קורס קניית מדיה ברשת וניהול תכניות שותפים ביחידה ללימודי חוץ אשקלון

רוצה לדעת על לימודים בנושאי אינטרנט? רוצה שנחזור אליך עם תשובות?

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...
 

הגעת לדף עם מידע על חוץ אשקלון - קורס ניהול פרסום דיגיטלי.

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


מסלול הלימודים אינו פעיל

 

קורס מנהלי פרסום דיגיטלי - קניית מדיה ברשת היחידה ללימודי חוץ אשקלון


מובילים בענף האונליין


ענפי השיווק והפרסום הדיגיטלי מתפתחים מאוד לאחרונה והם מציעים שלל משרות והתמחויות. בכל חברת אונליין גדולה פועלים קנייני מדיה, או מנהלי מדיה דיגיטלית, שאחראיים על רכישה של מדיה באינטרנט במחירים משתלמים על מנת להגיע לתוצאות פרסום מיטביות. כמו כן, בשוק האונליין קיימת דרישה רבה גם למבינים בניהול שותפים, שנקרא גם Affiliates management. זהו מודל שיווקי לפרסום ברשת, בו מרוויחים עמלה כאשר לקוחות מתעניינים במוצרים או בשירות המוצע.


ביחידה ללימודי חוץ אשקלון מציעים מסלול, שמשלב בין קורס ניהול פרסום דיגיטלי וקורס תכניות שותפים affiliates. התכנית נערכת בשיתוף עם המכללה לניו מדיה והיא מציעה לתלמידים את כל הכלים להשתלב בתפקידי רכשי מדיה או מנהלי שותפים בחברות אונליין גדולות בארץ ובחו"ל. כמו כן, הבוגרים יכולים לעבוד כמנהלי קמפיינים בחברות פרסום ובענפי המכירות.


תכנית הלימודים


מכירים מגמות בענפי השיווק והמכירות בעשורים האחרונים ואת היתרונות שבקניית מדיה אונליין. בהמשך, הם מתוודעים לסוגי המדיה הדיגיטלית השונים ולמודלים מרכזיים של פרסום דרך האינטרנט, למשל במדיה החברתית ובמובייל. לשם כך, הם מעמיקים בשיטות פרסום ושיווק באינטרנט שעושות שימוש בבאנרים, באפליקציות, בווידאו ובדפי נחיתה כדי להעביר מסרים. כמו כן, הם לומדים על שיווק שותפים אפילייטס ועל דרכים לניהול קשר עם המשווקים ולקיום משא ומתן יעיל. הם רוכשים גם כלים לניהול של קמפיינים ולתכנון תקציבים, לומדים להתאים את אסטרטגיית הפרסום לכל קמפיין כדי לשמר ביעילות את הלקוחות.


מתכונת הלימוד


קורס מנהלי פרסום דיגיטלי במכללת אשקלון מתפרש על פני כשלושה חודשים וכולל כ - 60 שעות לימוד. השיעורים מתקיימים פעם בשבוע, בשעות אחר הצהריים. במהלכם, התלמידים משלבים בין למידה עיונית לבין תרגול מעשי של חומרי הלימוד וגם עורכים פרויקט גמר יישומי קרוב לסיום הקורס.

 


נושאי הלימוד

  • ניהול קשר מול משווקים
  • פנייה שיווקית פרסומית
  • ניהול קמפיין ותקציב ROI
  • משפך מכירות אולטמטיבי
  • יתרונות קניית מדיה אונליין
  • קניית מדיה במערכת הגשה
  • פרסום באפליקציות ובמובייל
  • פרסום דיספליי ובאנרים ברשת
  • יצירת קמפיינים מבוססים RTB
  • פסיכולוגיה שמאחורי דפי נחיתה
  • פרסום ממומן SEM במנוע חיפוש    
  • קריאייטיב ועיצוב
  • אי מייל מרקטינג
  • ניהול משא ומתן
  • שיווק וניהול שותפים
  • פרפורמנס מול מיתוג
  • קופי דיגיטלי לבאנרים
  • עבודה מול פאבלישרס
  • פרסום באמצעות וידאו
  • המודל הכספי Bidding
  • פרסום במדיה חברתית    
  • ועוד


תנאי קבלה


לקורס מתקבלים אנשים בעלי ניסיון ורקע קודם במכירות ובמשא ומתן, בעלי שליטה בעולם האינטרנט והטכנולוגיה, שמעוניינים להשתלב בחברות פרסום דיגיטל או לעבור הסבה לענף זה. בנוסף, יש צורך להכיר היטב את מערכות אופיס, בדגש על תוכנת אקסל ולהיות בעלי שליטה גבוהה בשפה האנגלית בקריאה, בכתיבה ובדיבור.

 


תעודה


משתתפים שמסיימים את הקורס בהצלחה זכאים לקבל תעודת גמר, שמוענקת מטעם היחידה ללימודי חוץ אשקלון והמכללה לניו מדיה. כדי לקבל את הדיפלומה הם צריכים להגיש את פרויקט הגמר ולסיים את כל המטלות לאורך התכנית.



** לתשומת לבך נכונות המידע עלולה להשתנות מעת לעת. המידע המוצג כאן נכתב ונערך על ידי צוות האתר. למען הסר ספק בין האתר למוסד הלימודים לא מתקיים קשר מכל סוג שהוא.


למידע נוסף לחצו: היחידה ללימודי חוץ אשקלון

כלים שיעזרו לך לבחור