רוצה פרטים על קורס Help Desk?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

קורס תמיכה טכנית הלפ דסק - קורס Help Desk

רוצה לדעת על ההטבות שניתן לקבל בעקבות הקורונה? רוצה לדעת על קורס Help Desk? אנחנו רוצים לעזור לך! דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות. השוואת מחירים, מלגות, תנאי קבלה, מסלולים וכו'. 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם
שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל90% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


קורס מומחי תמיכה טכנית HELP DESK - קורס הלפ דסק


פתרון איכותי לכל תקלה


רשתות התקשורת והמחשוב של ארגונים הן קריטיות לפעילות התקינה. תקלות באינטרנט או באפשרויות אחסון ושליחת המידע יכולות ליצור הפסדים כלכליים ונזקים אדירים לחברה. על כן מקנים חשיבות רבה להענקת שירות מהיר ואיכותי לטיפול בבעיה, כדי שלא תתרחש בשנית.


מי שאחראיים על שירות זה נקראים מומחי תמיכה טכנית או טכנאי "Help Desk". במסגרת תפקידם הם מטפלים בכשלים במערכת חלונות, באפליקציות רשת, בשרתי החברה ובמערכות התקשורת שלה. לרוב ניתן מענה זה מרחוק, דרך הטלפון או מערכות לשליטה ממוחשבת.


כדי להגיע למשרות אלה יש צורך ללמוד בהכשרה מתאימה ולעבור בהצלחה מספר בחינות בדרך לקבלת הסמכה של חברת מיקרוסופט העולמית, שאחראית על הכשרת תומכי ההלפ דסק ברחבי העולם וגם בארץ. קורס HELP DESK בא להעניק כלים טכניים חשובים להשתלבות בתפקידי תמיכה טכנית. עולם המחשוב הארגוני מתפתח ללא הרף ורק ממשיך להתקדם משנה לשנה וכך קיים תמיד ביקוש רב למדיי למומחי הלפ דסק בשוק.


למי מיועדים הלימודים


התכנית מיועדת לבעלי רקע קודם עם עולם המחשבים ומערכות ההפעלה, שברצונם להתקדם מבחינה מקצועית בענף ההייטק. בדרך כלל אין צורך בהיכרות עם שפות תכנות ומספיקה אוריינטציה טכנולוגית קודמת בשימוש במחשב, ברשתות ובחומרה. כך הקורס יכול להתאים גם לחיילים משוחררים ולמי שמעוניינים להתחיל את דרכם המקצועית בעולם ההייטק והתוכנה.


תכנית הלימודים


לאורך הקורס התלמידים רוכשים ידע רב בחומרה ובמבנה רשתות תקשורת של ארגונים גדולים וקטנים. כך הם לומדים איך להעניק מענה יעיל לתקלות ולבעיות שונות שעלולות להתרחש, באמצעות טכניקות כמו השתלטות מרחוק. כמו כן, הם בוחנים טכנולוגיות כמו מחשוב ענן ומערכות הפעלה ומתוודעים לגרסאות העדכניות ביותר בשוק של היום, להגדרותיהן ולאופן השימוש הנכון בהן.


מתכונת הלימוד


משך קורס הלפ דסק הוא לרוב בין מספר חודשים לחצי שנה. בדרך כלל, מתקיימים שיעורים פעמיים בשבוע בשעות הערב, אולם יש בתי ספר שמציעים מתכונת של מפגש אחד ביום חול ושיעור נוסף ביום שישי בבוקר.


תכניות אלה משלבות בהם תרגולים מעשיים בנוסף לשיעורים העיוניים בכיתה. התלמידים יכולים להתנסות בטיפול בתקלות במעבדות המחשבים או במסגרת סימולציות שונות. לקראת סיום הקורס הם צריכים להכין גם פרויקט גמר יישומי. זה מתקיים לרוב בליווי של מנחה ובו מנתחים צרכים של ארגוני הייטק ומוצאים להם פתרונות טכניים מתאימים.


נושאי הלימוד

 

  • זיהוי וטיפול בתקלות
  • מנועי חיפוש
  • תקלות בדיסק הקשיח
  • תקלות במעבדים
  • משתמשי קצה והדרכתם
  • מערכת ווינדוס 10
  • הגדרת הרשת האלחוטית
  • אפשרויות התחברות מרחוק
  • בעיות בחיבור לרשת    
  • יישומי וירטואליזציה ומחשוב ענן    
  • ועוד


תנאי קבלה


תנאי הקבלה משתנים בין המוסדות המלמדים, אולם במרביתם מתקבלים מועמדים בוגרי 12 שנות לימוד לפחות. כמו כן, המועמדים צריכים להיות בעלי ידע טכני קודם בהפעלת מערכות הפעלה ומחשבים ובדרך כלל נדרשים לעבור מבחן מיון פנימי להערכת יכולותיהם והתאמתם לקורס. כדי להתמודד עם רמת חומרי הלימוד, יש צורך גם בשליטה ברמה טובה באנגלית טכנית.


תעודה


סוג התעודות הניתנות משתנה בין בתי הספר. ברובם מקבלים הבוגרים תעודת גמר פנימית מטעם מוסד הלימוד ודיפלומת הסמכה בין לאומית מטעם חברת Microsoft.


קבלת ההסמכה העולמית מותנית לרוב במעבר של מספר מבחנים חיצוניים, עיוניים ומעשיים, שמתקיימים לרוב במתכונת מקוונת לאחר תום הקורס וההרשמה עליהם צריכה להיעשות באופן עצמאי. התעודות הניתנות על ידי מיקרוסופט כוללות למשל הסמכת MCSA ותעודת "מומחי Windows 10".

 

 

מוסדות 

 

  • המכללה האקדמית ספיר - לימודי חוץ והמשך (שער הנגב): במרכז ללימודי חוץ של המכללה האקדמית ספיר מתקיים קורס Help Desk מומחה תשתיות ותמיכה טכנית. קורס זה מתאים גם לחסרי רקע מקצועי קודם בתחום שלהם הבנה בסיסית במחשבים. במהלך התכנית לומדים על תהליכי התחזוקה והטיפול מרחוק בתקלות.

 

  • מכללת עתיד (שלוחת קריית מוצקין): ברשת המכללות עתיד מתקיים קורס Help Desk טכנאי PC ורשתות תקשורת. בקורס ניתן לרכוש ידע וכלים פרקטיים להשתלבות בתפקידי IT, תמיכה ותחזוקת מחשבים בהייטק ובמסגרות ארגוניות נוספות.
שירות אישי חינם

צריך פרטים על קורס Help Desk?

רוצה לדעת יותר על קורס Help Desk?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור
מוסדות לימוד קורס Help Desk
Whatsapp Whatsapp