים מעובדי המזכירות ידע והיכרות עם תוכנות ויישומים כחלק מתפקודם.


המכללה המשותפת עורכת מספר קורסים בתחום המזכירות, שבאים להכשיר אנשי מנהלה איכותיים ומיומנים. תכניות הלימוד מתמקדות בהיבטים השונים של תחום המזכירות וכוללות גם התנסות מעשית לאורך המפגשים. בפני בוגרי התכניות נפתחות דלתות מגוונות להשתלבות בתעסוקה במסגרות פרטיות וציבוריות, כמזכירים ומזכירות במשרדים, בארגונים ובמוסדות.


קורס מזכירות בכירה


קורס מזכירות בכירה בא להעניק לתלמידיו מיומנויות ניהול משרד ומכין אותם להשתלבות במשרדים גדולים וקטנים. תכנית זו כוללת גם לימוד של תחום המשרד הממוחשב. התלמידים יכולים לבחור בין התמחות במזכירות משפטית או במזכירות רפואית וכך להתמקצע בתחום המזכירות והמנהל.


הקורס נפרש על פני כשנה אחת, הוא כולל 240 שעות אקדמיות ומחולק לשישים מפגשים. השיעורים מתקיימים במהלך הערב פעם עד פעמיים בשבוע וכך נוח לשלב אותם עם עבודה.


קורס מזכירות משפטית


קורס מזכירות משפטית נלמד כאחת מן ההתמחויות בקורס מזכירות בכירה. הוא מכשיר את תלמידיו להשתלבות במשרדי עורכי דין ובלשכות משפטיות. לאורך התכנית מכירים מושגים מרכזיים בתחום המשפטים, לרבות חוקים, תקנות וסוגי מסמכים, ולומדים על תחומי האחריות של המזכירים במשרד.


הקורס נמשך כשלושה חודשים והוא נפרש על פני 45 שעות אקדמיות. המסלול מחולק ל - 11 מפגשים שבועיים אשר נערכים בערבים. לקראת תום התכנית מתקיים פרויקט גמר שמאפשר ליישם בפועל את הכלים שנלמדים.


קורס מזכירות רפואית


במכללה נלמד קורס מזכירות רפואית, התמחות נוספת במסגרת קורס ניהול הלשכה. המסלול מעניק מיומנויות לניהול משרדים רפואיים וכן מקנה ידע לגבי תהליכי רישום רפואי ומונחים רפואיים מקובלים בתחום. בין הסוגיות שנידונות בקורס אפשר למנות סוגי מחלות, אנטומיה, מכוני בדיקה ומעבדות והיבטים אתיים שנוגעים למזכירות ומזכירים. כמו כן, לומדים כיצד להעניק שירות איכותי ורגיש למטופלים במרפאה.


מסלול זה נמשך כשלושה חודשים ובמהלכו מתקיימים 11 מפגשים. התכנית נבנתה כדי להתאים לצורכיהם של אנשים עובדים והשיעורים נערכים בשעות הערב. לאורך הקורס משולבים תרגולים מעשיים במטרה להכין את התלמידים לקראת היציאה לשוק העבודה.

 

 

קורס ניהול משרד ממוחשב


במהלך קורס משרד ממוחשב מכירים כלים לקידום תהליכי עבודה בכלים טכנולוגיים, שמטרה לייעל את ניהול המידע במשרד ואת התנהלותו. הקורס מעניק מיומנויות תפעוליות ופרקטיות לשגרת העבודה. כך לומדים על אפשרויות מקצועיות לשימוש באינטרנט ולעבודה נכונה עם יישומי אופיס כגון אקסל, אאוטלוק וורד. נוסף על כך לומדים על ניסוח של ניירת משרדית ומיילים לצורכים שונים.


תכנית זו מתאימה לאנשים עם רקע קודם בניהול משרד ומזכירות והוא מתפרש על פני כ - 45 שעות אקדמיות. אורכה הוא כשלושה חודשים. השיעורים המעשיים המשולבים במהלך הקורס מאפשרים להכיר מקרוב את הטכנולוגיות הנלמדות וללמוד כיצד להשתמש בהן בפועל.

 



** לתשומת לבך נכונות המידע עלולה להשתנות מעת לעת. המידע המוצג כאן נכתב ונערך על ידי צוות האתר. למען הסר ספק בין האתר למוסד הלימודים לא מתקיים קשר מכל סוג שהוא.


למידע נוסף לחצו: המכללה המשותפת - קורסים מקצועיים, בואו לבחור קריירה

כלים שיעזרו לך לבחור