קורס ניהול שיווק ומכירות במכללת MBC

מכללת MBC
מכללת MBC
מכללת MBC
מכללת MBC
מכללת MBC

אהבת? שתף ב:

קורס ניהול שיווק וקידום מכירות במכללת MBC


להצליח בשוק החופשי


בעבר מספר החברות המציעות מוצר מסוים היה מועט ולקהל הצרכנים היה טווח מצומצם מאוד לבחור מתוכו. בהתאם לכך, החברות המשווקות היו צריכות להשקיע מעט מזמנן בפרסום, כיוון שלא היה קיים צורך מהותי בשכנוע הלקוחות. אולם בשנים האחרונות, הקפיטליזם והשוק החופשי עברו תמורות רבות שגרמו גם לשינויים באופן שבו מוצרים משווקים.


ענף המסחר התרחב רבות וכעת מוצרים נצרכים גם באמצעות האינטרנט ברחבי העולם, כך לדוגמא, צרכן ישראלי יכול בקלות לרכוש מוצר מסין. הקלות שבה ניתן לרכוש מוצרים ממקורות שונים הפכה את העיסוק בשיווק ובפרסום למורכב הרבה יותר. התרחבות ההיצע בשוק גרמה לכך שלכל מוצר ישנן שלל חברות המשווקות אותו ולקהל הצרכנים יש כוח רב מעצם זכות בחירתם. החברות המשווקות נדרשות להשקיע זמן וכסף רב באסטרטגיות שיווקיות ופרסומיות כדי לבלוט מעל מתחריהם בשוק שהוא גדול לאין שיעור.


לכן, למנהלי שיווק השפעה נרחבת על רמת הרווחיות של החברה וכן על מידת ההצלחה שלה. על העוסקים בתחום זה להחזיק בידע נרחב ובהבנה מעמיקה של מצב השוק והפסיכולוגיה של קהילת הצרכנים וכן לשלוט בחשיבה כלכלית יעילה. קורס ניהול ושיווק במכללת MBC מציע את ההכשרה המקצועית למעוניינים בתפקיד ניהולי בענף המסחר. הקורס יכול להתאים לאנשים יצירתיים בעלי יוזמה, המעוניינים בתפקיד שמשלב עבודה עם אנשים, חשבונאות, כלכלה, ניהול וארגון. התכנית מותאמת ופועלת בכפוף לתקנות משרד הכלכלה.


תכנית הלימודים


מטרת הקורס היא הקניית הידע הנחוץ להשתלבות בתור מנהלי שיווק בארגונים שונים. המשתתפים דנים בעקרונות השיווק וכן רוכשים הבנה מעמיקה של הצרכן ורצונותיו. בנוסף, הם בוחנים כלים שונים להתנהלות מול לקוחות ולתקשורת נכונה ונאותה. לבסוף, הם רוכשים מיומנויות ניהול וארגון, משימוש ביישומי מחשב ארגוניים ועד חשבונאות, תוך קבלת ידע מעמיק ועדכני בשוק הישראלי כיום.


מתכונת הלימוד


הקורס הוא בהיקף של 200 שעות לימוד אקדמיות. השיעורים משלבים תכנים עיוניים עם התנסות פרקטית. התלמידים מתרגלים ניהול שיחת מכירה, ניהול משא ומתן ועוד.


נושאי הלימוד

 

  • מיומנויות ניהול וארגון
  • פיתוח יצירתיות ויוזמה
  • הפסיכולוגיה של הצרכן
  • פיתוח מיומנויות בניסוח
  • יישומי מחשב ומאגרי מידע
  • הצגה אטרקטיבית של נושא
  • עקרונות החשיבה הכלכלית    
  • תפעול מחסן
  • תודעת שירות
  • מבוא לחשבונאות
  • ניהול מערך שיווק
  • תקשורת בינאישית
  • מבוא למקצוע השיווק    
  • ועוד


על מוסד הלימוד


מכללת MBC ממוקמת בחצור הגלילית ובה מבחר חטיבות שונות המספקות הכשרות מקצועיות בתחומים שונים. מבין המחלקות הקיימות ישנן חטיבת חשבונאות ופיננסים, חטיבת חשמל ואלקטרוניקה וחטיבת מחשבים והייטק.


תנאי קבלה


למסלול זה רשאים להתקבל מועמדים בוגרי 12 שנות לימוד שעוברים ועדת קבלה. אין צורך בידע או ניסיון קודמים בניהול ובשיווק.

 


תעודה


תלמידים שעומדים בדרישות הקורס ומגישים את פרויקט הגמר זכאים לתעודת גמר ממשלתית מטעם משרד התמ"ת ותעודה מטעם מכללת MBC לטכנולוגיה ולמדעים.


אפשרויות עבודה


בוגרי הקורס יכולים להשתלב בתפקידים ניהוליים במחלקות השיווק, הפרסום והמכירות במגוון חברות וארגונים במשק הישראלי.

עוד מסלולי לימוד - מכללת MBC