תואר בטכנולוגיות למערכות למידה במכון הטכנולוגי חולון

רוצה לדעת על לימודים בנושאי חינוך והוראה?

 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

 

הגעת לדף עם מידע על לימודי טכנולוגיות למערכות למידה - HIT.

המידע באתר הועיל ל93% מהגולשים.

 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:

אהבת? שתף ב:


(בחסות)

לימודי טכנולוגיות למערכות למידה ב-HIT

 

המכון הטכנולוגי חולון, אשר הוקם בשנת 1969, מתפקד כבר למעלה מעשור כמוסד אקדמי להשכלה גבוהה. הלימודים במכון מתמקדים בחטיבות מתחום המדעים, הטכנולוגיות והעיצוב, ובמסגרתן ניתן ללמוד במסלולים לתואר ראשון ושני במגוון תחומים כגון הנדסת חשמל, מתמטיקה שימושית, מדעי המחשב, תקשורת חזותית, עיצוב תעשייתי, ניהול טכנולוגיה ועוד.

 

מהם טכנולוגיות למערכות למידה?

 

העידן בו אנו חיים מתאפיין באמצעים טכנולוגיים חדישים, ובמערכות תקשורת מתקדמות. בכל כיוון אליו אנו פונים ניתן למצוא מגוון מערכות מיחשוב אשר משפיעות על הדרכים בהן בני האדם מתקשרים, עובדים ולומדים. לצד הפיתוחים הטכנולוגיים ונחיצות ההתמקצעות בהם, נוצר צורך להפוך את הממשקים למושכים ונוחים יותר לשימוש.

 

לימודי טכנולוגיות למערכות למידה מהווים מקצוע אשר מבקש לגשר על הפער בין הטכנולוגיות והשימוש בהן, לבין מערכות למידה בתחומים שונים. בוגרי המסלול יוכשרו ליצור מערכות לימוד והדרכה חדשות, שיהיו יעילות יותר מקודמותיהן, ויאפשרו למידה אפקטיבית בזמן קצר. בין אם מדובר בחינוך במגזר הציבורי והפרטי, או בעולם העסקים, ישנה חשיבות רבה למערכות הלמידה בתוך האירגון. כמו כן, מערכות אלו ממשיכות להטמיע את הערכים, הנורמות והמיומנויות של אותו אירגון לאורך זמן.

 

במסגרת הלימודים במחלקת טכנולוגיות למערכות למידה ב-HIT, מתמחים הסטודנטים במיומנויות עיצוב, פיתוח, תחזוקה וניהול של מערכות למידה מתקדמות. מערכות אלה יכולות לכלול תוכנות שונות, משחקים חינוכיים ושימוש ברשת כאמצעי להעברת מידע.

 

תוכנית הלימודים

 

הלימודים לתואר ראשון B.A בטכנולוגיות למערכות למידה, במכון הטכנולוגי בחולון, נמשכים שלוש שנים. במהלך הלימודים נחשפים הסטודנטים לשלושה אשכולות מתחום המחשבים: למידה ותקשוב, טכנולוגיות מידע ומערכות מידע, ועיצוב ופיתוח מולטימדיה אינטראקטיבית.

 

למידה ותקשוב - אשכול זה מתמקד בלמידה ובגורמים המשפיעים על היותה אפקטיבית או לא. הסטודנטים לומדים מגוון מקצועות בסיסיים כגון סוציולוגיה, פסיכולוגיה, פיתוח הדרכה, הוראה מרחוק ועוד. הקורסים הנלמדים במסגרת אשכול זה הינם, לרוב, בעלי אופי עיוני, וביניהם ניתן למצוא את הקורסים הבאים: פסיכולוגיה ותאוריות למידה, ארגון וייצוג ידע, שיטות מחקר, פיתוח הדרכה בארגון, טכנולוגיות להדרכה וללמידה בארגון ועוד.

 

טכנולוגיות מידע ומערכות מידע - אשכול טכנולוגיות המידע עוסק בכלים העומדים לרשות המדריכים לשם העברת המסרים. הסטודנטים מתמחים במהלך הלימודים בטכנולוגיות מדיה חדשות, בתכנות ובניתוח מערכות. במסגרת אשכול זה נלמדים קורסים כגון בסיסי נתונים, מחשבים ותקשוב, מידענות דרך האינטרנט, ניהול ידע באירגונים, ניתוח מערכות ועוד.

