קורס שיווק דיגיטלי בטכניון - היחידה ללימודי המשך ולימודי חוץ

רוצה לדעת על ההקלות בעקבות משבר הקורונה? רוצה לדעת על לימודים בנושאי שיווק?

 

 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...
 

הגעת לדף עם מידע על טכניון - קורס שיווק דיגיטלי.

המידע באתר הועיל ל91% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


קורס שיווק דיגיטלי בטכניון - היחידה ללימודי המשך ולימודי חוץ - הכשרת מומחי שיווק באינטרנט


מצטרפים למהפכת הדיגיטל


העולם הדיגיטלי מציע שלל כלים למנהלים, על מנת שיוכלו להתחבר בקלות ובמהירות לשותפים עסקיים, לספקים וכמובן לקהל הלקוחות. בשנים האחרונות צומח השיווק ברשת בקצב מסחרר וארגונים משקיעים מאמצים רבים בקידומו כחלק מהאסטרטגיה שלהם. מהפכת השיווק באינטרנט דורשת שינוי של החשיבה העסקית כדי להתאים את הקמפיינים והמסרים שבהם לקהל יעד מאתגר במיוחד שדורש גירוי מהיר ומתמיד.


קורס שיווק דיגיטלי או שיווק באינטרנט בטכניון - היחידה ללימודי המשך ולימודי חוץ מקנה הבנה אסטרטגית וכלים פרקטיים לניהול של קמפיינים דיגיטליים. המסלול חושף את תלמידיו למגוון פלטפורמות ואמצעי שיווק ברשת ובמדיה החברתית והוא כולל התנסות מעשית מרובה. הקורס מתקיים בקמפוס הטכניון בתל אביב ובקמפוס חיפה.


תכנית הלימודים


המשתתפים בקורס שיווק זה מתחילים ולומדים על כלים לבניית אתרים למגוון מטרות עסקיות, כמו אתרי תדמית, קניות ופורטלים. בהמשך הם מכירים מושגים חשובים בקידום אתרים SEO וקידום PPC במנועי החיפוש. כמו כן, הם דנים בשיווק במדיה החברתית של עסקים בישראל ברשתות כמו פייסבוק ואינסטגראם, ובוחנים גם פלטפורמות נוספות לשיווק דרך דואר אלקטרוני, באנרים, אתרי מסחר כמו איביי ואמאזון ותכנים למובייל. בנוסף, הם לומדים כיצד לעקוב אחרי פעילות הקמפיין במדיה הדיגיטלית כדי לשפר אותו ולהפוך אותו לכמה שיותר יעיל ורווחי.


מתכונת הלימוד


קורס השיווק הדיגיטלי בטכניון - היחידה ללימודי המשך ולימודי חוץ כולל כ - 80 שעות לימוד אקדמיות, שמחולקות ל - 15 מפגשים. השיעורים מתקיימים פעם בשבוע, בשעות הערב. התכנית כוללת התנסות מעשית מרובה בכלי השיווק הדיגיטלי דרך תרגילי כיתה ופרויקטים אישיים, בהם מתרגלים עבודה על אתרים לחברות אמתיות. כמו כן, נערכים מספר מפגשים עם מומחים מעולם השיווק הדיגיטלי.


נושאי הלימוד

 

  • תוכן שיווקי
  • שיווק ויראלי
  • שיווק במובייל
  • GoogleTrends
  • בניית דפי נחיתה
  • מחקר מילות מפתח
  • עיצוב לאתרים עסקיים
  • ניוזלטר ושיווק בדוא"ל
  • שיווק שותפים Afilliate    
  • ועוד


סגל הוראה


מנהל המסלול הוא חוקר בעל תואר דוקטור, מומחה לשיווק דיגיטלי ומקוון ולניהול טכנולוגי. הוא פרסם מאמרים בנושא צמיחה של חברות אינטרנט ופלטפורמות דיגיטליות, וכן מרצה במספר מוסדות בתחומים כמו יזמות עסקית, חדשנות טכנולוגית ואסטרטגיה. בנוסף כולל סגל הקורס מרצים מענפי הפרסום, השיווק והאסטרטגיה ומומחים מובילים מתעשיית הדיגיטל.


תנאי קבלה


לקורס מתקבלים מועמדים בעלי תואר ראשון בתחומים מתאימים ממוסד אקדמי מוכר. אין צורך בידע מוקדם בתכנות או במחשבים. יכולים להתקבל גם חסרי תואר אקדמי בכפוף למעבר ראיון מול ראש המסלול.


הקורס מיועד למי שמעוניינים להשתלב בעבודה בשיווק דיגיטלי וגם למנהלים שרוצים לשפר את יכולת קבלת ההחלטות העסקיות שלהם בתחום הדיגיטל בארגונים שלהם. המסלול מתאים במיוחד למנהלי מותגים, למנהלי שיווק, למנהלי קמפיינים, לאנשי מדיה, למתכנתים, לתקציבאים, למעצבים ולבעלי עסקים.


תעודה


משתתפים שעומדים בכל דרישות הלימודים ומסיימים בהצלחה את הקורס מקבלים תעודת גמר, שניתנת על ידי הטכניון - היחידה ללימודי המשך ולימודי חוץ. בוגרים מצטיינים במיוחד מוזמנים גם לראיון עבודה בחברת דיגיטל.

 

 



** לתשומת לבך נכונות המידע עלולה להשתנות מעת לעת. המידע המוצג כאן נכתב ונערך על ידי צוות האתר. למען הסר ספק בין האתר למוסד הלימודים לא מתקיים קשר מכל סוג שהוא.


למידע נוסף לחצו: הטכניון - היחידה ללימודי חוץ | לימודי המשך בטכניון

עוד מסלולי לימוד - הטכניון - לימודי חוץ והמשך

כלים שיעזרו לך לבחור

Whatsapp Whatsapp