תואר בטכנולוגיות למערכות למידה במכון הטכנולוגי חולון

רוצה לדעת על ההקלות בעקבות משבר הקורונה? רוצה לדעת על לימודים בנושאי חינוך והוראה?

 

 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

 

 

הגעת לדף עם מידע על לימודי טכנולוגיות למערכות למידה - HIT.

המידע באתר הועיל ל92% מהגולשים.

 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


לימודי טכנולוגיות למערכות למידה ב-HIT

 

המכון הטכנולוגי חולון, אשר הוקם בשנת 1969, מתפקד כבר למעלה מעשור כמוסד אקדמי להשכלה גבוהה. הלימודים במכון מתמקדים בחטיבות מתחום המדעים, הטכנולוגיות והעיצוב, ובמסגרתן ניתן ללמוד במסלולים לתואר ראשון ושני במגוון תחומים כגון הנדסת חשמל, מתמטיקה שימושית, מדעי המחשב, תקשורת חזותית, עיצוב תעשייתי, ניהול טכנולוגיה ועוד.

 

מהם טכנולוגיות למערכות למידה?

 

העידן בו אנו חיים מתאפיין באמצעים טכנולוגיים חדישים, ובמערכות תקשורת מתקדמות. בכל כיוון אליו אנו פונים ניתן למצוא מגוון מערכות מיחשוב אשר משפיעות על הדרכים בהן בני האדם מתקשרים, עובדים ולומדים. לצד הפיתוחים הטכנולוגיים ונחיצות ההתמקצעות בהם, נוצר צורך להפוך את הממשקים למושכים ונוחים יותר לשימוש.

 

לימודי טכנולוגיות למערכות למידה מהווים מקצוע אשר מבקש לגשר על הפער בין הטכנולוגיות והשימוש בהן, לבין מערכות למידה בתחומים שונים. בוגרי המסלול יוכשרו ליצור מערכות לימוד והדרכה חדשות, שיהיו יעילות יותר מקודמותיהן, ויאפשרו למידה אפקטיבית בזמן קצר. בין אם מדובר בחינוך במגזר הציבורי והפרטי, או בעולם העסקים, ישנה חשיבות רבה למערכות הלמידה בתוך האירגון. כמו כן, מערכות אלו ממשיכות להטמיע את הערכים, הנורמות והמיומנויות של אותו אירגון לאורך זמן.

 

במסגרת הלימודים במחלקת טכנולוגיות למערכות למידה ב-HIT, מתמחים הסטודנטים במיומנויות עיצוב, פיתוח, תחזוקה וניהול של מערכות למידה מתקדמות. מערכות אלה יכולות לכלול תוכנות שונות, משחקים חינוכיים ושימוש ברשת כאמצעי להעברת מידע.

 

תוכנית הלימודים

 

הלימודים לתואר ראשון B.A בטכנולוגיות למערכות למידה, במכון הטכנולוגי בחולון, נמשכים שלוש שנים. במהלך הלימודים נחשפים הסטודנטים לשלושה אשכולות מתחום המחשבים: למידה ותקשוב, טכנולוגיות מידע ומערכות מידע, ועיצוב ופיתוח מולטימדיה אינטראקטיבית.

 

למידה ותקשוב - אשכול זה מתמקד בלמידה ובגורמים המשפיעים על היותה אפקטיבית או לא. הסטודנטים לומדים מגוון מקצועות בסיסיים כגון סוציולוגיה, פסיכולוגיה, פיתוח הדרכה, הוראה מרחוק ועוד. הקורסים הנלמדים במסגרת אשכול זה הינם, לרוב, בעלי אופי עיוני, וביניהם ניתן למצוא את הקורסים הבאים: פסיכולוגיה ותאוריות למידה, ארגון וייצוג ידע, שיטות מחקר, פיתוח הדרכה בארגון, טכנולוגיות להדרכה וללמידה בארגון ועוד.

 

טכנולוגיות מידע ומערכות מידע - אשכול טכנולוגיות המידע עוסק בכלים העומדים לרשות המדריכים לשם העברת המסרים. הסטודנטים מתמחים במהלך הלימודים בטכנולוגיות מדיה חדשות, בתכנות ובניתוח מערכות. במסגרת אשכול זה נלמדים קורסים כגון בסיסי נתונים, מחשבים ותקשוב, מידענות דרך האינטרנט, ניהול ידע באירגונים, ניתוח מערכות ועוד.