 

עיצוב ופיתוח מולטימדיה אינטראקטיבית - האשכול בעיצוב המולטימדיה מתמקד בעיקרו בפן הויזואלי של מערכות הלמידה. עם זאת, חשיבות עיצוב המערכות אינה מיוחסת לאסתטיקה שלהן בלבד, אלא מיוחסת גם לגורמים ויזואלים שונים המשפיעים על איכות הלמידה (שימוש בצבעים מסויימים, סוג הכתב וגודלו, סדר הצגת התכנים, וכו’).

 

במסגרת אשכול העיצוב ופיתוח המולטימדיה האינטראקטיבית נלמדים קורסים כגון תקשורת חזותית, גרפיקה ממוחשבת, פיתוח אתרי אינטרנט, עיצוב מנשק משתמש, עריכה דיגיטאלית, אנימציה, פיתוח לומדות, ועוד מגוון קורסים מרתקים.

 

פרוייקט גמר

 

כל סטודנט במסלול לתואר ראשון בטכנולוגיות למערכות למידה מחוייב בביצוע פרוייקט גמר, אשר יעשה במהלך השנה השלישית. במהלך עבודתם על הפרוייקט, יחשפו הסטודנטים לאתגר שמציב תהליך פיתוח מערכת למידה לארגון, על כל שלביו.

 

נושא הפרוייקט יבחר על פי העדפתו של הסטודנט, בכפוף לאישור מנחה מטעם הסגל האקדמי. בנוסף למנחה האקדמי, יצוותו הסטודנטים למנחה במסגרת האירגון לו יפתחו את המערכת, אשר יתרום להם מניסיונו ומיכולותיו המקצועיות.

 

אפשרויות תעסוקה

 

בוגרי המסלול לטכנולוגיות למערכות למידה, במכון הטכנולוגי בחולון, ישתלבו כמפתחים, מעצבים ומטמיעים של מערכות למידה והדרכה באירגוני חינוך שונים, כגון מוסדות להשכלה גבוהה, אמצעי תקשורת קהילתיים, בתי ספר תיכונים, ועוד. כמו כן, יוכלו הבוגרים להשתלב במגזר העסקי בחברות היי-טק, בחברות לפיתוח טכנולוגיות ואמצעי הדרכה, בחברות המפתחות משחקים ולומדות אינטראקטיביות, בארגונים המשתמשים בטכנולוגיית למידה מרחוק (E-learning), ועוד.

 

תנאי קבלה

 

  • ציון 550 ומעלה בבחינה הפסיכומטרית
  • תעודת בגרות מלאה
  • ראיון אישי בפני ועדת קבלה
  • מועמדים בעלי ממוצע משוקלל של בחינת הבגרות, העולה על 102, יהיו פטורים מהצורך בבחינה הפסיכומטרית.


** לתשומת לבך נכונות המידע עלולה להשתנות מעת לעת. המידע המוצג כאן נכתב ונערך על ידי צוות האתר. למען הסר ספק בין האתר למוסד הלימודים לא מתקיים קשר מכל סוג שהוא.


למידע נוסף לחצו: מכון טכנולוגי חולון HIT

עוד מסלולי לימוד - מכון טכנולוגי חולון

חוות דעת של סטודנטים על לימודי טכנולוגיות למערכות למידה - HIT

התקבלו 46 דירוגים בציון ממוצע: 4.0 מתוך 5
עינת

לימודי טכנולוגיות למערכות למידה - HIT
25/10/2018

מה אתה אוהב/לא אוהב במוסד הלימודים?

אני אוהבת את האוירה, היחס האישי של המרצים, העובדה שכמעט כל מה שלומדים מכשיר אותנו לפרקטיקה

על הקמפוס

המכון הטכנולוגי בחולון מההכירות הקצרה שלי הוא מקום מאוד מחבק ומקבל את התלמידים שלו ומסייע להם להצליח קרא עוד...

לימודי טכנולוגיות למערכות למידה - HIT
27/10/2018

מה אתה אוהב/לא אוהב במוסד הלימודים?

מוסד הלימודים אינו מאורגן פנימית, מה שיוצר המון סימני שאלה, בלבול וחוסר וודאות. המוסד הינו מקום טכנו קרא עוד...

