ללמוד באקדמית נתניה
שם מלא
אימייל
טלפון
אני מסכים לתנאי השימוש ומדיניות האתר
לימודים > תואר שני במנהל עסקים > נתניה - תואר שני מנע``ס ושיווק

תואר שני במנהל עסקים עם התמחות בשיווק באקדמית נתניה

שירות אישי - האקדמית נתניה

מלא/י את פרטייך ונציג שירות יחזור אליך בהקדם

טלפון אימייל שם מלא
אני מסכים לתנאי השימוש ומדיניות פרטיות

תואר שני MBA במנהל עסקים בהתמחות שיווק באקדמית נתניה


מלקוח פוטנציאלי ללקוח קבוע


תחום השיווק הוא חלק בלתי נפרד מעולם העסקים. הוא מאפשר לקדם מוצרים כך שיגיעו לקהל הצרכנים המיועד. מטרת הפרסום היא להוביל לעלייה ניכרת ברווחי הארגון ועל כן הוא מהווה אספקט מהותי במרחב העסקי. באחריותם של העוסקים בענף לאתר את קהל היעד המתאים עבור השירות אותו הארגון מציע, כמו כן, עליהם לזהות את צרכיהם של לקוחות פוטנציאליים, כך שהמוצר יענה על הדרישות ויעלה על מתחריו. אנשים רבים בוחרים לפתח קריירה עסקית בתחום השיווק, כיוון שמגוון התפקידים בו הוא רחב וכך גם אפשרויות הקידום והצמיחה.


אנשי מקצוע המתמחים בשיווק נדרשים בידע נרחב בשלל תחומים. ביניהם מימון, מערכות מידע, כלכלה, חשבונאות, פסיכולוגיה, עסקים ועוד. בנוסף, הם נדרשים בהבנה מעמיקה בתכנון אסטרטגי וכן בכל הטכניקות הקיימות לניהול השיווק, כולל השיטות המתקדמות ביותר במרחב הדיגיטלי המתפתח. האקדמית נתניה מציעה מסלול התמחות בשיווק, במסגרת התכנית לתואר שני במנהל עסקים.


תכנית הלימודים


במהלך התואר שני במנהל עסקים עם התמחות בשיווק, הסטודנטים מתמקצעים בכל ההיבטים השונים שבתחום השיווק בעולם העסקים. תחילה, הם לומדים מקצועות בסיס, לרבות עקרונות בניהול, במימון, במערכות מידע ובחשבונאות. בהמשך לימודיהם, הם מתעמקים בצדדים השונים של השיווק, כמו התנהגות צרכנים, קשרי לקוחות, ניהול מותגים ושיווק מודרני. כמו כן, הם רוכשים כלים ביזמות עסקית, בניהול משא ומתן ובניהול מכירות, לצד היכרות עם השיווק בעולם הדיגיטלי.


מתכונת הלימוד


מסלול זה לתואר שני במנהל עסקים נמשך כארבעה סמסטרים רצופים. מרבית השיעורים מתקיימים בשעות אחר הצהריים והערב וכן בימי שישי בבקרים. הלימודים משלבים הרצאות תאורטיות לצד התנסות מעשית רבה וסימולציות המדמות פעילויות עסקיות.


נושאי הלימוד

 

  • מדיניות עסקית
  • ניהול משא ומתן
  • התנהגות צרכנים
  • ניהול קשרי לקוחות
  • מבוא למימון ולשיווק
  • עקרונות בחשבונאות
  • שיטות ניהול מכירות
  • יסודות במערכות מידע
  • פרסום במרחב הדיגיטלי    
  • ניהול מותג
  • שיווק חברתי
  • שיווק מודרני
  • שיטות מחקר
  • יזמות עסקית
  • ניהול התפעול
  • יסודות בניהול
  • שיווק בינלאומי    
  • ועוד


על מוסד הלימוד


בית הספר למנהל עסקים שבאקדמית נתניה מציע שלל מסלולי התמחויות, במסגרת הלימודים לתואר שני MBA במנהל עסקים. ביניהן מסלול תואר שני במנהל עסקים בהתמחות מימון, מסלול תואר שני במנהל עסקים בהתמחות מערכות מידע, מסלול ניהול רב תחומי ומסלול ניהול משאבי טבע, אנרגיה, סביבה ומים.


תנאי קבלה


מתקבלים לתואר שני במנהל עסקים מועמדים בוגרי תואר ראשון, עם ממוצע ציונים של 83 לפחות. ניתן יתרון לאלו המגיעים עם רקע מקצועי ועם המלצות מצד אנשי תעשייה רלוונטיים.


תעודה


סטודנטים העומדים בכל דרישות התואר וכן משלימים את הקורסים בממוצע של 70 ומעלה, זכאים לתואר שני MBA במנהל עסקים בהתמחות שיווק.


אפשרויות עבודה


הבוגרים יכולים לעסוק במגוון רחב של תפקידים במרחב העסקי, לרבות מנהלי מחלקות שיווק, מנהלי מחקר, תקציבאים, מנהלי מותגים ומתכננים אסטרטגיים.



עוד מסלולי לימוד - האקדמית נתניה:



 

האקדמית נתניה










פורום לימודים  |  ימים פתוחים  |  תנאי קבלה  |  תנאי שימוש  |  מפת האתר  |  מגזין לימודים  |  צור קשר  |  English