JCS THE CLASS - בית הספר למקצועות הפוסט

רוצה לדעת על ההקלות בעקבות משבר הקורונה? רוצה לדעת על לימודים בנושאי לימודי תקשורת?

 

 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

 

 

הגעת לדף עם מידע על JCS THE CLASS.

המידע באתר הועיל ל92% מהגולשים.

 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


JCS THE CLASS – בית הספר למקצועות הפוסט
 
בולט בנוף
 
ענף הפוסט פרודקשן עוסק בשלבי הגימור של יצירות המיועדות לתקשורת, וכלולים בו תחומים כעריכת וידאו, עיצוב גרפי, אנימציה, תלת מימד ואפקטים, וכן כל הקשור בבנייה, עיצוב ותוכן לאתרי אינטרנט. כל אלה משמשים כיום במגוון רחב של תעשיות ונעזרים בכלים הטכנולוגיים המתקדמים ביותר, שאף הולכים ומשתכללים כל העת.
 
JCS היא חברת הפקה ידועה, העובדת עם ערוצי הטלוויזיה בישראל כבר שנים רבות. בין הפרויקטים המוכרים והמוערכים שעליהם עבדה חברת ההפקות JCS ניתן לציין את הסדרה הישראלית "הבורר" ואת הפרסומות לחיתולי האגיס. בחברה עובדים אנימטורים, עורכי וידאו וסאונד, אנשי תוכן, אנשי עיתונות ועוד. בניין ההפקה מאובזר בציוד המשוכלל הדרוש לעבודות העריכה והעיצוב. 
 
בשנת 2006 פתחה החברה בית ספר מקצועי למקצועות הפוסט פרודקשן, המאפשר לאנשים לבוא וללמוד ממקצוענים פעילים בתעשייה, ובמסלולים ללימודי תעודה המכוונים לרכישת מקצועות פרקטיים בענף התקשורת. חברת ההפקה מעסיקה כיום כמה מבוגרי בית הספר שייסדה. JCS THE CLASS – בית הספר למקצועות הפוסט הוא מוסד לימודים ייחודי ובולט בנוף המקומי. מנהל בית הספר הוא ראש חטיבת הפוסט פרודקשן בחברת ההפקות JCS. צוות ההוראה בבית הספר כולל מעצבים גרפיים ואנימטורים, בעלי ניסיון העוסקים בתחום.
 
על הלימודים
 
מסלולי הלימוד ב – JSC בנויים בהתאם לדרישות העכשוויות והמעודכנות ביותר בענף, והם מציעים הכשרה במגוון התחומים המובילים בשווקי הפרסום והתקשורת כיום. המסלולים כוללים לימוד של תוכנות מחשב המשמשות את העוסקים בשלבי הפוסט פרודקשן. במהלך הלימודים הסטודנטים רוכשים תפישה כוללת של תהליך ההפקה ושיתוף הפעולה הנדרש מן הגורמים המקצועיים הרבים המעורבים בו.
 
בין תכניות הלימוד נכללות גם תכניות כמסלול אפטר אפקטס, מסלול ללימודי עריכת פרמייר, מסלול תלת ממד ועוד; בחלק מתחומי הלימוד קיימים קורסים בסיסיים וקורסים מתקדמים בתחום, וכל המסלולים נלמדים במסגרת של מספר תלמידים מצומצם בכל כיתה, כשמונה תלמידים. מתכונת הלימוד משלבת בין לימודים פרונטליים של חומר עיוני, ובין עבודה מעשית יישומית, שבמסגרתה מתנסים התלמידים בהפקה של פרסומות, של סרטים, של קדימונים (פרומואים) ועוד.
 
יתרונות נוספים
 
סגל המורים בבית הספר מורכב מאנשי מקצוע מומחים, בעלי הכשרה פורמלית בבתי ספר גבוהים ומובילים בתחומים אלה, ובעלי ניסיון שטח רב בתחומי הגרפיקה, הפרסום, ה – Broadcast והתקשורת החזותית. בנוסף, הלימודים נערכים בכתות מחשבים – מחשב אישי לכל תלמיד, ולרשות התלמידים עומדים הציוד המתקדם והמשוכלל ביותר בתעשייה.
 
הסטודנטים במסלולים השונים מוזמנים לבוא ולתרגל באופן חופשי את מה שלמדו בעזרת הציוד הקיים בבית הספר גם מעבר לשעות ההדרכה הפורמליות. יתרון נוסף שמעניק בית הספר לבוגריו הוא עמוד ה"בוגרים" באתר האינטרנט שלו, שמשמש אותם לצורך הצגת עבודותיהם, ובו הם גם יכולים להציג את עצמם ולספר על הניסיון שלהם ועל פרויקטים שעליהם הם עובדים. באופן ברור, אפשרות זו מעניקה להם יתרון של חשיפה, שלא היו זוכים לה באמצעים אחרים. בוגרי המסלולים השונים משתלבים בהצלחה בתעשיות הטלוויזיה, הקולנוע, הפרסום, האינטרנט, ועוד.
 
 


** לתשומת לבך נכונות המידע עלולה להשתנות מעת לעת. המידע המוצג כאן נכתב ונערך על ידי צוות האתר. למען הסר ספק בין האתר למוסד הלימודים לא מתקיים קשר מכל סוג שהוא.

חוות דעת של סטודנטים על JCS THE CLASS

התקבלו 1 דירוגיםבציון ממוצע: 4.0 מתוך 5

JCS THE CLASS
16/11/2014

מה אתה אוהב/לא אוהב במוסד הלימודים?

אני אוהב את העבודות, מרצים טובים, חומר מאוד מעניין, אפשר ללמוד מהבית ומכל מקום אחר גם מתאים לחיילים  קרא עוד...

על הקמפוס

מעניין מאוד יפה רגוע שקט מאוד מתאים לתואר ראשון וגם שני הרבה אנשים חכמים


לכל חוות הדעת
ssssssssss

מעל 28,884 סטודנטים
המליצו והצביעו על מוסדות לימוד

חפשו חוות דעת על המסלול
ומוסד הלימודים שמעניין אתכם
למשל: אוניברסיטת חיפה, הבינתחומי ...
למשל: מנהל עסקים, משפטים...

חוות דעת של סטודנטים על מוסדות לימוד

  • 4.1

    המכללה האקדמית ספיר685 חוות דעת

  • 4.0

    אוניברסיטת בן-גוריון1,090 חוות דעת

  • 4.0

    אוניברסיטת בר אילן951 חוות דעת

טיפים ממומחים בנושא לימודי תקשורת

רענן שקד
המפתח להשתלבות בגופי תקשורת לחסרי ניסיון הוא יצירת קשר עם עורכים רלבנטיים, לבוא עם הצעות לכתבות או פרויקטים ובעיקר ליזום – פגישות, רעיונות, קונספטים. צריך לא לחשוש ולהציע את עצמך.
כדי להתבלט בתעשיית התקשורת צריך לזהות את הקול הייחודי שלך ואז לפתח אותו. חשוב לזהות מה הפרסונה היוצרת שלך, מה מייחד אותה ופשוט לדבוק בה, לשכלל אותה ולעשות איתה כמה שיותר. עם הזמן הקול שלך הופך להיות מזוהה ואנשים מתחילים לעקוב אחרייך. במונחים שיווקיים, מדובר על בנייה של מותג אישי, אבל המותג הזה חייב להתבסס על הקול הייחודי שאנחנו מביאים.
רענן שקד
עיתונאי
Whatsapp Whatsapp