על הקמפוס

קמפוס קטן. עם זאת הוא לא מתנהל כראוי, ויש הרגשה של מרחק וחוסר אכפתיות כלפי הסטודנטים.


לכל חוות הדעת

סטודנט? רוצה להצביע ולקבל מילגה? לחץ כאן

מה חושבים הסטודנטים על מכון טכנולוגי חולון

באיזו מידה היה קשה להתקבל ללימודים?

דרג את מידת שביעות רצונך ממוסד הלימודים והמסלול

באיזו מידה עמד מוסד הלימודים במה שהבטיח לנרשמים?

באיזו מידה היית ממליצ/ה לחבריך ללמוד במוסד לימודים זה?

האם היית ממשיך/ה ללימודי המשך באותו מוסד לימודים?

באיזו מידה את/ה מרוצה מהקפיטריה בקמפוס?

באיזו מידה את/ה מרוצה מדרכי ההגעה/ מקומות חניה?

באיזו מידה את/ה מרוצה משירותי המזכירות של מוסד הלימודים?

עוד דברים שהסטודנטים מספרים על מכון טכנולוגי חולון

באיזו מידה מעבירים המרצים את החומר בצורה מעניינת ומובנת?
במידה מועטה 7
במידה סבירה 35
במידה רבה 48
במידה רבה מאד 11
במידה והנך עובד/ת, האם תחום התעסוקה שלך קשור לתחום הלימודים שלך?
במידה מועטה מאד 28
במידה מועטה 37
במידה סבירה 35
האם לדעתך ניתן לשלב לימודים ועבודה במשרה מלאה במסלול בו הינך לומד?
במידה מועטה מאד 15
במידה מועטה 28
במידה סבירה 57
מהי רמת הקושי של הלימודים?
במידה מועטה מאד 2
במידה סבירה 35
במידה רבה 59
במידה רבה מאד 4
עד כמה חברותיים הסטודנטים במסלול הלימודים?
במידה סבירה 2
במידה רבה 28
במידה רבה מאד 70
עד כמה נותנים המרצים יחס אישי לתלמידים?
במידה מועטה 9
במידה סבירה 20
במידה רבה 37
במידה רבה מאד 35

פורום לימודי חינוך

תעסוקה בחינוך בלי תעודת הוראה
ליאם
ללא תגובה
לימודי ערב בחינוך באזור השרון
שחר
ללא תגובה
בית ברל או אורנים?
אורטל
1 תגובות
האם מורה עם תואר MBA יקבל העלאה במשכורת?
נדב
1 תגובות
תואר שני בהוראת מתמטיקה
רונית שורץ סלומון
1 תגובות
מוסדות לימוד להסבת אקדמאים להוראה ליד רחובות
אסתר
1 תגובות
לימודי המשך ותעודת הוראה
נינה
1 תגובות
יש הבדל בין תואר שני בחינוך מיוחד עם דגש בלקויות למידה לבין תואר שני בלקויות למידה?
תהילה
1 תגובות
השלמה מהוראה ליסודי לגננות לגיל הרך
קסם
1 תגובות
לימודי הוראה בגיל 44
ליה
1 תגובות
הסבה לאומנות לגיל רך
מרסיל דראושה
1 תגובות
הרחבת הסמכה בספרות, היסטוריה ואזרחות
ידידיה שילה
1 תגובות
תואר שני באבחון ילדים
חן
1 תגובות
השלמת תעודת הוראה לתואר שני בייעוץ חינוכי
שירן סיבוני
1 תגובות
הוראה מתקנת בחשבון - לימודי תעודה
אורנה שפיר
1 תגובות
לכניסה לפורום

מעל 28,198 סטודנטים
המליצו והצביעו על מוסדות לימוד

חפשו חוות דעת על המסלול
ומוסד הלימודים שמעניין אתכם
למשל: אוניברסיטת חיפה, הבינתחומי ...
למשל: מנהל עסקים, משפטים...

חוות דעת של סטודנטים על מוסדות לימוד

  • 4.0

    אוניברסיטת תל אביב 955 חוות דעת

  • 4.1

    הטכניון - מכון טכנולוגי לישראל 539 חוות דעת

  • 4.1

    הקריה האקדמית אונו 955 חוות דעת

עדכונים אחרונים באתר

חדשות ועדכונים

עכשיו בפורום

לכל הפורומים

מלגות חדשות

ימים פתוחים