תואר שני במנהל עסקים בהתמחות ניהול השיווק במכללה האקדמית תל אביב יפו
רוצה לדעת על ההקלות בעקבות משבר הקורונה? רוצה לדעת על לימודים בנושאי תואר שני במנהל עסקים?
לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...
* חדש באתר: סדנה דיגיטלית לבחירת לימודים ומקצוע לחיים שתשנה לך את החיים
הגעת לדף עם מידע על MBA בהתמחות ניהול השיווק - האקדמית תל אביב יפו.
המידע באתר הועיל ל92% מהגולשים.
עזרנו גם לך? דרג אותנו:
התמחות בניהול השיווק לתואר MBA במכללה האקדמית תל אביב יפו
מלך השוק ומלכת הלבבות
עבודתו של מנהל השיווק בעולם העסקים היא למכור מוצר בצורה הטובה והיעילה ביותר, ולכן הוא קודם כל, נדרש להגדיר מטרות ברורות וללכת אחריהן בביטחון חרף כל הקשיים והאתגרים בדרך. בתוך כך, עליו להכיר היטב את לבבות הצרכנים המהווים את קהל היעד שלו, ולפנות אליהם בשפה שבה הם מדברים, מבינים, זוכרים ומקבלים החלטות.
במכללה האקדמית תל אביב יפו מציעים לסטודנטים לתואר שני במנהל עסקים להתמחות בתחום ניהול השיווק. התכנית מקנה ידע מקיף וכלים יישומיים בתורת המכירה ובתכנון אסטרטגי, בניהול מוצר ושירותים, בפרסום מקומי ועולמי, ועוד. המסלול מיועד לאנשים המעוניינים להשתלב בעולם העסקים כשכירים או כעצמאיים, ולעסוק בתפקידים בכירים בניהול מוצר, בתכנון מיזמים חדשים, בהפקת מסעות פרסום ועוד.
תכנית הלימודים
במסגרת לימודי החובה של ההתמחות, הסטודנטים מכירים את מטרותיו ומאפייניו של הארגון העסקי. הם נחשפים אל המשאבים העומדים לרשותו ואל תנאי הסביבה בהם הוא פועל. הם מתמקדים במודלים שונים של התנהגות צרכנים ועוסקים בתהליכי קבלת החלטות המבוססים על פילוח שוק, ניתוח ממצאים סטטיסטיים, עריכת שאלונים ויישומים של מחקרים שיווקיים. קורסי הבחירה מאפשרים לסטודנטים להכיר את העבודה בזירה הבינלאומית, לרכוש כלים יישומיים ביזמות עסקית, להעמיק את ההיכרות עם עולם התקשורת והפרסום ועוד.
מבנה הלימודים
משך הלימודים לתואר שני במנהל עסקים בהתמחות שיווק הוא כשנתיים אקדמיות. התכנית כוללת קורסי חובה ובחירה ועבודה על פרויקט גמר מעשי. בשנה הראשונה הסטודנטים מקבלים תמונה רחבה של תחום הניהול ומשתתפים בקורסים כלליים, ובשנה השנייה הם מתמקצעים בתחום ניהול השיווק במסגרת לימודי ההתמחות, ומבצעים פרויקט גמר.
פרויקט גמר
פרויקט הגמר בתואר השני מהווה הכנה מעשית טובה לעבודה בעולם האמיתי. הפרויקט מבוסס על החומר הנרכש במהלך הלימודים ומיישם אותו הלכה למעשה. במסגרת הכנת הפרויקט הסטודנטים מנתחים בעיה ניהולית שיווקית בארגון אמיתי ומציעים פתרונות מעשיים. הם מגדירים את הבעיה תוך שימוש במונחים מקצועיים, מגבשים חלופות לפעולה וממליצים על דרכים אופרטיביות לטיפול בבעיה.
נושאי לימוד
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
תנאי קבלה
על מנת להתקבל למסלול זה במכללה האקדמית תל אביב יפו יש צורך בתואר ראשון בכל תחום, וכן בציון 610 ומעלה במבחן ה - GMAT או בציון של מעל 44 בפרק ה - GMAT הכמותי. מועמדים בעלי תואר שני במדעים מדויקים, בכלכלה, בהנדסה, בסטטיסטיקה או בחשבונאות, שסיימו את הלימודים בממוצע 80 ומעלה, רשאים לקבל פטור ממבחן GMAT.
תעודה
למסיימי המסלול מוענק תואר שני במנהל עסקים MBA עם התמחות בניהול השיווק מטעם המכללה האקדמית תל אביב יפו.
** לתשומת לבך נכונות המידע עלולה להשתנות מעת לעת. המידע המוצג כאן נכתב ונערך על ידי צוות האתר. למען הסר ספק בין האתר למוסד הלימודים לא מתקיים קשר מכל סוג שהוא.
למידע נוסף לחצו: המכללה האקדמית תל אביב יפו