קורס מנהלי מדיה חברתית חשיפה האוניברסיטה הפתוחה

בית ספר חשיפה

אהבת? שתף ב:

קורס ניהול מדיה חברתית בחשיפה בית הספר לאמנויות התקשורת של האוניברסיטה הפתוחה


שיווק בקליק בעולם החדש


הרשתות החברתיות הן כבר מזמן לא רק חלק מהחיים האישיים שלנו והן הפכו לנתח מרכזי ממערך השיווק של ארגונים, חברות ומותגים. מנהלי שיווק ופרסום צריכים להתמודד עם תחרות רבה וכך עומלים כדי לרתום לקמפיינים שלהם גם את הלייקים בפייסבוק, את הסרטונים ביוטיוב ואת שאר האפשרויות שמציבה המדיה החברתית. זוהי זירה דינמית מאוד, שיש לה צרכים ייחודיים משלה ושיש להכיר היטב כדי לנהל את הפרסום באופן יעיל.


קורס ניהול מדיה חברתית בבית הספר חשיפה של האוניברסיטה הפתוחה מאפשר לתלמידים ללמוד על מגוון הדרכים לניהול של רשתות חברתיות כדי לקדם חברות ועסקים. במהלך הקורס רוכשים כלים לתכנון, לניהול ולביקורת על הפרסום הדיגיטלי, כדי לקדם את העסק האישי או להתקדם לתפקידי ניהול שיווק בחברות.


תכנית הלימודים


המשתתפים בקורס מתחילים ומכירים שיקולים של מנהלי שיווק בהגדרה ואיתור של קהלי יעד ובבניית אסטרטגיה שיווקית באינטרנט. לאחר מכן, הם רוכשים כלים לעבודה עם כלי המדיה החברתית השונים כמו פייסבוק, אינטגרם, גוגל פלוס ובלוגים וגם לומדים כיצד לתכנן ולפקח על תנועת הגולשים כדי לייעל את הפרסום. בנוסף הם דנים בעקרונות הכתיבה השיווקית וטכניקות לקידום אתרי אינטרנט כחלק מבניית הקמפיין.


מתכונת הלימוד


קורס שיווק במדיה חברתית בבית הספר חשיפה מתפרש על פני כ - 60 שעות שמחולקות ל - 15 מפגשים. אלה נערכים אחת לשבוע בשעות הערב. השיעורים משלבים בין הרצאות לבין תרגולים מעשיים, ניתוח מקרי בוחן והדגמות בשימוש בזירות המדיה החברתית. כחלק מהקורס התלמידים צריכים לבצע תרגול עצמאי גם בבית, בין המפגשים.


נושאי הלימוד

 

  • גוגל פלוס
  • הגדרת קהלי מטרה
  • ניהול השיווק
  • דפי תוצאות של גוגל
  • ניהול קהילות
  • פרסום מיקרו בלוגים
  • בריף תקשורתי
  • קהלי יעד ואסטרטגיה
  • שימוש בבר קוד
  • פרסום במדיה החדשה
  • טלפונים חכמים
  • טקטיקה לבניית קמפיין
  • שיווק ממוקד מיקום
  • ניהול דפים עסקיים בפייסבוק
  • מחקר ומדידה ברשתות חברתיות    
  • ועוד


סגל הוראה


בין המרצים בקורס נמנים: מנהלת שיווק ותקשורת שיווקית מנוסה, שמתמחה בנושאים כמו ניהול לקוחות, פיתוח אסטרטגיה וטקטיקה עסקית וניהול מותגים; איש פרסום שהוא בעליה של חברת פרסום, אשר ניהל בעבר קמפיין בחירות ארצי של מפלגה בפלטפורמות דיגיטליות; מומחה בשיווק באינטרנט, שמתמחה בעבודה עם בעלי עסקים על מנת להגדיל את המכירות והפניות לאתר, אשר עוסק גם בכתיבת ספרים בנושא פיתוח אתרים; ועוד.


תנאי קבלה


כדי להתקבל לקורס ניהול רשתות חברתיות בבית הספר חשיפה של האוניברסיטה הפתוחה יש צורך לעבור ראיון קבלה אישי בו בוחנים את מידת ההתאמה לתכנית דרך מילוי של שאלונים שונים.

 


תעודה


משתתפים שמסיימים את הקורס ועומדים בהצלחה בכל דרישות הלימודים זכאים לקבל תעודת גמר, שמוענקת מטעם "חשיפה" - בית הספר לאומנות התקשורת המולטימדיה והטלוויזיה, יחידת לימודי חוץ של האוניברסיטה הפתוחה.