קורס קופירייטינג במכללת תילתן

קורס קופירייטינג במכללת תילתן

קורס קופירייטינג ופרסום במכללת תילתן לעיצוב


המומחים לרעיונות


מאחורי שלטי החוצות שאנו רואים ברחוב או הפרסומות שאנו צופים בהן בטלוויזיה ונתקלים בהן בגלישה ברשת עומדים קופירייטרים ואנשי קריאייטיב. מי שעובדים מאחורי הקלעים בתחום הפרסום חייבים להבין לעומק את מבנה השוק וגם להיות בעלי סקרנות, יכולות כתיבה גבוהות וכמובן חדשנות ויצירתיות. ההתפתחויות העצומות של המדיה הדיגיטלית והרשתות החברתיות פותחות אפשרויות רבות לקופירייטרים להשתלב בשוק.


קורס קופירייטינג במכללת תילתן בא להכשיר אנשי פרסום מקוריים ויצירתיים לעבודה במגוון אמצעי מדיה. המסלול כולל התנסות מעשית רבה ובמהלכו מגבשים התלמידים תיק עבודות, שיכול לסייעל הם להיכנס לתחום. בפני הבוגרים פתוחות אפשרויות תעסוקה רבות, בין אם כקופירייטרים במחלקות קריאייטיב של משרדי פרסום ובין אם כעצמאיים בתחום.

 


תכנית הלימודים


המשתתפים בקורס מתוודעים למבנה ענפי הפרסום והשיווק ולתפקידיהם של קופירייטרים בצוות הקריאייטיב. הם רוכשים כלים מקצועיים לבניית אסטרטגיה פרסומית ולתפקידי פלנינג ותקציבאות כדי לקדם את מטרות החברה, את שירותיה או את מוצריה. בהמשך, הם מתרגלים יכולות חשיבה יצירתית ומקוריות שחשובים מאוד בעבודתם של קופירייטרים, לצורך כתיבת קמפיינים לאמצעי המדיה השונים, מהעיתונות והרדיו, דרך טלוויזיה ועד למדיה דיגיטלית, אינטרנט ורשתות חברתיות.


מתכונת הלימוד


קורס קופירייטינג במכללת תילתן מתפרש על פני כשנה אחת וכולל כ - 280 שעות לימוד. אלו מחולקות ל - 70 מפגשים, שמתקיימים בשעות הערב פעמיים בשבוע. התלמידים יכולים לבחור ללמוד בקורס כמסלול עצמאי או לחלופין ללמוד בו כהתמחות מתוך מסלול רב שנתי בלימודי עיצוב.


במהלך הלימודים, המשתתפים לוקחים חלק במגוון של סדנאות מעשיות לתרגול כתיבה שיווקית, חשיבה יצירתית, עמידה מול קהל ובניית אסטרטגיה פרסומית למגוון סוגי מדיה, כמו למשל רדיו, טלוויזיה, עיתונות, ואינטרנט. בנוסף, מתקיימים סיורים לימודיים באולפני רדיו, מרתונים בתחום הקריאייטיב והתנסות בעבודה בשטח מול לקוחות ומשרדי פרסום.


נושאי הלימוד


הנה כמה מהנושאים שנלמדים בקורס קופירייטינג ופרסום:

 

  • מודלים בצרכנות ובשיווק
  • שיווק ברשתות חברתיות
  • קמפיינים בטלוויזיה וברדיו
  • חשיבה המצאתית ויצירתית
  • עמידה מול קהל ועריכת פרזנטציה    
  • כתיבה שיווקית
  • תקציבאות ופלנינג
  • אסטרטגיה פרסומית
  • פרסום פרינט וחוצות    
  • ועוד


סגל הוראה


ראש המסלול הוא מנהל קריאייטיב וקופירייטר אשר שימש בעברו גם מנהל אסטרטגיה בחברת פרסום. סגל המרצים כולל מומחים בתחומי הקופירייטינג, התסריטאות, הרשתות החברתיות והאינטרנט. כמו כן, מתקיימות הרצאות של מרצים אורחים מענפי השיווק, העיצוב, התקציבאות והרדיו.


תנאי קבלה


לקורס קופירייטינג במכללת תילתן מתקבלים מועמדים בעלי רקע וניסיון מקצועי בתחומי השיווק, הקריאייטיב והעיצוב, שמעוניינים לרכוש כלים מקצועיים בתחום הפרסום. בין היתר, המסלול מתאים לעובדי ומנהלי שיווק, למנהלי מרקום, למעצבים גרפיים, ולבעלי עסקים. כחלק מתנאי הקבלה, הם צריכים לעבור מבחן "קופי טסט" וראיון אישי, לבחינת מידת התאמה שלהם לתכנית.


תעודה


משתתפים שעומדים בהצלחה בכל חובותיהם ומסיימים את הלימודים מקבלים תעודת גמר "בוגרי מסלול פרסום וקופירייטינג", שניתנת על ידי מכללת תלתן לעיצוב ולתקשורת חזותית.