 

עיצוב ופיתוח מולטימדיה אינטראקטיבית - האשכול בעיצוב המולטימדיה מתמקד בעיקרו בפן הויזואלי של מערכות הלמידה. עם זאת, חשיבות עיצוב המערכות אינה מיוחסת לאסתטיקה שלהן בלבד, אלא מיוחסת גם לגורמים ויזואלים שונים המשפיעים על איכות הלמידה (שימוש בצבעים מסויימים, סוג הכתב וגודלו, סדר הצגת התכנים, וכו’).

 

במסגרת אשכול העיצוב ופיתוח המולטימדיה האינטראקטיבית נלמדים קורסים כגון תקשורת חזותית, גרפיקה ממוחשבת, פיתוח אתרי אינטרנט, עיצוב מנשק משתמש, עריכה דיגיטאלית, אנימציה, פיתוח לומדות, ועוד מגוון קורסים מרתקים.

 

פרוייקט גמר

 

כל סטודנט במסלול לתואר ראשון בטכנולוגיות למערכות למידה מחוייב בביצוע פרוייקט גמר, אשר יעשה במהלך השנה השלישית. במהלך עבודתם על הפרוייקט, יחשפו הסטודנטים לאתגר שמציב תהליך פיתוח מערכת למידה לארגון, על כל שלביו.

 

נושא הפרוייקט יבחר על פי העדפתו של הסטודנט, בכפוף לאישור מנחה מטעם הסגל האקדמי. בנוסף למנחה האקדמי, יצוותו הסטודנטים למנחה במסגרת האירגון לו יפתחו את המערכת, אשר יתרום להם מניסיונו ומיכולותיו המקצועיות.

 

אפשרויות תעסוקה

 

בוגרי המסלול לטכנולוגיות למערכות למידה, במכון הטכנולוגי בחולון, ישתלבו כמפתחים, מעצבים ומטמיעים של מערכות למידה והדרכה באירגוני חינוך שונים, כגון מוסדות להשכלה גבוהה, אמצעי תקשורת קהילתיים, בתי ספר תיכונים, ועוד. כמו כן, יוכלו הבוגרים להשתלב במגזר העסקי בחברות היי-טק, בחברות לפיתוח טכנולוגיות ואמצעי הדרכה, בחברות המפתחות משחקים ולומדות אינטראקטיביות, בארגונים המשתמשים בטכנולוגיית למידה מרחוק (E-learning), ועוד.

 

תנאי קבלה

 

  • ציון 550 ומעלה בבחינה הפסיכומטרית
  • תעודת בגרות מלאה
  • ראיון אישי בפני ועדת קבלה
  • מועמדים בעלי ממוצע משוקלל של בחינת הבגרות, העולה על 102, יהיו פטורים מהצורך בבחינה הפסיכומטרית.


** לתשומת לבך נכונות המידע עלולה להשתנות מעת לעת. המידע המוצג כאן נכתב ונערך על ידי צוות האתר. למען הסר ספק בין האתר למוסד הלימודים לא מתקיים קשר מכל סוג שהוא.


למידע נוסף לחצו: מכון טכנולוגי חולון HIT

עוד מסלולי לימוד - מכון טכנולוגי חולון

חוות דעת של סטודנטים על לימודי טכנולוגיות למערכות למידה - HIT

התקבלו 46 דירוגיםבציון ממוצע: 4.0 מתוך 5

מכון טכנולוגי חולון
25/10/2018

מה אתה אוהב/לא אוהב במוסד הלימודים?

אני אוהבת את האוירה, היחס האישי של המרצים, העובדה שכמעט כל מה שלומדים מכשיר אותנו לפרקטיקה

על הקמפוס

המכון הטכנולוגי בחולון מההכירות הקצרה שלי הוא מקום מאוד מחבק ומקבל את התלמידים שלו ומסייע להם להצליח קרא עוד...

