רוצה פרטים על תנאי קבלה מהנדסאי למהנדס?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

השלמה מהנדסאי למהנדס - תנאי קבלה במוסדות לימוד שונים בישראל

רוצה לדעת על תנאי קבלה מהנדסאי למהנדס? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד. 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם
שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


תנאי קבלה להנדסאים במחלקות לתואר ראשון בהנדסה
 
עברתם מסלול הנדסאי, נבחנתם בבחינות הממשלתיות, הגשתם את פרויקט הגמר, וסוף כל סוף קיבלתם את הדיפלומה. כעת אתם מבקשים להתקדם ללימודים לתואר ראשון בהנדסה, ומבקשים לדעת – האם הדיפלומה שלשמה עמלתם כה רבות תעזור לכם בדרך כלשהי להתקבל ללימודים. ובכן, במאמר זה ערכנו עבורכם סקירה של תנאי הקבלה להנדסאים מדופלמים בפקולטות להנדסה במוסדות הלימוד השונים בישראל.
 
אם ברצונכם להתקדם מתואר הנדסאי לתואר מהנדס, כאן תוכלו לקבל תשובות לשאלות כגון: באיזה מוסד לימודים תעודת ההנדסאי שלכם תעזור לכם להתקבל? האם תוכלו בעזרתה להתקבל ללא בגרות בפיזיקה? האם מתחשבים בממוצע ההנדסאי בחישוב הסכם? באיזה בתי ספר תקנה לכם התעודה פטורים לימודיים, ובאלו תנאים?
 
 

SCE המכללה האקדמית להנדסה ע"ש סמי שמעון


כדי להתקבל לתכנית להשלמה מהנדסאי למהנדס ב- SCE המכללה האקדמית להנדסה ע"ש סמי שמעון מביאים בחשבון את הציון הממוצע בלימודי ההנדסאים, וכן ציון גבוה במבחנים החיצוניים ופרויקט הגמר. במקרים מסוימים ניתן לקבל פטורים, בהתאם לרשימות הקורסים בכל מחלקה, היקפי הפטורים לא יעלו על 30 נק"ז.

 

אפקה המכללה האקדמית להנדסה


מועמדים המעוניינים להתקבל לתכנית השלמה מהנדסאי למהנדס במכללת אפקה נדרשים לציון 85 ומעלה במבחנים החיצוניים בלימודי ההנדסאי, לא כולל פרויקט גמר.


במקרים מסוימים ניתן לקבל פטורים על סמך קורסים שנלמדו בלימודי ההנדסאי לפי רמת הציונים, היקף השעות וקריטריונים נוספים הנקבעים על ידי המכללה.

 
אוניברסיטת בר אילן
 
קבלת הנדסאים לתואר ראשון בהנדסה בבר אילן נשקלת על סמך ציון הסכם של הבגרות והפסיכומטרי. המתקבלים יוכלו לקבל פטור מקורסים מסוימים, בתנאי שציוניהם בקורסים אלה אינם נמוכים מ – 75, ובלבד שלא נכשלו יותר מפעמיים במהלך לימודיהם האקדמיים.
 
הטכניון – מכון טכנולוגי לישראל
 
בעלי תעודת הנדסאי זוכים בתהליך הרישום והקבלה לתכניות לתואר ראשון בטכניון במקדם הטבה של 1.20. ככל שהציון הממוצע בתואר ההנדסאי גבוה יותר, כך הבונוס גדול יותר. בנוסף, ישנה התחשבות בציון שקיבלו המועמדים בפרויקט שביצעו במסלול ההנדסאי, והוא מצטרף לציוני בחינות הבגרות. ממוצע הציונים בתכנית ההנדסאי מצטרף לממוצע הבגרות.
 
תהליך הקבלה במחלקות השונות בטכניון כולל מעבר של בחינת סיווג בפיזיקה. מועמדים הנדסאים שלמדו במסלול מכונות או במסלול מכונות חקלאיות רשאים לקבל פטור מחלקה הראשון של הבחינה, העוסק במכניקה, ובלבד שקיבלו ציון של 70 ומעלה במבחן החיצוני במכניקה טכנית. אלה שלמדו במסלול אלקטרוניקה או במסלול מכשור ובקרה רשאים לקבל פטור מחלקה השני של בחינת הסיווג, העוסק בחשמל, ובלבד שקיבלו ציון של 70 ומעלה במבחן החיצוני במקצוע המרכזי במסלול.
 
מכון טכנולוגי חולון HIT
 
ללימודי הנדסת חשמל ואלקטרוניקה לתואר ראשון במכון טכנולוגי חולון יוכלו להתקבל הנדסאים גם ללא ציון פסיכומטרי, בתנאי שהממוצע שלהם בבחינות החיצוניות עומד על 80 ויותר. תנאי קבלה נוספים הם: ציון בבחינת בגרות במתמטיקה ברמת 4 יחידות (80 לפחות) או ברמת 5 יחידות (70 ומעלה); ציון של 70 לפחות בבגרות בפיזיקה 5 יחידות. בכל אופן, אם אינכם עומדים בתנאים אלה תוכלו לעבור מכינות רלוונטיות במכון טכנולוגי חולון לקראת הקבלה ללימודים.
 
שנקר - בי"ס גבוה להנדסה ולעיצוב
 
בפקולטה להנדסה בשנקר מתקבלים ללימודי התואר הראשון הנדסאים בעלי ממוצע בגרות של 85 ומעלה וציון פסיכומטרי שאינו נמוך מ – 620. הנדסאים המחזיקים בממוצע של 90 ומעלה במבחנים החיצוניים ובפרויקט, אינם נדרשים לציון פסיכומטרי.   
 

 

שירות אישי חינם

צריך פרטים על תנאי קבלה מהנדסאי למהנדס?

רוצה לדעת יותר על תנאי קבלה מהנדסאי למהנדס?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור
מוסדות לימוד תנאי קבלה מהנדסאי למהנדס
שאלות הגולשים בנושא
כמה זמן לוקחת השלמה מהנדסאי למהנדס?
כמה זמן לוקח לעשות הסבה באדריכלות מהנדסאי למהנדס?
דרישות השלמה מהנדסאי למהנדס מכונות
מוסדות מומלצים ללימודי המשך מהנדסאי למהנדס
השלמה מהנדסאי למהנדס
השלמה מהנדסאי למהנדס באוניברסיטאות
מכללות ללימודי השלמה מהנדסאי למהנדס