טיפים

אני מאוד אמליץ לחברי ללמוד במכון הטכנולוגי כי הוא בהחלט מכוון ומכין את הסטודנטים לפרקטיקה בעולם התעס קרא עוד...

מכון טכנולוגי חולון
27/10/2018

מה אתה אוהב/לא אוהב במוסד הלימודים?

מוסד הלימודים אינו מאורגן פנימית, מה שיוצר המון סימני שאלה, בלבול וחוסר וודאות. המוסד הינו מקום טכנו קרא עוד...

על הקמפוס

קמפוס קטן. עם זאת הוא לא מתנהל כראוי, ויש הרגשה של מרחק וחוסר אכפתיות כלפי הסטודנטים.

טיפים

לא להתייאש, ולא לוותר לעצמך. לדעת שלבקש עזרה לא מראה על חולשה, אלא על נכונות להצליח ושלא צריך לפחד מ קרא עוד...


לכל חוות הדעת
ssssssssss

פורום לימודי חינוך

עיסוק בייעוץ חינוכי מבלי לעשות תואר ראשון ושני
לין בטיש
1 תגובות
הסבה לחינוך מיוחד או הוראת אנגלית?
חלפון מיכל
1 תגובות
הנחיות לקבלה לתואר שלישי בחינוך
יפעת
1 תגובות
ניתן להוציא תעודת הוראה ללא בגרות?
נטלי
1 תגובות
צריך תואר שני כדי לעסוק באבחון פסיכו דידקטי?
הילה
1 תגובות
חייבים שנת סטאז לקבלת תואר?
סתיו
1 תגובות
האם אני יכולה לעמוד בלימודי חינוך
Edi
1 תגובות
לכניסה לפורום

התאמה לתפקיד בחינוך והוראה

מאת: ד"ר ענת רפופורט

לפנייך מספר אמירות, עלייך לדרג אותן בסולם של אחד עד שלוש. כאשר 1 מדורג כנמוך ביותר (האמירה לא מאפיינת אותך) ו - 3 כגבוה ביותר (מאוד מאפיינת אותך).
נותרו לך עוד 20 שאלות
  • (מ: 1 - במידה מועטה, עד 3 - במידה רבה)
  • (מ: 1 - במידה מועטה, עד 3 - במידה רבה)
  • (מ: 1 - במידה מועטה, עד 3 - במידה רבה)
  • (מ: 1 - במידה מועטה, עד 3 - במידה רבה)

מעל 28,899 סטודנטים
המליצו והצביעו על מוסדות לימוד

חפשו חוות דעת על המסלול
ומוסד הלימודים שמעניין אתכם
למשל: אוניברסיטת חיפה, הבינתחומי ...
למשל: מנהל עסקים, משפטים...

חוות דעת של סטודנטים על מוסדות לימוד

  • 3.9

    המכללה האקדמית אחוה454 חוות דעת

  • 4.0

    המכללה לחינוך ע"ש דוד ילין658 חוות דעת

  • 4.1

    הקריה האקדמית אונו1,070 חוות דעת

טיפים ממומחים בנושא חינוך והוראה

מיכל דליות
מיכל דליות, שאותה אתם כנראה מכירים כ"סופר נני", הגיעה לקריירה בהנחיית הורים אחרי עשייה ענפה בהוראה וגם היום רואה את עצמה כאשת חינוך. לדעתה, התשוקה למקצוע היא אחד הדברים שבונים "מורים לחיים":
"למורה יש השפעה אדירה. אני חושבת שמה שהופך מורה למורה בלתי נשכח, הוא העובדה שהוא מעביר את החומר בהתלהבות גם אחרי שנים במקצוע."
ומה התכונות שחשובות לדעתה לכל מורה?
"מורה צריך להיות בעל כריזמה וגם בעל תשוקה גדולה לעשות טוב. הוא גם צריך את הכלים המתאימים כדי לא להתייאש לאורך הדרך. לכן בעיני הצלחה בתחום החינוך מורכבת מרצון להמשיך לעמוד במשימה למרות כל המכשולים בדרך, וגם מהמשך הלימודים והעשרה."
מיכל דליות
אשת חינוך והוראה
Whatsapp Whatsapp